Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 32 of 32
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
Status: offline
|
Re:Binnenkant borst
do 13-jan-11 19:52
( permalink)
Je kunt er wel meer nadruk op leggen met db drukken hermke. Bij db drukke bvb de dumels boven vlak bij elkaar en goed uitdrukken ik voel dan zelf dat het gedeelte bij de aanhechting gaat pompen en dat heb ik bij normaal drukken lang niet zo er bij de aanhechtingen.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
- Scores: 1110
-
Reward points
:
2061
-
|
do 13-jan-11 19:57
( permalink)
Heeeeeeeee die van die stiekies gebruik ik ook altijd als voorbeeld, cool, dacht dat ik hem zelf had bedacht, nou ja blijkbaar niet. Enueh die spleet is mij bij vrouwen niet snel te groot he. En ik bedoelde van de binnenkant borst he, stelletje viezerikken.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6343
- Scores: 124
-
Reward points
:
1829
-
|
do 13-jan-11 20:12
( permalink)
Ik als man gebruik liever een verglijkbare verglijking maar dan met ketens. Als je drie sleepboten (boven/midden/onder borst)met een keting aan 1 kant van een schip (arm) verbind kan de belasting op iedere afzonderlijke ketting wel varieren, maar de belasting in de ketting is aan de kant van de sleepboot eender als aan de kant van het schip
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6343
- Scores: 124
-
Reward points
:
1829
-
|
do 13-jan-11 20:13
( permalink)
Luppie Je kunt er wel meer nadruk op leggen met db drukken hermke. Bij db drukke bvb de dumels boven vlak bij elkaar en goed uitdrukken ik voel dan zelf dat het gedeelte bij de aanhechting gaat pompen en dat heb ik bij normaal drukken lang niet zo er bij de aanhechtingen. Dat komt omdat je bovenarmen de borst tegen de aanhechtingsrichting in duwen
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
do 13-jan-11 20:21
( permalink)
Ahha oké dus het is niet het zamentekken van dat laatste stukje borstgedeelte maar meer het oprekken? Nou jah weer wat geleerd.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
- Scores: 1110
-
Reward points
:
2061
-
|
do 13-jan-11 23:08
( permalink)
3XL Ik als man gebruik liever een verglijkbare verglijking maar dan met ketens. Als je drie sleepboten (boven/midden/onder borst)met een keting aan 1 kant van een schip (arm) verbind kan de belasting op iedere afzonderlijke ketting wel varieren, maar de belasting in de ketting is aan de kant van de sleepboot eender als aan de kant van het schip Hmpf staat anders in jou profiel FEMALE!!!
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
do 13-jan-11 23:14
( permalink)
Geweldige replies .... goed bezig mannen ookal was het voor sommige "ouwe kost" Groet
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
do 13-jan-11 23:19
( permalink)
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
do 13-jan-11 23:21
( permalink)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
do 13-jan-11 23:31
( permalink)
|
|
|
|
bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
|
za 22-jan-11 21:20
( permalink)
Prachtig. Na (zeer) lange tijd dit forum nog eens openen en dan als 1 van de eerste topics dit lezen. You guys made my day. Nostalgie is leuk 3xl heeft trouwens gelijk met zijn uitleg.
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11165
- Scores: 573
-
Reward points
:
2043
-
|
za 22-jan-11 21:34
( permalink)
Leuk je hier te zien man!
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|