koendr
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Banaan voor het lopen
wo 21-jan-09 11:26
( permalink)
Hey, Ik ga elke woensdagmorgen en zaterdagmorgen lopen. Om toch niet met een lege maag te moeten gaan lopen, eet ik net voor het lopen een banaan. Nu is een banaan wel fruit, het bevat echter zeer veel caloriën en suikers.. Is het dan wel aan te raden om een banaan te eten voor ik ga lopen?
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1810
-
|
RE: Banaan voor het lopen
wo 21-jan-09 11:56
( permalink)
Die banaan verbrand je met hardlopen wel weer.. zonder banaan zou je minder presteren en achteraf erg hongerig worden.
|
|
|
|
koendr
-
Total Posts
:
2
-
Reward points
:
0
-
|
wo 21-jan-09 11:57
( permalink)
En is er dan niets anders dat je zou aanraden om te eten? Of is een banaan OK?
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1810
-
|
wo 21-jan-09 12:07
( permalink)
'n Banaan is perfect. Zelf mag ik zeer graag dadels eten.. zou als ik in jouw schoenen stond dus een stuk of 6 dadels eten voor ik ging hardlopen. Nog beter is een fruitshake met fruit (vers of vruchtensap) en een eiwitbron (eiwitpoeder of zelfs maar yoghurt/kwark/melk). Niet TE veel vloeistof, want dat gaat nogal klotsen in de maag en niet iedereen kan daar tegen. Wat dikker is beter, vandaar dat extra eiwitpoeder en echt fruit ipv vruchtensap dan beter werkt.
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
wo 21-jan-09 16:49
( permalink)
Ik neem altijd een banaan na de krachttraining als ik nog cardio wil doen. Een anecdote, iemand in de kleedkamer zag mij een banaan eten, hij was net klaar met zijn half uur durende biceps en triceps superset en zei: "Je moet niet zoveen banaan eten, in één banaan zit net zo veel caloriën als een half brood, zo train je eigenlijk voor niks." LOL  Die banaan verbrand ik al in mijn warming up.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
do 22-jan-09 13:12
( permalink)
Die banaan kan helemaal geen kwaad. Die suikers verbrand je tijdens het lopen wel, pas alleen op waar je de schil laat. Anders kan het wel eens een vervelende wandeling worden
Nobody is worth your tears, the one who is, will never make you cry! Face up to the fact that you are who you are And nothing can change that belief
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11149
- Scores: 92
-
Reward points