Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet?
Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 26
Author Message
RamonEnrico

• Total Posts : 1211
  • Scores: 0
  • Reward points : 674
  • Status: offline
Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:04 (permalink)
0
Wat vonden jullie van de beslissing van de scheids?

Ik werd boos na dat gevecht, want Karaev raakte em eerst met een elleboog, en die trap was daardoor dus ook niet legaal.

En het aftellen is niet eens tot 10 gebeurd, maar bij 8, terwijl Badr gewoon alle tellen gebruikte om op te staan, en toen keek met zon gezichtsuitdrukking van wtf?

Hoop dat die scheidsrechter iig niet in de finale komt. Wat een kutbeslissing.

Pride gaf daarna ook de fout toe, maar heeft de uitslag niet verandert.

Badr Hari was Karaev wel aan het ownen met die lowkicks.

Gelukkig weet ik dat Karaev nooit de finale gaat winnen.

RamonEnrico

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:04 (permalink)
    0
    Trouwens voor mensen die het niet gezien hebben.

http://youtube.com/watch?v=1hNVCZcHncI

brutus

• Total Posts : 900
      • Scores: 2
      • Reward points : 1192
      RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:14 (permalink)
      0
      Of het eerlijk is of niet....tis in ieder geval ongeloofelijk stom van die Hari dat ie zo lang blijft zitten!
      Die elleboog was niet of nauwelijks raak en de trap daarna kreeg hij ook niet op het hoofd en Karaev trok hem ook niet echt door....Hari glee eigenlijk gewoon weg...
      En of de beslissing van de scheidsrechter terecht is of niet hij moet het gewoon niet zover laten komen! Badr Hari maakt bovendien ook nog een erg ongeintereseerde,arrogante indruk is hondsbrutaal en toont geen respect voor zijn tegenstanders....dan moet je niet raar opkijken als een beslissing in jouw nadeel uitvalt! Als er een andere vechter in de hoek had gelegen had het gevecht misschien wel doorgegaan....
      "Geloof is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

brutus

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:22 (permalink)
        0
        En die T shirts die zijn trainers/begeleiders aan hadden bevestigd mijn bovenstaande post nog eens....iets met Fuck Karaev....hoe zielig en kinderachtig kun je zijn? Daar zitten die Jappen op te wachten zeker....knipoog

Moob

• Total Posts : 14757
          • Scores: 89
          • Reward points : 1405
          RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:30 (permalink)
          0
          Gheheh! moet je kijken wie er in de hoek staat bij Hari: Melvin Manhoef. super blij

Maar ik baalde van de beslissing. Had beide heren graag in een echte partij willen zien knokken om uit te maken wie de beste was op dat moment. Dit was een anti climax.
          Maar ook al was het een fout, het zij zo. Hari is jong genoeg om nog te vlammen de komende 10 jaar.
          I started out with nothing and still have most of it left.

http://www.no-nonsense-training.tk/

RamonEnrico

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:34 (permalink)
            0
            Tja, hij is jong en gedraagt zich mischien soms niet heel erg professioneel, maar die T-shirts en zijn opkomst enzo hoort gewoon bij de show.

Ik vind als je als scheidsrechter je daardoor laat beinvloeden moet je geen scheidsrechter worden.

RamonEnrico

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:35 (permalink)
              0
              Hij zei na het gevecht ook, ik vecht nooit meer, zal ie wel niet menen maar snap izjn woede wel!

brutus

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:42 (permalink)
                0

ORIGINAL: RamonEnrico

Tja, hij is jong en gedraagt zich mischien soms niet heel erg professioneel, maar die T-shirts en zijn opkomst enzo hoort gewoon bij de show.

Ik vind als je als scheidsrechter je daardoor laat beinvloeden moet je geen scheidsrechter worden.

Dat kan je in Nederland of in de VS wel maken zo'n theater....in Japan ligt dat net ff anders helemaal als je nog nauwelijks iets hebt gepresteerd...

