xweto
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
7
-
Status: offline
|
Borstspieren worden maar niet groter!!
wo 01-feb-12 20:41
( permalink)
Ik train 3x per week o.a mijn borstpieren met fly's en pullovers(9 kilo per arm) dat die ik nu al anderhalf jaar maar ik krijg geen resultaat kan niet naar de sport school!!
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11165
- Scores: 573
-
Reward points
:
2043
-
|
Re:Borstspieren worden maar niet groter!!
wo 01-feb-12 22:08
( permalink)
Ehm... Drie keer per week is best veel, maar je lichaam went ook gewoon aan dat gewicht hè? Dus óf je herstelt niet voldoende, óf je traint niet zwaar genoeg. Best twee uitersten. Misschien kan je iets meer vertellen over je training?
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30834
- Scores: 605
-
Reward points
:
2055
-
|
wo 01-feb-12 22:20
( permalink)
Ik neem aan dat je de rest van je lichaam ook traint?
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
wo 01-feb-12 22:22
( permalink)
En goed eet?
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
wednesday
-
Total Posts
:
356
- Scores: 12
-
Reward points
:
886
-
|
wo 01-feb-12 22:35
( permalink)
Ik denk dat je is moet zoeken naar meer afwisselende oefeningen om je borst mee te trainen. Beetje zoeken op youtube levert vaak ook wel wat op: -home workout chest. (of zoiets dergelijks). Maar zelf merk ik dat me borst echt gaat groeien als ik er grote gewichten mee ga pushen, en dat is vaak lastig als je thuis traint (ga ervan uit dat je geen hele thuisgym hebt). ps. Waarom kan je niet naar de sportschool?
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10952
- Scores: 1110
-
Reward points
:
2061
-
|
do 02-feb-12 09:59
( permalink)
Pullover is een rugoefening, dat ten eerste. Anderhalf jaar met hetzelfde gewicht dezelfde oefeningen doen is eigenlijk niks doen. Als je alleen maar thuis kunt trainen zou je ook eens aan opdrukken kunnen denken en dan vooral in veel variaties. Denk daarbij aan verschillende breedte posities van de handen, maar ook opdrukken schuin omhoog en schuin naar beneden en als je dan toch aan het opdrukken bent, is er vast wel een mogelijkheid thuis om je op te trekken en als je die dan net zoveel doet als het opdrukken begint het al ergens op te lijken.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
xweto
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
7
-
|
do 02-feb-12 13:43
( permalink)
Ik doe push ups en eet goed!!!
|
|
|
|
wednesday
-
Total Posts
:
356
- Scores: 12
-
Reward points
:
886
-
|
do 02-feb-12 15:16
( permalink)
Het lijkt mij dat je die pushups meer als 8-12 keer kan doen. Als je echt spiermassa wilt aanzetten zal dit het snelste gaan als je bij oefeningen een zodanig gewicht gebruikt dat je deze oefening ongeveer 8-10 keer kan uitvoeren per setje. Als je ver boven dit aantal herhalingen gaat zitten (zoals bij opdrukken vaak het geval is) zal je vooral vooruit gaan in je spieruithoudingsvermogen. Je zou pushups kunnen proberen met een zware tas op je rug (al is dit wel wat belastend voor je gewrichten). Onderstaande oefening vind ik zelf ook erg lekker en heb wel het gevoel dat het wat doet met me borst. De 'dive bomber pushup':
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|