|
Author |
India
-
Total Posts
:
3130
- Scores: 308
-
Reward points
:
1840
-
Status: offline
|
Elke dag na t douchen smeer ik me helemaal in met bodylotion, mijn vriendin zegt; nergens voor nodig en niet goed! Ze kan t niet onderbouwen.. Ik vergeleek t met dag en nachtcreme... maar dàt was wat anders (??) Ik zeg: kan geen kwaad!! Goed voor je huid (en t ruikt ook nog es lekker  ) Wie doet dit ook? Waarom? En welke bodylotion?
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
Ik smeer mezelf nooit in. Mijn handen pas als ze ingezet kunnen worden als schuurpapier. Ik ga wel regelmatig in bad met een scheutje olie. Dat komt misschien wel op hetzelfde neer. Of het niet goed is weet ik niet. Lijkt me toch niet zoveel kwaad kunnen.
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
|
Ik smeer me ook elke dag in na het douchen, hoor. Als ik dat niet doe, voelt mijn huid erg strak en onprettig aan. Ik vind het inderdaad net iets als dag- en nachtcrème, als ik dat niet doe, heb ik een strak gezicht. Voor mij is het dus hetzelfde.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3130
-
Reward points
:
1840
-
|
** had m eigenlijk in vrouwen - training - voeding - lichaam willen zetten **
|
|
|
|
Remco
-
Total Posts
:
2686
- Scores: 0
-
Reward points
:
921
-
|
ok, ik begeef me op een hellend vlak om als man hier te posten denk ik.  maar goed. Ik douche 2x per dag, en als ik me daarna niet insmeer trekt m'n huid aan alle kanten. Zodra je warmer douchet dan je eigen lichaamstemperatuur was je een beschermlaagje van je huid af. Dit laagje beschermt tegen schadelijkheid van buitenaf en houdt het vocht in je huid. Met name dit laatste help je voorkomen door wat te smeren wat het vocht juist in je huid houdt waardoor het niet zo uitdroogt.
|
|
|
|
Remco
-
Total Posts
:
2686
- Scores: 0
-
Reward points
:
921
-
|
wanneer je wel warm wil douchen (en wie wil dat niet..?) is het beter om een paar minuten warm te douchen en af te sluiten met koud (20 graden oid) Dit helpt je doorbloeding en tegen spierpijn. Misschien in de winter niet zo prettig om koud af te sluiten, maar je bent wel meteen lekker wakker
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
Ik douche meestal in de avond omdat ik dan heb getraind en als ik me daarna insmeer dan vind ik het te plakkerig. Dus nee, ik doe dat zelden. Op mijn gezicht doe ik wel altijd wat creme. En zo nu en dan als ik eerder op de dag douche dan smeer ik me onder de douche in met baby-olie  da's lekker op een warme huid, en dan nog even afspoelen.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8821
- Scores: 55
-
Reward points
:
1319
-
|
Ik smeer me na het douchen in met citroenolie van Weleda. Ruikt lekker, en plakt niet.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3130
-
Reward points
:
1840
-
|
Remco ok, ik begeef me op een hellend vlak om als man hier te posten denk ik. maar goed. Ik douche 2x per dag, en als ik me daarna niet insmeer trekt m'n huid aan alle kanten. Zodra je warmer douchet dan je eigen lichaamstemperatuur was je een beschermlaagje van je huid af. Dit laagje beschermt tegen schadelijkheid van buitenaf en houdt het vocht in je huid. Met name dit laatste help je voorkomen door wat te smeren wat het vocht juist in je huid houdt waardoor het niet zo uitdroogt. Hey prima toch om als man zijnde hier te posten! Leuk te horen dat mannen ook "smeren" en wat je zegt; als ik me niet iedere dag na t douchen zou insmeren zou ik écht een heel droge huid hebben. Ik smeer trouwens Dove Supreme Silk Lotion, ruikt heerlijk, is niet plakkerig en geeft een heel lichte glans.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3130
-
Reward points
:
1840
-
|
Oh enne.. Thanks voor degene die t topic verplaatst heeft!
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11165
- Scores: 573
-
Reward points
:
2043
-
|
Dat was ik! Ik smeer zelf overigens niet. SCrubben, ja, maar ik vind't gewoon niet fijn, zo'n laagje. Heel soms inderdaad babyolie op m'n benen.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3130
-
Reward points
:
1840
-
|
SheRu Dat was ik! Thanks SheRu!
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1810
-
|
Ik smeer met baby-olie .. van alle smeerproducten na het douchen zit er de minste troep in. Ander alternatief is kokosolie, maar dat smeert als vet niet zo gemakkelijk uit en vlekt meer.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
Hm  daar zeg je ook zo wat. Mijn tante is overgestapt op een ander merk haarkleur, ivm de stoffen die door de huid heen opgenomen worden tijdens het kleuren. Voor cremes geldt ook dat sommige stoffen je lichaam binnen komen, parfum bijvoorbeeld. Wat dat betreft is baby olie misschien inderdaad veiliger. Trouwens, massage olie wil ik nog wel eens op mijn onderbenen smeren als die in beeld zijn. Soms is mijn huid daar wat droger en die olie staat toch voor het grijpen.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1810
-
|
Gebruik het wel uitsluitend in de avond, vind het toch wel vreemd om 's ochtends direct erna kleren aan te doen. Massage-olie kan natuurlijk ook heel goed.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3130
-
Reward points
:
1840
-
|
Ben niet zo dol op babyolie, t geurtje dan, of je moet geurloze hebben? Ik blijf bij mijn bodylotion
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1810
-
|
Massage-olie is er in heel veel varianten. Nu is de massagevloeistof, die we met lessen gebruikte, vrijwel gelijk aan lotion qua samenstelling. Dus dan is het cirkeltje weer rond
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
Ik gebruik altijd baby olie of soya oleum na het douchen( wel even na spoelen nog ). Dat laatste heb ik van de dokter , heb last van exceem als ik niks op mn huid smeer jeuk ik me kapot
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|