natalia
-
Total Posts
:
132
- Scores: 0
-
Reward points
:
692
-
Status: offline
|
Hey iedereen, Ik heb een serieus vraagje over Bodypump. Ik ga 1x per week bodypumpen.. Voor de rest doe ik vooral aan hardlopen, step, zumba, crosstrainen en powerplate. Voor mijn job is het uiterst belangrijk dat ik centimeters afval.. Ongeveer 5 centimeters van het achterwerk en 3cm ongeveer per bil.. Nu merk ik dat ik door het bodypumpen bijna niet meer in mijn broeken kan.. Mijn billen springen er bijna uit.. is dit wel normaal? Ik eet ongeveer 1500-1600 kcal per dag met 1 cheat meal per week.. Iemand enige comment?
|
|
|
|
Remco
-
Total Posts
:
2686
- Scores: 0
-
Reward points
:
921
-
|
naast dat je met bodypump vet verliest, maakt het je spieren ook steviger. Dit gaat overigens een stuk langzamer dan het verliezen van vet, maar je billen worden wel iets steviger en groter wanneer je wat wint aan spiermassa. Overigens zitten, wanneer je net een training gehad hebt, of misschien zelfs spierpijn hebt, je spieren ook wat voller met vocht die de afvalstoffen willen afvoeren. Dit slinkt naar mate je spieren hersteld zijn. (dag later)
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1810
-
|
Bijna iedereen houdt meer vocht vast na een training. Misschien is er enige spierontwikkeling, dat komt bij nieuwelingen wel vaker voor, maar het zal nooit veel zijn. Extra vocht is een voornamere factor. Dat zie je vooral als je eens een weekje niet traint: wat je dan overhoudt zijn echte spieren en niet het aanhangend vocht.
|
|
|
|