sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
Status: offline
|
Bodybuilder 'te dik' voor Duitse politie
za 16-mei-09 21:39
( permalink)
DÜSSELDORF - De bodybuilder Sebastian Weber (25) spant een rechtszaak aan tegen de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen omdat hij al twee keer is geweigerd voor de politieopleiding op basis van zijn bodymassindex (BMI). Weber is 1,84 meter lang en weegt 97 kilo. Het maakt de politie niets uit dat dat door spiermassa komt en niet door vet. ''In een brief hebben zij mij zelfs aanbevolen om 13 kilo af te vallen. En dit terwijl de keuringsarts mij nog nooit heeft gezien!'', aldus de verontwaardigde Weber maandag in Bild, de grootste Duitse krant.  Voor Weber ligt een droom aan diggelen. ''Ik kan dit niet geloven. Ik wilde altijd naar de politie en heb er hard voor gewerkt.'' © ANP-nu.nl
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
RE: Bodybuilder 'te dik' voor Duitse politie
zo 17-mei-09 09:03
( permalink)
Tsja, dan heb je jaaaren voor dokter geleerd, en dan stel je diagnoses op basis van 2 getalletjes. Ik zou hem met een malpractice lawsuit om zijn oren slaan. Kijken hoe hij dan piept.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7861
- Scores: 73
-
Reward points
:
1627
-
|
zo 17-mei-09 09:23
( permalink)
Denk dat ze daar bang zijn dat die Weber veel meer fysiek heeft of hun allemaal samen Hoe laag kan men vallen zeg,dit vind ik nu echt heel flauw! Die Weber mag mijn persoonlijke politieagent spelen hoor 
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1293
-
|
zo 17-mei-09 14:00
( permalink)
Whaha, ik zit met mijn 90kg bij 1,78 ook iets te hoog  Zou max 79kg mogen wegen
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6796
- Scores: 342
-
Reward points
:
1842
-
Status: online
|
zo 17-mei-09 14:10
( permalink)
ORIGINAL: Wreckless Tsja, dan heb je jaaaren voor dokter geleerd, en dan stel je diagnoses op basis van 2 getalletjes. Ik zou hem met een malpractice lawsuit om zijn oren slaan. Kijken hoe hij dan piept. De clou van medical malpractice is juist dat het moet afwijken van de algemeen geaccepteerde standaard om malpractice te zijn. Aangezien mensen beoordelen aan de hand van BMI een algemeen geaccepteerde standaard is zou zo'n lawsuit kansloos zijn. Diezelfde definitie van malpractice zorgt er trouwens voor dat artsen niet durven af te wijken van de norm soms tegen hun gezonde verstand in. Dat zou hun kwetsbaar maken voor malpractice lawsuits.
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1810
-
|
zo 17-mei-09 14:19
( permalink)
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
Re: RE: Bodybuilder 'te dik' voor Duitse politie
vr 11-mrt-11 11:10
( permalink)
Ik had het gister met mijn collega (arts) over kinderen met een hoge bmi. Zij keek altijd naar het kind en niet allen naar het getal omdat ze ook vaak kinderen zag die gespierd waren en niet zozeer vet. Maar, zei ze ook als ze gespierd zijn is dat een extra belasting voor de botten en de gewrichten . Dus als je het zo bekijkt zit er natuurlijk wel wat in dat je te zwaar zou kunnen zijn voor je gewrichten/botten want die moeten natuurlijk ook het gewicht van al die spieren dragen.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
Re: RE: Bodybuilder 'te dik' voor Duitse politie
vr 11-mrt-11 13:57
( permalink)
aan de andere kant kunnen kinderen met een sterker spierstelsel ook sterkere botten hebben? training maakt je skelet ook sterker. btw.. als je een overlijdensrisicodekking nodig hebt ivm bijv aanschaf van een huis en 't regelen van een hypotheek, kan je ook risicotoeslag krijgen als je boven de BMI van 29 komt.
|
|
|
|