Besloten forum voor vrouwen?

ja, goed idee   30% (12)
nee, niet nodig   69% (27)

Total Votes: 39

Voting Ends:
Page: 123 > Showing page 1 of 3
Author
sis
NO Sissy !!
2009/09/16 19:26:29 (permalink)
0

Een besloten forum voor vrouwen is gebruikelijk op veel Amerikaanse boards, en aanwezig op sommige Nederlandse boards.

Op Body & Fitnessforum gedragen de mannen zich sinds jaar en dag respectvol naar de dames, en er is altijd openbaar gepost in alle fora. Een besloten forum is ook geen wantrouwen richting de heren, maar een extra mogelijkheid voor onderwerpen die vrouwen graag onderling bespreken. (Geldt overigens ook voor de mannen, mochten jullie redenen hebben om dat te willen.)

Als de dames behoefte hebben aan een besloten plek dan is dat technisch te realiseren. Dit topic is bedoeld om de interesse te peilen.

Dus dames, jullie mogen d.m.v. de poll aangeven of jullie een besloten forumdeel op prijs stellen.

47 Replies Related Threads

Wreckless
    Super Heavy Weight
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/16 21:22:00 (permalink)
    0
    Ik heb geen mening. Dat moeten de vrouwen zelf maar beslissen.
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/16 22:10:37 (permalink)
    0
    Helemaal goed Wreckie, het is ook de bedoeling dat de dames gaan stemmen blij
    SheRu
    Go John Henry!
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/17 09:24:20 (permalink)
    0
    Ik vind het onzin.
    Ares
    ευλογημένος με τη θεία δύναμη
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/17 12:39:32 (permalink)
    0
    Ik kan me wel voorstellen dat sommige foto's liever plaatsen voor enkel andere vrouwen. Maar zelf is het mij allemaal eender blij
    Gert
    The Sniper
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/17 13:06:55 (permalink)
    0
    BR heeft wel zo'n vrouwen afdeling maar ik weet niet of en hoe vaak er gebruik van wordt gemaakt. Denk dat dat ook een goede referentie kan zijn in jullie overweging om zoiets hier te doen.
    miemie
    Metal Lady
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/17 13:13:38 (permalink)
    0
    Hoeft niet voor mij!!!!
    Ik praat met alles die poten en oren heeft.blij
    RamonEnrico
    Super Heavy Weight
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/17 17:57:18 (permalink)
    0
    Vraag me af hoe je gaat controlleren dat er alleen vrouwen komen? Een man kan net zo goed zich registreren als vrouw mocht hij echt willen kijken in die topics?
    Joyce
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 09:54:02 (permalink)
    0
    Ik vind dat het openbaar moet blijven. Mannen kunnen ook best tips geven!
    twirre
    E621
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 10:12:36 (permalink)
    0
    Van mij hoeft het ook niet, zolang de heren zich respectvol gedragen is er niks aan de hand maar dat geldt net zo goed voor de dames naar de heren toe.
    En daarbij hebben de mannen nog wel een andere kijk op zaken die tot nadenken stemmen dus erg nuttig kunnen zijn.
    Mocht er iemand vervelende opmerkingen maken is die zo gewieberd toch?
    twirre
    E621
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 10:14:18 (permalink)
    0
    Ik zie dat er ook dames zijn die het wel prettig vinden, mss is het voor degene die dat wel willen wel een idee. Kan het niet beide?
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 11:27:14 (permalink)
    0
    Zeker, het is de bedoeling dat het erbij komt, en niet in plaats van het huidige vrouwenforum.

@ Ramonenrico: in eerste instantie worden alleen bestaande leden toegevoegd. Daarna bijvoorbeeld leden die al enige tijd gepost hebben, of waarvan een bestaand lid weet dat het een dame is. Niemand kan er automatisch in, er moet per persoon toegang verleend worden.

Miepie
    De Terriër
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 14:21:50 (permalink)
    0
    Dat is niet altijd handig hoor, dat je al een poosje gepost moet hebben bijvoorbeeld.

Ik ben lid van een forum over paarden. Ik had een brandende vraag, maar mocht in die betreffende rubriek pas posten als ik 20 zinnige post had gemaakt. Ja, dat wordt dan dus niets als je er net 8 hebt gepost... verdrietig
    Gert
    The Sniper
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 14:27:45 (permalink)
    0
    Er zijn veel fakers op internet aktief Miepie. Jongens die zich voordoen als vrouwen bijv. om zo toegang te krijgen voor het gedeelte dat normaal gesproken alleen voor vrouwen is.
    Daarom willen de meeste forums zoveel mogelijk zekerheden inbouwen om dit soort fakers uit te sluiten.
    Woppie
    Super Heavy Weight
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 19:32:53 (permalink)
    0
    Voor mij is 't ook niet nodig. Daar waar het gaat over trainen en aanverwante zaken mogen mannen (zijn het wel mannen knipoog ) ook hun mening geven.
    Andere onderwerpen over b.v. relaties, seks, opvoeden (of niet) van kinderen horen op o.a. Libelle, Viva enz enz.
    Miepie
    De Terriër
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 21:24:45 (permalink)
    0
    Voor mij hoeft het ook niet hoor. Ik raak mijn ei wel kwijt (of eigenlijk liever niet meer, die leeftijd heb ik gehad super blij)
    KT is voor mannen en vrouwen toch gelijk? Behalve dan dat wij vrouwen vééél harder moeten trainen om er gespierd uit te gaan zien dan mannen... super blij

P. Tsatsouline
    Getting Lean and Mean
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 21:38:57 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Miepie

Behalve dan dat wij vrouwen vééél harder moeten trainen om er gespierd uit te gaan zien dan mannen... super blij

Dat is appels met peren vergelijken. De meeste vrouwen hebben niet als doel er zo gespierd als een man uit te zien.
    Miepie
    De Terriër
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/18 21:43:14 (permalink)
    0
    Smoesjes super blij
    Dzjoel
    Middle Weight
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/30 19:22:00 (permalink)
    0
    Na lange overpeizingen ( nou ja, eigenlijk gewoon ontzettend druk) zeg ik houden zo. De heren hebben goede opmerkingen, respect en humor.
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Besloten forum voor vrouwen? 2009/09/30 19:25:54 (permalink)
    0
    Het zou erbij komen he, niet in plaats van het huidige vrouwenforum. Ben wel met je eens dat de heren prima reageren, ook in de vrouwentopics.
    Page: 123 > Showing page 1 of 3
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0