Moob
-
Total Posts
:
14757
- Scores: 89
-
Reward points
:
1405
-
Status: offline
|
Bas Rutten: Fight Science
wo 09-dec-09 19:42
( permalink)
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
RE: Bas Rutten: Fight Science
wo 09-dec-09 20:55
( permalink)
Nice filmpje! lijkt me niet iemand om ruzie mee te gaan maken, die Bas...
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
- Scores: 0
-
Reward points
:
674
-
|
wo 09-dec-09 21:33
( permalink)
Wat me wel opvalt bij het vergelijk van Bas Rutten zijn slag t.o.v de bokser, is dat de bokser ook bokshandschoenen aanheeft en Bas heeft de kleinere, lichtere, MMA handschoenen aan. Ik weet niet wat het effect hiervan is op de meting, maar kan me wel voorstellen dat dit van invloed is. Denk ook niet dat een MMA-vechter harder trapt dan een thaibokser of kickbokser. Is natuurlijk wel van belang dat je bij de meting een zelfde type trap vergelijkt, en niet knien t.o.v een trap. Daarnaast speelt lichaamsgewicht en het niveau van de vechter ook een grote rol.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14757
- Scores: 89
-
Reward points
:
1405
-
|
wo 09-dec-09 21:43
( permalink)
Ze vergelijken de trap met een aanrijding wat impact op de borst betreft. haha! Toch niet best als je die te verwerken krijgt. De slagkracht van Rutten was ongeveer gelijk aan die van de profbokser. Handschoen zal idd wel wat invloed hebben, maar dan nog. En ben ook van mening dat het uitmaakt WIE er trapt en niet zozeer uit welke sport. Maar volgens mij ging het er ook om om de sporten te vergelijken, dus met bijbehorende gear (handschoenen in dit geval) Verder slechts ter vermaak uiteraard. En leuk om te zien dat ie lekker hard trapt en weer eens op tv was (zoals al zo vaak. hij is reuze bekend in de USA. Niet alleen in de vechtsportwereld, maar ook al in diverse series en tv shows geweest (ik dacht Frasier, Jerry Springer en meer van zulk soort bijrollen en ook een film) )
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
wo 09-dec-09 21:46
( permalink)
Ja ik vind Bas Rutten heel erg grappig en hij geeft ook altijd goed commentaar! En zijn Amerikaanse show Inside MMA is ook leuk. Bedoel alleen dat er niet teveel conclusies getrokken moeten worden aan de hand van deze show. Het is wel leuk als entertainement en om een idee te krijgen van wat er gebeurt.
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
wo 09-dec-09 21:49
( permalink)
|
|
|
|
tiomio123
-
Total Posts
:
3552
- Scores: 25
-
Reward points
:
1311
-
|
do 17-dec-09 19:08
( permalink)
Monsterlijk idd
23 jaar 1,76 92kg. BP: 155 (7x140) SQ: 2x215 DL: 270
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11165
- Scores: 573
-
Reward points
:
2043
-
|
vr 18-dec-09 11:42
( permalink)
Dat filmpje van Lucia is cool zeg!  En ik vind haar altijd heel leuk. " Say hello to our walking, talking, heavy bag!"
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|