Change Page: 1234 > | Showing page 1 of 4, messages 1 to 20 of 80
|
Author |
Guest
-
Total Posts
:
164
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
Status: online
|
Afvallen, Voeding?
di 04-okt-11 16:42
( permalink)
Hallo allemaal, Ik hoop dat dit in het goede forum staat. Ik train nu al zon 7 jaar en ik wil nu graag wat afvallen maar het lukt me niet echt op 1 of andere manier. Ik denk dat ik met betrekking tot de voeding zeker nog goede dingen kan doen. Ik train momenteel: Maandag: 45 min joggen Dinsdag: 35-45 min krachttrainig Woensdag: 35-45 min krachttraining Donderdag: 35-45 min krachttraining Vrijdag: 45 min joggen Bij het fitnessen doe ik 4 setjes van rond de 8 herhalingen per oefening. En ik heb zittend werk Ik eet sochtends havermout met eiwit poeder, op mn werk over de hele dag 4 broodjes en een banaan en savonds gewoon avondeten. Ik neem na het trainen altijd een banaan en een shake. En ik krijg in het weekend ook mijn portie bier wel wat ik eigenlijk niet wil laten staan ;p Ik ben 25 en ben zon 1.90 lang en rond de 100 kiklo. Of moet ik misschien anders gaan trainen? Meer herhalingen oid?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
- Scores: 1110
-
Reward points
:
2061
-
Status: offline
|
Re:Afvallen, Voeding?
di 04-okt-11 18:17
( permalink)