Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 26
|
Author |
jane001
-
Total Posts
:
33
- Scores: 0
-
Reward points
:
286
-
Status: offline
|
Ik ben eigenlijk heel benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die fanaat zijn van Body Combat. Toen ik begon bij de sportschool (zo'n 12 jaar geleden), toen kwam net Tae Bo. Dat vond ik ook enorm leuk om te doen, maar alleen maar bij 1 leraar, bij de rest was het bijna een low impact les. Nu is het dus al enige tijde Body Combat van Les Mills geworden. Het leuke eraan vind ik dat je steeds andere vechttechnieken krijgt en helemaal los kan gaan. Zelf ben ik niet helemaal geschikt voor de andere huppellessen, omdat ik op de een of andere manier daar geen aanleg voor heb. (ik veroorzaak continu botsingen, omdat ik dan weer eens de weg kwijt ben met al die stapjes). Daarnaast moet ik er teveel bij nadenken en daar heb ik nou eenmaal niet zoveel zin in als ik ga sporten. Dus wie zijn er nog meer Combatters?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
RE: Body Combat
di 07-jul-09 20:57
( permalink)
 YES! Ik doe ook combat, omdat ik het leuker vind dan cardio op een apparaat. Dat geldt ook voor andere groepslessen die ik volg zoals Kickfun en spinning, naast de krachttraining  want ik train graag zo compleet mogelijk.
|
|
|
|
jane001
-
Total Posts
:
33
-
Reward points
:
286
-
|
di 07-jul-09 22:23
( permalink)
Inderdaad, gewone cardio is errug saai en ik kan mezelf daar niet toe zetten. Ik pak meestal 1 a 2 keer per week combat, 1x per week bodyshake en dan 2 keer KT. Althans, dat probeer ik. Omdat ik onregelmatige diensten werk is het wel eens erg lastig, ook met voeding, maar het is te doen
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
di 07-jul-09 22:40
( permalink)
Bodyshake? Da's gepikt van XCO  of als het er eerder was dan is XCO gepikt van Bodyshake, dat kan ook Onregelmatige diensten hebben voordelen en nadelen. Bij de KT kun je het mooi zelf indelen en op tijden trainen die goed uitkomen, maar voor de groepslessen op vaste tijden is het natuurlijk lastiger. Waar een wil is..
|
|
|
|
jane001
-
Total Posts
:
33
-
Reward points
:
286
-
|
di 07-jul-09 22:48
( permalink)
Voor de KT is het inderdaad ideaal. Meestal ga ik lekker 's ochtends en dan kan je gewoon lekker doorgaan. Ook het krachthonk is dan wat rustiger. Ik train ook wel als het vol zit hoor, maar dan wordt je toch van alle kanten aangekeken. De ochtendkerels kennen me intussen
|
|
|
|
Anna
-
Total Posts
:
10
-
Reward points
:
428
-
|
zo 12-jul-09 14:51
( permalink)
Yep ook hier een fanatieke bodycombatter. Heerlijke afwisseling met de rest van m'n sportuurtjes
|
|
|
|
Knorreborre
-
Total Posts
:
97
-
Reward points
:
565
-
|
zo 12-jul-09 19:28
( permalink)
ik doe ook aan bodycombat juist nieuwe relase bij ons nr. 40 goed voor de conditie yes
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
ma 04-jan-10 22:20
( permalink)
Iemand de nieuwe al gedaan? De sportschool waar ik combat doe, heeft de releases van de groepshuppelklassen volgende week gepland.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
di 05-jan-10 07:13
( permalink)
Yep. Ook bodycombat. De techniek is nog niet helemaal geweldig. Ik wil dat dan ook weer direct goed doen  . Eerst 45 minuten fullbody KT en dan lekker beesten. Thuis train ik dan nog twee keer KT Maandag krijgen we nr 42. Ik oefen dan altijd eerst op youtube, anders ben ik de eerste keer de weg kwijt.
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
di 05-jan-10 16:33
( permalink)
Ik ga waarschijnlijk de licentie van Combat binnenkort halen. Kan naast de RPM en freestyle spinning en de Bodypump nog wel wat extra uren invullen op de sportschool. Ze twijfelen nog over Attack of Combat maar mij lijkt Combat leuker dan Attack. Liever nog beide haha
Nobody is worth your tears, the one who is, will never make you cry! Face up to the fact that you are who you are And nothing can change that belief
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
di 05-jan-10 18:50
( permalink)
Leuk! Attack wordt niet zoveel gegeven. Zelf vind ik Combat ook leuker dan Attack maar ik moet zeggen dat de Attack les wel altijd een vaste groep mensen heeft in 1 van de sportscholen waar ik train.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
Re: RE: Body Combat
ma 12-apr-10 21:30
( permalink)
Ik zeg dus.. die met dat zwaard is leuk in de nieuwe!
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
678
-
|
ma 12-apr-10 21:39
( permalink)
Combat 43 is opzich niet zo zwaar, al is de shoot behoorlijk als je die goed diep doet, maar met een behoorlijk full body training er vlak voor, was (ben) ik behoorlijk afgedraaid  . Ik ga woensdag nog een keer  , maar dan met een kortere kt ervoor.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
ma 12-apr-10 21:47
( permalink)
Ja, met zo'n warming up ervoor dan ga je het wel voelen. Op zijn minst vermoeidheid in je spieren. Verder ben ik het met je eens. Het werd behoorlijk opgeklopt gebracht, geen rust tracks erin en vol gas, maar eigenlijk is het meer een kwartaal waarin veel basistechnieken gedaan worden, zoals het opbouwen van die side kick e.d.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
678
-
|
ma 12-apr-10 22:05
( permalink)
Je schouders krijgen het ook wel even te verduren. Lekkere training.
<message edited by Miepie on wo 14-apr-10 21:48>
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
678
-
|
wo 14-apr-10 21:49
( permalink)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
wo 14-apr-10 22:19
( permalink)
De finale is ook goed. Lekker simpel!
|
|
|
|
Lizzy38
-
Total Posts
:
224
-
Reward points
:
217
-
|
wo 14-apr-10 22:45
( permalink)
Ik geef zelf les en wij lopen een maand achter, en de ene keer geven we body combat van les mils en de andere keer is het combat van club joy en die heet club battle, we zijn nu nog bezig met combat van les mills, maar vanaf mei geven ik weer die van club joy, moet zeggen dat hij weer erg leuk wordt. Ik vind het altijd zo leuk als er nieuwe mensen bij komen, die kunnen de andere dag niet goed hun armen bewegen
Ben ik ff blij dat ik me niks van roddels aantrek, anders was ik nu geflipt....
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
-
Reward points
:
2055
-
|
wo 14-apr-10 22:57
( permalink)
Da's apart, dan moet de sportschool voor 2 licenties betalen voor ongeveer dezelfde les. Ik vind nieuwe mensen ook altijd leuk, net een halve maat achterlopen en onhandig in hun bewegingen. Maar meestal pikken ze het met een paar lesjes al aardig op.  Iedereen is een keer begonnen natuurlijk. Bij ons waren er heel veel met spierpijn in hun schouders en billen met deze combat.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points