Sharkie

• Total Posts : 3710
                  • Reward points : 891
                  RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? di 03-okt-06 18:44 (permalink)
                  0
                  helemaal eerlijk is het in mijn ogen ook niet...

aan de andere kant denk ik dat het een x goed is dat hari de consequenties zijn acties ondervind, ik sluit me aan bij brutus, zoveel heeft hij nog niet gepresteert, en toch is hij al arrogant en loopt ie soms veel te wijs te doen...

ik hoop dat ie er veel van geleerd heeft... dan kan ie nog heel erg goed worden de komende jaren...

Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is.
                  Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek.

- the locust

lauw †

• Total Posts : 5725
                    • Scores: 1
                    • Reward points : 0
                    RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 11:14 (permalink)
                    0

ORIGINAL: Moob

Gheheh! moet je kijken wie er in de hoek staat bij Hari: Melvin Manhoef. super blij

Maar ik baalde van de beslissing. Had beide heren graag in een echte partij willen zien knokken om uit te maken wie de beste was op dat moment. Dit was een anti climax.
                    Maar ook al was het een fout, het zij zo. Hari is jong genoeg om nog te vlammen de komende 10 jaar.

Melvin Manhoef, hopelijk horen we daar wat meer van de komende tijd.

Ik vind Badr Hari een eikel (die wel heeeel goed kan kickboksen), dus ik vind het prima als hij flink klappen krijgt.
                    Doe mij maar vechters die niet zo persoonlijk worden. Het gaat om het gevecht en niet om de man.
                    We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

DjMark

• Total Posts : 11149
                      • Scores: 92
                      • Reward points : 2016
                      RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 11:19 (permalink)
                      0
                      100% mee eens Lauw!
                      -= Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated =-

http://www.sparen-geld.nl
                      http://www.beautyhome.nl

lauw †

• Total Posts : 5725
                        • Scores: 1
                        • Reward points : 0
                        RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 11:26 (permalink)
                        0
                        Bijvoorbeeld, Karaev tegen Mushashi. Die twee schijnen vrienden te zijn, maar in de ring was het gewoon keihard rossen & rammen. :bow:

Bar Hari tegen Iron leg (met die niet uit te spreken marokkaanse naam hahaha), dat is een partij die ik wel eens wil zien.
                        We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."

Wreckless

• Total Posts : 12570
                          • Scores: 32
                          • Reward points : 1321
                          RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 19:11 (permalink)
                          0

ORIGINAL: RamonEnrico

Wat vonden jullie van de beslissing van de scheids?

Ik werd boos na dat gevecht, want Karaev raakte em eerst met een elleboog, en die trap was daardoor dus ook niet legaal.

En het aftellen is niet eens tot 10 gebeurd, maar bij 8, terwijl Badr gewoon alle tellen gebruikte om op te staan, en toen keek met zon gezichtsuitdrukking van wtf?

Hoop dat die scheidsrechter iig niet in de finale komt. Wat een kutbeslissing.

Pride gaf daarna ook de fout toe, maar heeft de uitslag niet verandert.

Badr Hari was Karaev wel aan het ownen met die lowkicks.

Gelukkig weet ik dat Karaev nooit de finale gaat winnen.

Hij werd inderdaad flink genaaid door de scheids. Die stond slecht zodat hij de elleboog niet kon zien, en kon dan vervolgens niet eens tot 10 tellen.

Lesje dat hij moet leren: als zo'n lul me dat nog eens flikt moet iemand uit mijn hoek die gast onmiddellijk de tanden uit zijn smoel kloppen. Dan is dat gezeik onmiddellijk gedaan.
                          []======[] []======[]
                          I guess God wanted to make
                          something ugly but in great shape
                          []======[] []======[]

brutus

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 19:19 (permalink)
                            0
                            Kijk....da's nog eens en nuttige bijdrage...

Wreckless

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 19:33 (permalink)
                              0
                              Lemme guess. You hate violence?

In elke sport zijn er machtsgeile scheidsrechtertjes die misbruik maken van hun positie om een vriendje te bevoordelen, iemand die ze niet kunnen uitstaan eens flink te naaien en/of een centje bij te verdienen. Er zijn wel iets te veel van dat soort scheidsrechterlijke dwalingen om te verklaren met: pech, toeval, slechte dag, niet gezien wat er was, wel gezien wat er niet was.

