Change Page:
< 1234 | Showing page 4 of 4, messages 61 to 65 of 65
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
Status: offline
|
Re:28 mei New York Pro met Roelly en Khalid !
za 28-mei-11 20:23
( permalink)
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2720
- Scores: 108
-
Reward points
:
2057
-
|
za 28-mei-11 20:24
( permalink)
Khalid staat er erg goed bij !....Roelly lijkt een beetje off  . De overwinning gaat denk ik tussen Ronny Rockel, Kai Green, Jason Huh en Lionel Beyeke. Die jongens staan er absoluut top bij en bieden de nodige spectakel als ik het zoal heb gezien op diverse foto's en filmpjes.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2720
-
Reward points
:
2057
-
|
za 28-mei-11 20:26
( permalink)
Bedankt Sis voor de snelheid !!!!!!!    .
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
za 28-mei-11 22:35
( permalink)
Graag gedaan, ik vond Khalid er ook al goed bij staan. Denk inderdaad dat die jij noemt hoge ogen gooien.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2720
-
Reward points
:
2057
-
|
zo 29-mei-11 16:42
( permalink)
Kai Green is de verdiende winnaar van gisteren en mag $ 10.000,-. op zijn rekening bijschrijven + een kwalificatie voor de Mr.O. 1. Kai Green 2. Ronny Rockel 3. Craig Richardson 4. Lionel Beyeke 5. Robert Burneika Robert Burneika kwalificeerd zich dus meteen op zijn eerste pro wedstrijd voor de Mr.O en mag dus ook een zak dollars meenemen. Khalid Alhohsinawi heeft een 7e plaats gepakt, net buiten de finale dus maar een zeer goede prestatie en heeft ook zeer veel progressie geboekt. Roelly Winklaar wat teleurstellend op plaats 9, de hoeveelheid wedstrijden dit voor seizoen eisen denk ik een beetje z'n tol. Roelly moet denk ik nu de rust pakken en toeleven naar de Mr.O in september. Giovanni Arendsz werd 10e in de 202 klasse, Giovanni had op meer gehoopt, zeker gezien zijn goede prestaties van vorig jaar maar miste de hardheid op het podium in New York.
|
|
|
|