Dikkop
-
Total Posts
:
5
- Scores: 0
-
Reward points
:
17
-
Status: offline
|
Beginner Needs help
wo 15-jun-11 20:12
( permalink)
hallo ik ben een beginner + ik wil het thuis (opslagplaats) doen die we aan het verbouwen zijn als finesruimte heb namelijk wel wat vrijetijd doorde weeks en wou deze spendeeren aan fitness heb zelf paar vraagjes mss dat jullie mij uit de brandt kunnen helpen 1 heb een home Gym en cross trainer + Dumbellset halterbank en bokzak vraag = is dit genoegt om een Full boddy work out mee tebeginnen? 2 Wat voor soort drankjes kun je het beste gebruiken voor en na het sporten of in demidag 3 ik werk zelf in de bouw dus ik beweeg veel til en loop veel kan ik voor of na men training nog half uur / 40min op crosstainer of is dat te veel voor je beenen 4 Mijn shema is dit goed om me te starten ? Full body work out 3maanden maandag FB dinsdag Rust woensdag FB donderdag Rust vrijdag FB zaterdag Rust zondag Rust cardio kan altijd ik hoor het graag tips altijd welkom ! Armen Dumbbell Curl 3X12 Concentration Curl 3X12 Borst Fly’s 3x12 Incline bench press 3X12 Rug Bent-over row 3X12 Buik Chrunch 3X25 Leg Raise 3X25 ik gaa niet alles in 1 dag doen ieder 1 en verschillen naatuurlijk dan blijft het leuk maar kan ik bij de benen ook cross trainer gebruiken?
<message edited by Dikkop on wo 15-jun-11 21:47>
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6343
- Scores: 124
-
Reward points
:
1829
-
|
Re:Beginner Needs help
do 16-jun-11 19:21
( permalink)
Je zegt eerst "Full body work" en je eindigd met "ik gaa niet alles in 1 dag doen " ? ? ? Als je je benen wilt trainen dan is 40min op de crosstrainer nu niet echt de beste manier. Waarom 2 oef. voor borst en maar 1 voor rug? Eerlijk gezegd vind ik het schema 3 keer niks Met de spullen die je heb kan je makkelijk het volgende doen - Squat/deadlift variant - Bankdruk variant - row variant - overhead press variant - chin variant Alles 2-3 setjes Als je nog tijd over heb dan kan je er nog iets bijdoen voor je armen en je kuiten. -
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Dikkop
-
Total Posts
:
5
-
Reward points
:
17
-
|
do 16-jun-11 20:43
( permalink)
nee eerst wordt het men afgeraaden door iemand van deze forums om niet 3 verschilnde dinge voor 1 group op 1 dag te doen en nu weer wel btw hij posten ook dit shema volgens mij heeft ieder een andre mening over welke schema het beste is + het zijn almaal verschillende oefeninge die je Kunt Doen om het iedre dag aftewisslen dat je niet elke week in week uit zelfde oefninge doet
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
- Scores: 1110
-
Reward points
:
2061
-
|
do 16-jun-11 20:58
( permalink)
Het beste schema bestaat niet, wel hele slimme schema's voor beginners als jij zoals 3 jou die heeft laten zien. En 3XL laat jou helemaal geen 3 verschillende dingen voor 1 spiergroep doen, het schema is opgebouwd uit bewegingen die jou in staat stellen daadwerkelijk je hele lichaam op 1 dag te trainen.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Dikkop
-
Total Posts
:
5
-
Reward points
:
17
-
|
do 16-jun-11 22:54
( permalink)
nee dat bedoel ik ook niet dat 3 mijn dat laat doen maar goed tnx 3 en hermke voor je reactie's en Kan ik ook beginnen met shakes ?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
do 16-jun-11 22:55
( permalink)
Als je met je voeding onvoldoende eiwitten binnenkrijgt zou je kunnen aanvullen met shakes maar in eerste instantie dient je voeding op orde te zijn.
|
|
|
|
Dikkop
-
Total Posts
:
5
-
Reward points
:
17
-
|
do 16-jun-11 22:57
( permalink)
dus paar eitjes en Magre kwark per maaltijd er bij zou voldoende zijn ?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
do 16-jun-11 23:09
( permalink)
Bijvoorbeeld. Als de rest van je maaltijden niet uit friet en pizza bestaat  maar je kunt ook dieper gaan door je behoefte te berekenen, en dan je voeding te verdelen in percentages koolhydraten, eiwitten en vetten.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11165
- Scores: 573
-
Reward points
:
2043
-
|
vr 17-jun-11 07:17
( permalink)
Dikkop hij posten ook dit shema volgens mij heeft ieder een andre mening over welke schema het beste is + het zijn almaal verschillende oefeninge die je Kunt Doen om het iedre dag aftewisslen dat je niet elke week in week uit zelfde oefninge doet Als hij dit schema ook gepost heeft, verwacht ik dat hij ook dezelfde reacties heeft gekregen. Maar, wil je kritiek op je schema, of ja en amen? Want in het eerste geval sluit ik me aan bij 3xl.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Dikkop
-
Total Posts
:
5
-
Reward points