Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop

Author
Bbsinglets
Feather Weight
2013/08/18 02:57:29 (permalink)
0

Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop

Beste bodybuilders,

Sinds kort verkoop ik bodybuilding singlets op marktplaats.
www.marktplaats.nl/verkopers/19589985.html

Momenteel is het assortiment niet al te groot en heb nog geen webshop.

Ik verkoop de singlets met opdruk voor €15 en de plains voor €14.50 en maat XXL voor €11.50

Mocht je interesse of vragen hebben kun je me een mailtje sturen naar bbsinglets@hotmail.com of reageren in deze thread.

Meerdere fotos zijn te vinden op de MP link

8 Replies Related Threads

Dave Hawk
    IFBB/NBBF wereldrecordhouder
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/18 11:50:10 (permalink)
    +1 (1)
    Mooi origineel spul !, die zie je niet veel in Europa.....daar zag ik atleten eind jaren tachtig al mee lopen en ze zijn nog steeds populair.
    Bbsinglets
    Feather Weight
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/18 14:55:59 (permalink)
    0
    Ik vind ze persoonlijk echt lekker ztten tijdens het trainen, normale tanktops zitten soms iets te strak naar mijn mening.

Heb deze ingekocht omdat ik zelf ook een tijdje had zitten zoeken. Meeste singlets moeten toch van US besteld worden en had geen zin om €30+ te betalen.

Dave Hawk
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/18 17:05:41 (permalink)
    0
    Zit markt in !, leuke site opzetten....misschien is het e.a. van NPC ook nog een aanrader.
    Optimus
    Heavy Weight
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/23 11:23:34 (permalink)
    0
    Zeker een gat of gaatje in de markt!
    Bbsinglets
    Feather Weight
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/23 14:29:39 (permalink)
    0
    Ja verkoop loopt nu goed, webshop ben ik nog mee bezig.

Heb ook even facebook pagina gemaakt, daar plaats ik ook updates
    https://www.facebook.com/...n.hoist.10?ref=tn_tnmn

Ook meerdere singlets beschikbaar
    post edited by Bbsinglets - 2013/08/23 14:31:18
    Dave Hawk
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/24 12:38:00 (permalink)
    0
    Facebook even open gooien, zodat ook niet faceboekers ff kunnen kijkenknipoog.
    Bbsinglets
    Feather Weight
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/08/31 18:50:31 (permalink)
    0
    Is helaas niet mogelijk verdrietig

Ga hier natuurlijk ook alles updaten blij

Golds heb ik beschikbaar in de kleuren Wit/zwart/geel en binnekort krijgen we blauw.

Superman heb ik nu in de kleuren blauw, zwart. Wit heb ik ook nog maar alleen in XL.

voor vragen kun je me ook mailen via BBsinglets@hotmail.com

Optimus
    Heavy Weight
    Re:Bodybuilding singlet world gym Gold's gym tanktop 2013/09/29 11:44:43 (permalink)
    0
    Ik heb er een shirt besteld, betaald, ontvangen en ben er zeer blij mee!

Ik zou zeggen: kopen kopen kopen!! Is gewoon een hebbending, een musthave, wellicht voor in de kast of om thuis in rond te paraderen, andere trekken het zonder blikken of blozen aan tijdens het trainen, wat je er ook mee doet zorg dat je er een hebt...

Thanks voor het shirtje BBsinglets!
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0