bikerbabe
-
Total Posts
:
155
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
23 september BK GPC Belgium
do 10-aug-06 23:22
( permalink)
Iedereen die wil meedoen of komen kijken is altijd welkom. Deelnemer betaalt gewoon 5€ bij inschrijving, zelfs Nederlanders mogen meedoen! Toeschouwers is eveneens 5€ Affiche volgt later wel... Body health Center mechelen Lange Hofstraat 18 2800 Mechelen Inschrijven kan via email: wendi.michiels@email.com Wat wij van u nodig hebben: Naam: + Voornaam: Straat + nummer + Gemeente: Club: Categorie: Geboortedatum: Inschrijving : 5 Euro (te betalen tijdens de weging ) Toeschouwers : 5 Euro ingang. Weging: online later Wedstrijd: online later
En ja, ik doe mee
23 jaar BW: 67.5kg squat: 175kg deadlift: 180kg bench: 80kg -Nobody's perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14757
- Scores: 89
-
Reward points
:
1405
-
|
RE: 23 september BK GPC Belgium
vr 11-aug-06 15:55
( permalink)
Succes daar! hoe schat je je win-kansen?
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
za 12-aug-06 08:29
( permalink)
In ieder geval, een heel goed inatiatief, ik heb even gekeken op de routeplanner, maar het is 203 km van mijn woonplaats, dat is mij toch even te ver. Anders had ik zeker meegedaan. Veel succes in ieder geval. Groet; Brear.
|
|
|
|
bikerbabe
-
Total Posts
:
155
-
Reward points
:
0
-
|
zo 13-aug-06 16:57
( permalink)
win kansen zijn groot he, zolang ik men eigen categorie bekijk  t is me er meer om te doen om men persoonlijke records te verbreken.
23 jaar BW: 67.5kg squat: 175kg deadlift: 180kg bench: 80kg -Nobody's perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
zo 13-aug-06 17:05
( permalink)
Kan me er iets van herinneren dat je bij je vorige wedstrijd niet zo goed presteerde. Dan moet dit dus je revanche wedstrijd worden. Denk je dat je nu wel beter presteerd? Andere voorbereiding misschien?
|
|
|
|
bikerbabe
-
Total Posts
:
155
-
Reward points
:
0
-
|
ma 14-aug-06 11:42
( permalink)
laatste wedstrijd was enkel bench en das inderdaad niet zo'n goede wedstrijd geweest ook vorig jaar is het BK in Mechelen niet zo goed voor me afgelopen: 3 pogingen van de squat afgekeurd (niet diep genoeg)=> wedstrijd voorbij dus dit is inderdaad een revanche, men laatste wedstrijd op de grote 3 is gelukkig beter afgelopen dan het BK, ik had 125 gesquat, 60 bench en 160 deadlift, dus nu wil ik iets van een 140, 65, 170 halen, wat een mooi totaal van 375 zou geven... Zullen wel zien hoe het afloopt he, andere voorbereiding: vroeger in men bed kruipen en niet zoveel stressen
|
|
|
|