Als zo'n oetlul weet dat hij een reëel risico loopt om in het ziekenhuis wakker te worden, dan zal hij wel twee keer nadenken.
                              Je moet het ook niet alleen zien als wraak voor geleden onrecht, je mag ook de opvoedkundige waarde die het heeft voor zijn collega-scheidsrechters niet onderschatten. knipoog
                              []======[] []======[]
                              []======[] []======[]

brutus

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 20:06 (permalink)
                                0
                                Let me guess....jij komt niet uit het vechtsportwereldje...

Als je als Badr Hari al zo achterlijk bent om je ongeintereseerd,brutaal en respectloos op te stellen in een land als Japan....je hoek shirts laat dragen met daarop Fuck Karaev....kun je verwachten en in mijn ogen eigenlijk nog wel terecht ook dat wanneer een beslissing twijfelachtig is dat die dan in jouw nadeel uit zal vallen....Meneertje Hari blijft op de grond zitten met waarschijnlijk de hoop dat Karaev een waarschuwing krijgt...hij neemt dat risico....dus behalve eerder genoemde kwalificaties van meneertje Hari kun je hem ook nog eens dom noemen! Zou me weinig verbazen dat wanneer de scheidsrechter wel een waarschuwing had gegeven aan Karaev...Hari was blijven zitten om zo te simuleren dat hij niet verder kon en dus automatisch de partij gewonnen moet krijgen! Dat terwijl die elleboog niet of nauwelijks raak was en hij zijn trap niet doorhaalt...
                                Terechte winnaar dus....en het frapante van de hele zaak is nog dat Hari barst van het talent en al die trucjes en flauwekul eigenlijk helemaal niet nodig heeft...
                                nog een keer stom dus!!

Moob

• Total Posts : 14757
                                  • Scores: 89
                                  • Reward points : 1405
                                  RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 20:13 (permalink)
                                  0

het frapante van de hele zaak is nog dat Hari barst van het talent en al die trucjes en flauwekul eigenlijk helemaal niet nodig heeft..

eensch!
                                  I started out with nothing and still have most of it left.

http://www.no-nonsense-training.tk/

Wreckless

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 23:16 (permalink)
                                    0
                                    Ik kom inderdaad niet uit het vechtsportwereldje, maar ik dacht toch echt dat het wel gebruikelijk was om rustig je tijd te nemen als er geteld werd. Heeft de scheids tot 10 geteld? Ik heb het hem iig niet horen doen.

Nu kan je wel zeggen dat hij dat risico niet moet nemen. Maar dat betekend dus dat je ervan uitgaat dat de scheids erop uit is om je te benadelen. En als je dat inderdaad zo blijkt te zijn, dan is het slachtoffer stom?

Dan moet de scheidsrechter maar klappen krijgen. Dan is hij het slachtoffer. En dan is hij dus ook stom. Ik trek de redenering alleen maar door.
                                    []======[] []======[]
                                    []======[] []======[]

brutus

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? wo 04-okt-06 23:45 (permalink)
                                      0

ORIGINAL: Wreckless
                                      Nu kan je wel zeggen dat hij dat risico niet moet nemen. Maar dat betekend dus dat je ervan uitgaat dat de scheids erop uit is om je te benadelen. En als je dat inderdaad zo blijkt te zijn, dan is het slachtoffer stom?

Het is altijd een risico om je afhankelijk te stellen van de nukken van een scheidsrechter een goede,slimme vechter zal alles doen om niet in zo'n situatie te komen. Een vechter die zich normaal gedraagd en respectvol opstelt probeerd al niet in zo'n soort situaties te komen....een vechter als Badr Hari zou dat dus helemaal moeten voorkomen!

RamonEnrico

RE: Badr Hari vs Karaev eerlijk of niet? do 05-okt-06 01:06 (permalink)
                                        0
                                        Het gaat erom dat zelfs k1 de fout heeft toegegeven. Ik vind het gewoon zwak dat ze wel een fout toegeven, maar niet het resultaat durven te veranderen.

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 26

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9