Booza
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
4
-
Status: offline
|
Bloedonderzoek
di 21-dec-10 17:31
( permalink)
Hallo, Vandaag kreeg ik m'n bloeduitslag. Ik merkte 2 resultaten op die verschilden van de norm en vindt er nergens informatie over.. Segmentkernigen relatief: 41 (te laag -> minimum is 43) Lymfocyten: 50 (te hoog -> 45 max) Bilirubine totaal: 2,09 (max 1,20) Die laatste vond ik wat informatie over en ik las dat het om leverschade en dergelijke kan gaan? Heeft iemand een verklaring? Of moet ik mij geen zorgen maken.. Ik ben 20 jaar. Thx
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
Re:Bloedonderzoek
di 21-dec-10 17:39
( permalink)
die eerste ken ik niet 2de.. griepje onder de leden, of ander virusje? 3de.. Je lever heeft wat moeite om alle afvalstoffen uit je lichaam te verwerken. De redenen kunnen vele zijn. Te vaak / regelmatig drank gebruik bij het uitgaan, te veel voorbewerkt te vet voedsel eten? Of van nature een wat zwakke lever, zijn enige mogelijkheden. hepatitis A B etc.. Had je arts er niets over te zeggen? Of valt het allemaal wel binnen de grensen dat je er nog geen zorgen over hoeft te maken? Hij/Zij moet toch even de juiste antwoorden geven.
|
|
|
|
Booza
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
4
-
|
Re:Bloedonderzoek
di 21-dec-10 17:48
( permalink)
Het is echt al lang geleden dat ik een verkoudheid/griep had (kan het me niet eens meer herinneren). Overigens kan je gelijk hebben dat ik de afgelopen dagen/week wat te vettig gegeten heb.. Drankgebruik kan niet want ik raak nauwelijks alcohol aan (buiten een glas rode wijn 1 per dag). Hep A of B heb ik geen enkele symptomen van.. De bloeduitslag moet is me toegezonden via mail.. Ik heb later deze week een afspraak. Maakte me wat zorgen over die waarden, that's all
|
|
|
|