Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 27
|
Author |
LeonCame
-
Total Posts
:
705
- Scores: 0
-
Reward points
:
496
-
Status: offline
|
15 jarig pikkie
di 22-mei-07 13:38
( permalink)
Heeft iemand gisteravond dat 15 jarige Japanse gozertje van 60 kilo die 25 jarige gast van 70 kilo helemaal af zien maken bij de K1 MAX ??? Jezus man 15, hij vocht echt supergoed. Alles had ie, stotencombies, hoge trappen, lage trappen, supersnel en die gast 3x tegen de grond geramd. Echt gaaf om te zien !!
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
Timco
-
Total Posts
:
94
-
Reward points
:
797
-
|
RE: 15 jarig pikkie
di 22-mei-07 13:44
( permalink)
Neej helaas niet gezien zijn hier nog geen beelden van op internet beschikbaar? Lijkt me ook wel interessant om te zien
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11149
- Scores: 92
-
Reward points
:
2016
-
|
di 22-mei-07 14:03
( permalink)
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2007
-
|
di 22-mei-07 17:57
( permalink)
jep ik heb het gezien! toppie he? zo'n klein jong mannetje en dan nog een kerel van 25 afmaken idd
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
- Scores: 1110
-
Reward points
:
2061
-
|
di 22-mei-07 18:09
( permalink)
dus
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2007
-
|
di 22-mei-07 18:14
( permalink)
'dus toppie hermanus
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
-
Reward points
:
2061
-
|
di 22-mei-07 18:29
( permalink)
Ik zal aan de prestatie van die 15 jarige jongen weinig afdoen, zo op het eerste gezicht lijkt hij mij een aardig complete vechter en hij zal het waarschijnlijk nog ver schoppen, maar de eerlijkheid is wel dat die knaap met de blauwe handschoenen er ook verdomd weinig van bakt, hij staat hopeloos open en zo als ik het nu even snel kan zien heeft hij weinig in de ring te zoeken, maar goed, even zo goed een knappe prestatie.
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
di 22-mei-07 21:54
( permalink)
Ben ik de enige die er bedenkingen bij heeft dat een 15-jarige in de ring gestuurd wordt tegen een 10 jaar oudere, 10 kg zwaardere tegenstander? Bij wielrennen bijvoorbeel zou dat niet kunnen en zoals die de laatste tijd in het nieuws komen is het toch ook geen voorbeeld van gezond sporten.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14757
- Scores: 89
-
Reward points
:
1405
-
|
di 22-mei-07 22:32
( permalink)
Nice! Maar ben het verder wel met Hermanus eens.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 23-mei-07 10:49
( permalink)
@ wreckless Daar had ik in eerste instantie niet eens echt over nagedacht al vond ik al wel vreemd toen ik het topic las, ik dacht in eerste instantie gewoon aan een funny filmpje, maar dit was toch echt wel voor het echie. En dan is het natuurlijk te gek voor woorden dat een 15 jarige jongen tegen een 10 jaar oudere vechter in de ring kan staan, al is die oudere dan een vreselijke koekebakker zou dit eigenlijk niet moeten kunnen. Maar hier zal wel weer een of ander spelletje gespeeld worden om een vechter te brengen en om hem bewust tegen een mindere tegenstander uit te laten komen en dan kan je er natuurlijk helemaal grote vraagtekens bij zetten, want het zijn de dan de managers en promotors die geld verdienen aan zo'n knaap en dan heeft het niks meer met sport te maken, maar uitbuiterij.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1810
-
|
wo 23-mei-07 12:08
( permalink)
Goede punten. 15 jaar is op het randje, maar nee, dit zou bij andere sporten voorzover mij bekend niet kunnen. Of?
