LockedAnabolen risico's??

Author
Guest
Middle Weight
2004/08/31 17:51:18 (permalink)
0

Anabolen risico's??

Volgens sommigen kun je door anabolen van alles gaan mankeren, haaruitval etc. Ik weet niet of dit echt waar is dus vraag het maar...

& Hoe en waar koop je anabolen (anabolen spuit die je breder zwaarder maakt?)

& Nog een gekke vraag van sommigen hoor ik dat anabolen je penis GROTER maakt en van anderen KLEINER?? wat is het nou eigenlijk haha?maf!

10 Replies Related Threads

lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Anabolen risico's?? 2004/08/31 18:10:43 (permalink)
    0
    euh? hehe, grappige vragen dude.super blij

Ten eerste: als je echt loeigroot wilt worden dan heb je echt niet persé anabolen nodig. Zoek een trainingsschema dat voor jouw productief is, eet goed en houdt deze beide lang genoeg vol: Tadaaaa! je wordt langzaam maar zeker loeigroot.
    Het enige wat anabolen doen is als het ware de tijd een paar stapjes hoger zetten. Waar je naturel soms wel een jaar over doet kan met anabolen in 12 weken. Uiteraard kunnen anabolen ook zorgen voor een verschrikkelijke harde look, maar dat is denk ik alleen interresant voor een bb-er die met 4 a 5 % lichaamsvet het podium op wil. Maargoed, voor een indrukwekkend grote fysiek heb je geen anabolen nodig, maar wel wat geduld.

Aan anabolen kleven inderdaad een hele rits gezondheidsrisico's, deze zijn prima op te vangen maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
    Je kan anabolen helaas niet "zomaar" kopen. Iemand heeft ooit eens bedacht dat het volk beschermt moest worden tegen de verschrikkingen van anabolen (voor de duidelijkheid, dat bedoel ik cynisch), en toen is de verkoop van anabolen (zonder recept) verboden. Gellukig zijn we in Nederland nog zo nuchter om te beseffen dat het gezondheidsprobleem wat anabolen veroorzaken erg gering is, en dus is de jacht op de anabolenhandel minnimaal. Dat neemt niet weg dat het nog steeds illegaal is. Een verkoper van anabolen zal dus nooit zomaar zijn identiteit prijsgeven. Je zou eens voorzichtig in de rondte kunnen vragen op je gym ofzo. Houdt er wel rekening mee dat het verbod op anabolen een markt heeft gecreërd voor vervalsers en oplichters. Dus wees op je hoede.

Of anabolen invloed hebben op de grootte van je geslacht wil ik het volgende over kwijt:
    ik heb in februari van dit jaar een dbol kuur gedaan. Dat is een kuur die eigenlijk geen drol voorstelt maar ik zit nu wel met een penis die over de grond sleept.
    Johnny
    Heavy Weight
    RE: Anabolen risico's?? 2004/08/31 18:14:14 (permalink)
    0
    Dat is een kuur die eigenlijk geen drol voorstelt maar ik zit nu wel met een penis die over de grond sleept.
    lauw dat is je linker been
    Guest
    Middle Weight
    RE: Anabolen risico's?? 2004/08/31 18:24:27 (permalink)
    0
    Zo dat is zekr LAUW.. super blij

Nog een vraag (de 100ste alweer ofzo)...

Ik ben nu 19½ jaar en in de lengte ben ik al uitgegroeid op alle gebieden...
    Klopt het dt ik nu nog in de breedte uitmezelf ga groeien..

Bv. : me snor heb ik nu al meer dan een jaar , maar ik krijg ook nog borsthaar (bah) en een baard enzo?? hormonen toch?knipoog wordt ik dan ook breder??
    ArmandRicard
    Heavy Weight
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/01 14:59:41 (permalink)
    0
    je moet n's zeker en vast de sticky's hier lezen.
    En om op je vraag te antwoorden, ik d8 dat een man tot z'n 25'ste nog kon groeien
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/01 15:22:26 (permalink)
    0
    Je lichaamsbeharing wordt meer naarmate je ouder wordt..
    Op mijn 19de hoefde ik me maar 2 keer per week te scheren en bestond de beharing op het bovenlichaam uit een beschaafd streepje buikhaar. Nu ben ik 26 jaar en kan ik me fijn dagelijks scheren, en de lichaamsbeharing is ook een stukje meer.vies bah

Over lichaamslengte gesproken. Op mijn 19de was ik ongeveer 1,93m nu ben ik 1,95m (net na het opstaan zelfs 1,96m / 1,97mblij), dus na je 19de kan je nog wel groeien, al zal het niet veel zijn.

En die snor moet je afscheren, dat ziet er niet uit bij mannen onder de 30. En al helemaal niet als de baardgroei nog niet stevig op gang is gekomen. Maar dat is mijn mening maar….knipoog
    b3ta
    Middle Weight
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/01 20:12:00 (permalink)
    0
    heb gehoord van een vriend dat iemand ooit haar op ze rug kreeg door anabolen (waarschijnlijk apenhaar super blij ) je wil niet weten wat ze in de foute shit doen...
    Feel
    live life to the max
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/02 15:50:08 (permalink)
    0
    dus dat is het?

daarom noemt iedereen mij de laatste tijd gorilla..........en ik maar denken dat ik een big mothaf*cka was...blij

greetzzknipoog
    Pim
    Super Heavy Weight
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/02 20:03:27 (permalink)
    0
    ORIGINAL: lauw

Dat is een kuur die eigenlijk geen drol voorstelt maar ik zit nu wel met een penis die over de grond sleept.

Is dit ook voor langere tijd? Dat zou behoorlijk vervelend zijn voor de gemiddelde man!

Groet Pim
    Hans
    Intense MudaFukin Pimp
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/06 17:16:50 (permalink)
    0
    ORIGINAL: lauw

ik heb in februari van dit jaar een dbol kuur gedaan. Dat is een kuur die eigenlijk geen drol voorstelt maar ik zit nu wel met een penis die over de grond sleept.

Dan had het wel drol moeten voorstellen...
    MaxMuscle
    Super Heavy Weight
    RE: Anabolen risico's?? 2004/09/06 18:36:02 (permalink)
    0
    Shit dan had ik zeker fake DBol want bij mij is tie er zo ineens tijdens het plassen af gevallen??verdrietig
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0