Agentje meppen
Author Message
Bonnie

• Total Posts : 900
  • Scores: 7
  • Reward points : 1113
  • Status: offline
Agentje meppen do 19-okt-06 19:31 (permalink)
0
Gisteren was leuk, mijn vriend moest samen met een aantal andere boksers onder leiding van Arnold van der Leijden een partijtje boksen tegen jongens in opleiding van ME. Die jongens hadden 3 maanden boksles gehad en werden nu beoordeeld op vooral doorzettingsvermogen, wat techniek en wat ze geleerd hadden die maanden. Dit wordt regelmatig georganiseerd voor hun opleiding.
Er was in het opleidingsgebouw echt een ring gemaakt en een officiele scheidsrechter.
De partijtjes waren echt leuk, de jongens van de ME waren ontzettend sympathiek er hing echt een hele leuke spanning en ze toonden ontzettend veel lef en doorzettingsvermogen., viel echt niet tegen! Sommige boksers moesten echt nog wel aanpoten tegen die jongens!
Van tevoren werd er een klein verhaaltje verteld, wat over de boksers verteld, oa over mijn vriend dat hij aantal malen nederlands kampioen is geweest, profbokser is geweest en 2 keer voor de europese titel gebokst heeft etc. Ik zag zijn tegenstander van de ME flink benauwd kijken, ook tijdens de warming up, ondanks dat hij zelf ook gebokst had een aantal jaar. Maar mijn vriend was eigenlijk doodziek maar wilde toch perse gaan, de partij begon en hij bakte er niet veel van, nog geen 20 procent van normale niveau ( ookal is hij al 46knipoog) Dus die kreeg nog een paar flinke klappen haha..en reken maar dat hij last had van zijn ego!
Maar al met al een hele leuke manier vind ik om de ME jongens klaar te stomen!

sis

• Total Posts : 30834
    • Scores: 605
    • Reward points : 2055
    RE: Agentje meppen do 19-okt-06 20:14 (permalink)
    0
    Hahaha, ja, die klappen op je ego komen het stevigst aan super blij

Leuk dat ze zo samenwerken. De ME organiseert ook wel eens trainingen met "figuranten" die dan rellende burgers moeten uithangen en echt mogen aanvallen, spartelen of wat ze nog meer kunnen bedenken.

Dat gaat er echt te hard aan toe.. tot breuken en al (bij de figuranten).

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Pim

• Total Posts : 605
      • Scores: 28
      • Reward points : 803
      RE: Agentje meppen do 19-okt-06 21:56 (permalink)
      0
      Leuke manier idd om ze klaar te stomen!!!

Moob

• Total Posts : 14757
        • Scores: 89
        • Reward points : 1405
        RE: Agentje meppen vr 20-okt-06 11:32 (permalink)
        0

Leuk dat ze zo samenwerken. De ME organiseert ook wel eens trainingen met "figuranten" die dan rellende burgers moeten uithangen en echt mogen aanvallen, spartelen of wat ze nog meer kunnen bedenken.

super blij ja klopt. Daar kan je je ook voor opgeven volgens mij met een hele groep.
        Gaat er inderdaad hard aan toe, dat wel.
        I started out with nothing and still have most of it left.

http://www.no-nonsense-training.tk/

Bonnie

RE: Agentje meppen vr 20-okt-06 12:27 (permalink)
          0
          Dan moet je toch wel masochist zijn lijkt me!

Oom Oli

• Total Posts : 6636
            • Scores: 2
            • Reward points : 0
            RE: Agentje meppen vr 20-okt-06 13:11 (permalink)
            0

ORIGINAL: Bonnie

oa over mijn vriend dat hij aantal malen nederlands kampioen is geweest, profbokser is geweest en 2 keer voor de europese titel gebokst heeft etc.

als ik eens kom palen neem ik dan wel mijn colt mee hoor, je weet nooit of hij ons betrapt...huh?! verbaasd

lauw †

• Total Posts : 5725
              • Scores: 1
              RE: Agentje meppen vr 20-okt-06 15:33 (permalink)
              0

ORIGINAL: Moob

super blij ja klopt. Daar kan je je ook voor opgeven volgens mij met een hele groep.
              Gaat er inderdaad hard aan toe, dat wel.

Je mag ze bekogelen met rubber bakstenen hahahahaha. Die krengen komen echt keihard aan. super blij
              Die M.E. figuren kunnen inderdaad flink uitdelen, en ze zeuren niet als ze zelf wat klappen meekrijgen.

We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

Stan

• Total Posts : 15294
                • Scores: 13
                • Reward points : 732
                RE: Agentje meppen vr 20-okt-06 15:48 (permalink)
                0
                flauw dat ze die figuranten geen echte molotov cocktails geven en echte bakstenen en zo...dat is toch geen training! (en zielig voor die figuranten)

Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus

lauw †

• Total Posts : 5725
                  • Scores: 1
                  RE: Agentje meppen vr 20-okt-06 16:01 (permalink)
                  0
                  een rubber baksteen op je knar daar wordt je anders ook niet vrolijk van. super blij

We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

Mercutio

• Total Posts : 2296
                    • Scores: 0
                    RE: Agentje meppen za 21-okt-06 23:25 (permalink)
                    0
                    Ik heb ook een paar keer tegen de ME mogen vechten , was echt super...
                    Het PIOG in Ossendrecht is het opleidings "dorp" voor ME en andere instanties.
                    Ik heb daar verschillende trainingen gehad Met het bijstands team waar ik werk..
                    Vaak mochten we dan kiezen tijdens een 21 uurs training of we pauze wilden hebben of dat we tegen de ME gingen vechten.
                    We kozen altijd het laatste, heerlijk afreageren.
                    Die ME'ers hadden hun eindoefening en dan wordt alles uit de kast gehaald, paarden, honden, AE etc...
                    Het gaat er echt hard aan toe, van beide kanten.
                    De laatste keer had ik nog het vizier van een vrouwelijke me kapot gegooid met een houten balk..
                    Ik heb daarna moeten rennen voor mijn leven want kreeg 10 paarden achter me aan, lol...

Wel super dat ze ook gewoon zo'n boks training krijgen..
                    Wel effe slikken als je maar 3 maanden geoefend hebt en je mag ineens tegen echte boksers vechten..

I Ching; alles wat gebeurt, gebeurt met een reden, en niets is toeval.

Bonnie

RE: Agentje meppen zo 22-okt-06 11:16 (permalink)
                      0
                      En toch deden ze het echt leuk ondanks maar 3 maanden training! Wat het voor de `echte `boksers wel lastig maakte is dat er altijd dingen gebeuren die je iet verwacht, de techniek van de meeste van hun is natuurlijk niet helemaal 100 procent dus er komen klappen aan op een manier die je niet gewend bent en niet verwacht, en die kunnen je toch overvallen!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                        • No New Messages
                        • Hot Topic w/ New Messages
                        • Hot Topic w/o New Messages
                        • Locked w/ New Messages
                        • Locked w/o New Messages
                        • Read Message