Ik weet niet waar je dit schema vandaan hebt, maar ik zou niet zoveel isolatie oefeningen doen. Isolatie is om het af te maken. Als beginner zou je je moeten focussen op de belangrijkste oefeningen: Zware compounds.
Ik verdeel het meestal zo dat ik maar 2/3 oefeningen heb waarin ik het grootste gedeelte van m'n spieren pak. Dus bijvoorbeeld deadlifts en benchpress. Ik zou elke trainingsdag beginnen met 3 basisoefeningen waarop je meer doet dan op de overige oefeningen. Dus bijv:
-Squat 5x10 (kan ook deadlift zijn, of hack squat)
-Benchpress: 5x10 (kan ook militairy press zijn, of dips)
-Rows 5x10 (kan ook chins, pull ups zijn)
Op zich is het bovenstaande al genoeg om een goeie training te doen, je kan het dan aanvullen met wat bij-oefeningen, bijv:
Schouder raises, zoals front/side raise.
Curls
Extensions
Wat ik je aan zou raden is vooral te concentreren op de zware compounds en de rest (zoals curls en extensions) misschien 1x per week 2 of 3 setjes te doen.
Herhalingen heb ik maar een indicatie voor gegeven, ik zou zeker in het begin gewoon varieren tussen de 12 en 5 reps, dus bijv. eerste 2 weken 12 reps, dan 2 weken 10 reps, dan 8 reps, dan 5/6. Hierna weer beginnen met 12 reps maar natuurlijk wel met een hoger gewicht als ervoor.
Niet gelijk de eerste week tot je max gaan, als je richting de 6 herhalingen gaat zou ik wel iets zwaarder gaan, maar spaar je failures tot je in het 5/6 rep gedeelte zit. Wel proberen je gewicht te verzwaren als het soepeltjes gaat..