ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
Status: offline
|
Bench pressing for dummies
ma 12-mrt-07 23:19
( permalink)
|
|
|
|
tiomio123
-
Total Posts
:
3552
- Scores: 25
-
Reward points
:
1311
-
|
RE: Bench pressing for dummies
wo 14-mrt-07 17:07
( permalink)
Wel goed artikel idd  Maar denk toch dat als je op een bepaald onderdeel sterk wilt worden, dat je dan vooral op dat onderdeel moet oefenen. Is bij mij ook wel zo dat als m'n militairy press omhoog gaat dat m'n bench ook mee omhoog gaat, maar is andersom bij mij ook zo.
23 jaar 1,76 92kg. BP: 155 (7x140) SQ: 2x215 DL: 270
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1293
-
|
wo 14-mrt-07 18:56
( permalink)
Bij shirted bench zijn het toch voornamelijk de triceps die het meeste werk verrichten, terwijl het onderste gedeelte meer schouders is. Snap dan niet helemaal de link tussen OH en het resultaat met shirted bench. Denk wel dat OH strenght zal bijdragen aan een sterkere bench.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
do 15-mrt-07 00:13
( permalink)
@ tiomio.. uit het artikel bleek dat hij juist problemen had met steeds weer bankdrukken tot blessures aan toe.. je las ook dat hij alle soorten van bankdrukken heeft geprobeerd.. maar juist als hij die spier indirect traint heeft hij plotseling veel baat. blijkt misschien uit dat je de ondersteunende spieren van de grote 3 apart moet trainen en misschien wel voor een langere tijd voordat je je weer focust op bijv die ene oefening als bankdrukken.
|
|
|
|
Leophyte
-
Total Posts
:
208
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
wo 21-mrt-07 10:55
( permalink)
Ik heb zelf, dat een goede OH-press m'n bench ook versterkt, maar andersom gek genoeg niet! M'n plan is om me de komende tijd heel veel op OH-press en (close grip)-incline's te richten en de eerste keer dat ik weer bench, m'n oude pr te verbeteren. I'll give it a trie
|
|
|
|
Remco
-
Total Posts
:
2686
- Scores: 0
-
Reward points
:
921
-
|
wo 21-mrt-07 11:21
( permalink)
een OH press doe ik altijd veel liever achter m'n hoofd langs. Voelt ook een stuk prettiger. Maar dan verplaats je de kracht wel meer naar de achterkant van de schouders heb ik het idee, of kan het nog steeds gunstig werken voor je benchpress?
|
|
|
|