|
|
|
|
Timco
-
Total Posts
:
94
-
Reward points
:
797
-
|
wo 23-mei-07 14:36
( permalink)
na het filmpje gezien te hebben ben ik het met hermanus eens, die gast met die blauwe handschoenen heeft zijn armen een halve meter uit elkaar waardoor er steeds veel openingen voor die andere ontstaan ik vind hem ook behoorlijk onzeker overkomen maar dat kan aan mij liggen. Ik denk idd dat ze deze wedstrijd alleen hebben gedaan om die hirayo (rode handschoenen) of hoe hij ook heet wat publiciteit te geven. Maar toch moet het leeftijdsverschil en verschil in gewicht niet kunnen maar goed, rare landen daar
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
wo 23-mei-07 14:41
( permalink)
ORIGINAL: Espi Goede punten. 15 jaar is op het randje, maar nee, dit zou bij andere sporten voorzover mij bekend niet kunnen. Of? Wat een gelul zeg over zijn leeftijd in vergelijk met zijn tegenstander. Als een voetballer goed genoeg is mag ie gewoon meedoen met het eerste, en denk aan seedorf en kluivert die al op 16 jarige leeftijd in het 1e van ajax stonden, en dan tegen mannen van 30 - 35 jaar oud moesten. Als je echt goed bent waarom zou je dan tegengehouden worden?
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Kwark
-
Total Posts
:
1054
-
Reward points
:
622
-
|
wo 23-mei-07 16:15
( permalink)
Ho es effe, kickboxen is wel heel wat anders dan voetbal.
Is he a push button man, or a machine in search of a soul this is an odyssey to freedom, a journey for a name for one who is only a number, the son of x-51
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6796
- Scores: 342
-
Reward points
:
1842
-
|
wo 23-mei-07 16:42
( permalink)
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 23-mei-07 18:02
( permalink)
Het klopt wat er gezegd word dat er inderdaad voetballers zijn die op 16 jarige leeftijd debuteren, toch vind ik dat anders deze jongens spelen tegen min of meer gelijkwaardige tegenstanders en zijn uitzonderlijke talenten. Toch krijg ik bij het kijken naar het filmpje een beetje een nare bijsmaak, die knaap van 15 is ook gewoon een talent en vecht best goed, maar zijn tegenstander is absoluut niet gelijkwaardig en kan je hier spreken over een boxer die gebracht word en worden er dus spelletjes gespeeld over de rug van een 15 jarige jongen, die absoluut wanneer hij wel tegen een echte goede vechter van 25 in de ring zou staan een flinke ko voor zijn kiezen zou krijgen, wederom draait het hier weer om commerciƩle belangen en als dat gebeurt over de rug van een kind heb ik daar toch moeite mee. En ja Marcus ook in het voetbal kan het er hard aan toe gaan.
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
wo 23-mei-07 18:11
( permalink)
wederom draait het hier weer om commerciƩle belangen en als dat gebeurt over de rug van een kind heb ik daar toch moeite mee. Kun je mij 2 plekken in de wereld aanwijzen waar het niet over de commerciele belangen gaat? Money makes the world go round... En als die 15jarige een beetje streetwise is weet ie verdomde goed wat er aan de hand is. Hij is de eerste die zal zien dat zijn tegenstander een lager niveau heeft ook al is ie ouder.
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
-
Reward points
:
2061
-
|
wo 23-mei-07 18:18
( permalink)
ja dus, en dan keur jij het verder goed dat er andere mensen zijn die geld verdienen over de rug van zo'n jongen, daar zal hij straks een veel aan hebben wanneer hij wel tegen echte tegenstander komt te staan en vervolgens in het ziekenhuis wakker wordt.
|
|
|
|
prophecy
-
Total Posts
:
183
-
Reward points
:
0
-
|
wo 23-mei-07 20:46
( permalink)
ik vind het zoiezo nergens opslaan kickboxen is egt puur techniek en aanleg dervoor hebben en als je der gwn veel talent voor heb dan kan je de trap en stoot bewegingen zo onder de knie hebben
|
|
|
|
LeonCame
-
Total Posts
:
705
-
Reward points
:
496
-
|
do 24-mei-07 12:01
( permalink)
ORIGINEEL: prophecy ik vind het zoiezo nergens opslaan kickboxen is egt puur techniek en aanleg dervoor hebben en als je der gwn veel talent voor heb dan kan je de trap en stoot bewegingen zo onder de knie hebben Oke !?!?!?!? Zou je uit willen leggen wat je nou eigenlijk bedoeld ? Want ik kan je vertellen: Nee het is niet puur aanleg. Het is ook KEIHARD werken en er automatisme van maken plus je lichaam in topconditie houden EN de technieken op een hoog peil brengen en houden......kerel.......
Uit het goud der korenharen, schiep god de trotse Hagenaren. Uit het restant kwamen de kneusjes van ons land
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|