Dikkop
-
Total Posts
:
5
- Scores: 0
-
Reward points
:
17
-
Status: offline
|
Beginner Needs help
wo 15-jun-11 20:12
( permalink)
hallo ik ben een beginner + ik wil het thuis (opslagplaats) doen die we aan het verbouwen zijn als finesruimte heb namelijk wel wat vrijetijd doorde weeks en wou deze spendeeren aan fitness heb zelf paar vraagjes mss dat jullie mij uit de brandt kunnen helpen 1 heb een home Gym en cross trainer + Dumbellset halterbank en bokzak vraag = is dit genoegt om een Full boddy work out mee tebeginnen? 2 Wat voor soort drankjes kun je het beste gebruiken voor en na het sporten of in demidag 3 ik werk zelf in de bouw dus ik beweeg veel til en loop veel kan ik voor of na men training nog half uur / 40min op crosstainer of is dat te veel voor je beenen 4 Mijn shema is dit goed om me te starten ? Full body work out 3maanden maandag FB dinsdag Rust woensdag FB donderdag Rust vrijdag FB zaterdag Rust zondag Rust cardio kan altijd ik hoor het graag tips altijd welkom ! Armen Dumbbell Curl 3X12 Concentration Curl 3X12 Borst Fly’s 3x12 Incline bench press 3X12 Rug Bent-over row 3X12 Buik Chrunch 3X25 Leg Raise 3X25 ik gaa niet alles in 1 dag doen ieder 1 en verschillen naatuurlijk dan blijft het leuk maar kan ik bij de benen ook cross trainer gebruiken?
<message edited by Dikkop on wo 15-jun-11 21:47>
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6343
- Scores: 124
-
Reward points
:
1829
-
|
Re:Beginner Needs help
do 16-jun-11 19:21
( permalink)
Je zegt eerst "Full body work" en je eindigd met "ik gaa niet alles in 1 dag doen " ? ? ? Als je je benen wilt trainen dan is 40min op de crosstrainer nu niet echt de beste manier. Waarom 2 oef. voor borst en maar 1 voor rug? Eerlijk gezegd vind ik het schema 3 keer niks Met de spullen die je heb kan je makkelijk het volgende doen - Squat/deadlift variant - Bankdruk variant - row variant - overhead press variant - chin variant Alles 2-3 setjes Als je nog tijd over heb dan kan je er nog iets bijdoen voor je armen en je kuiten. -