Hallo mensen,
mijn naam is lucas.
Ik ben nu 15 jaar, 1.60(ja i kweet het, klein) en weeg 48 kilo.
Ik heb het hele jaar niet kunnen fitnessen ivm school, omdat ik zoveel moest leren enzovoorts.
Nu is het eindelijk vakantie en dan wil ik beginnen, (hiermee zal ik ook niet meer stoppen, 4 havo is wat makkelijker dan 3 havo dus school is geen issue meer)
Ik ben van plan 6 dagen per week te trainen(Iemand zei me dat 1 dag rusten goed voor je is).
Nu wil ik niet zeggen dat ik al iets heb, maar het is ook niet zo dat ik niks heb, Als ik lig kan je mijn sixpack wel makkelijk zien en me spierballen zijn ook niet plat, maar gewoon niet '' hoe het hoort''
Omdat ik graag deze vakantie al aan mensen wil showen wat ik heb, heb ik dus 1 maand, langer kan ook, maar gewoon, verplichting is in de vakantie.
Omdat ik me overmorgen ga aanmelden, zal ik denk ik volgende week al kunnen beginnen.
Nu is mijn vraag, is het haalbaar om in 1 maand plus/minus al iets zichtbaars te hebben?
Ik heb het nu dus niet over een top lijf met sixpack en al, maar iets in de richting van dit:
of
Dat 2e plaatje, maar dan wat minder.
Ik wil ook wat spierballen krijgen, hoeft niet veel, gaat mij meer om de sixpack
Ik ben bereid er alles voor te doen, elke dag zelfs 5 uur lang trainen als het goed is
PS:
Nee ik rook niet of iets anders, en vragen mag altijd!
Ik kon geen ander topic vinden die me echt hielp,