workout
-
Total Posts
:
44
- Scores: 0
-
Reward points
:
673
-
Status: offline
|
Hoi, Ik heb me ingeschreven voor een les Bokatae bij ons op de sportschool. Ben benieuwd of het wat is, schijnt behoorlijk afmattend te zijn. Iemand ervaring met Bokatae?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
Yep, ik heb een lesje gedaan voor de aardigheid. Het is inderdaad behoorlijk intensief. Het is een combinatie van vechtsport en aerobic pasjes. Het onderscheidt zich van tae bo en bodycombat doordat je bij bokatae contact maakt met een stootkussen. De ene persoon stoot of trapt tegen het kussen, de andere houdt hem vast en allebei maak je sprongetjes. Laat even weten hoe je het vond
|
|
|
|
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
-
Reward points
:
392
-
|
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
-
Reward points
:
711
-
|
hmm lekker met een beetje sambal
Alles gaat lekker
|
|
|
|
workout
-
Total Posts
:
44
-
Reward points
:
673
-
|
Sambal niet nodig! Pittig genoeg. Ik was gesloopt na 1,5 uur tekeer gaan. Inderdaad, met een stoot- en trapkussen verschillende technieken oefenen op een beat. Ga ik zeker vaker doen! Als je een beetje van vechtsporten houd kun je je ook wel uitleven!
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
-
Reward points
:
711
-
|
hou zeker van vechtsporten maar me werk is dusdaning zwaar dat ik geen fut meer heb voor een volledige kickbokstraining
Alles gaat lekker
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-