ja ik ben nu een beetje aan het ontdekken hoe de verschillende apparaten heten haha maar ik omschrijf het wel
di: 10 min warming up
borst op een bankje liggen en dan een barbell waar 12 kilo aan zit 3x25
benen binnenkant 3x25 21 kilo met een apparaat waarbij je je benen wijd moet doen en dan kracht moet zetten om je benen weer bij elkaar te krijgen, daarna doe ik de buitenkant en dat apparaat werkt andersom ook 3x25 21 kilo
daarna met mijn voeten in half lig/half zit stand gewicht van 40 kilo wegduwen 3x25
billen: ik moet met mijn voet al staand ( beetje voorover) gewicht wegduwen beide voeten doe ik 2x20 herhalingen met 20 kilo
armen: biceps : hier pak ik meestal gewoon de gewichten, ik pak 2 gewichten van 5 kilo en doe herhalingen van 3x25
triceps: of ook los gewicht zittend en dan achter mijn hoofd met de ellebogen naar binnen 3x25 6 kilo
en soms op een apparaat waarbij je gewicht naar beneden duwt met je handen ( 15 kilo)
rug: onderrug gewicht wegduwen met je rug naar achter 3x25 15 kilo
boven: stang naar beneden trekken met de duimen aan de buitenkant ( palmen naar me toe) stang naar mijn borst trekken 3x15 15 kilo
daarnaast nog buikspieroefeningen op een matje en een half uurtje uitfietsen
woensdag doe ik minimaal een uur cardio ( crosstrainen fietsen en roeien of hardlopen
zondag: krachttraining weer hetzelfde als dinsdag