Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 25 of 25
Georgia_
-
Total Posts
:
574
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Buikspieroefeningen
do 22-okt-09 10:20
( permalink)
Je hebt waarschijnlijk over je hele lichaam nauwelijks spieren, omdat je zo dun bent. Om goede spieren te krijgen, moet je zo eten en trainen dat je die kunt opbouwen. Ga goed eten, en train je hele lichaam. Kijk eens naar een simpel full-body-schema, er zijn hier veel voorbeelden van. Ook over voeding is veel te vinden Dan komen de buikspieren vanzelf mee, en krijg je verder ook een mooi lijf. En buikspieren zijn gemakkelijk te trainen. Acht minuten per dag buikspieroefeningen is onzinnig, en helemaal niet nodig. Met 3x een paar setjes per week, eventueel verzwaard, kom je er ook.
<message edited by Georgia_ on do 22-okt-09 15:26>
I was born an original and won't die a copy.
|
|
|
|
Cameza
-
Total Posts
:
10
-
Reward points
:
0
-
|
vr 23-okt-09 16:31
( permalink)
Maar die full-body schema's , dat zijn dus schema's bedoeld voor in de sportschool? Of in ieder geval, bedoeld voor als je met apparaten werkt. Maar ik wil het dus gewoon thuis oefenen, met enkel een matje waar ik op lig .
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
vr 23-okt-09 18:58
( permalink)
Met alleen een matje wordt het lastig. Ik train 2x per week thuis en 1x in de sportschool. Thuis heb ik ook geen apparaten. Wel meerdere dumbbells met een redelijk aantal schijven en een drukbankje. Is niet zo'n hele grote uitgave en je kunt er een aardig begin mee maken.
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
vr 23-okt-09 19:29
( permalink)
Zandzakken halen bij de gamma. 20kg voor 2 euro. Kun je veel mee doen. Ook opdrukken, optrekken, dippen, bodyweight squats. Buikspier oefeningen zijn ook prima, alleen hou de herhalingen laag als je ook je wervelkolom moet buigen. Je hebt niet veel spullen nodig om te trainen.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
Georgia_
-
Total Posts
:
574
-
Reward points
:
0
-
|
za 24-okt-09 12:45
( permalink)
Ik heb ook behoorlijk wat op Marktplaats gekocht. Had op zeker moment een drukbankje met latpulley, 60 kg gewichten, zo'n ding voor o.a. preacher curl en een halter voor volgens mij 75 euro. In de tuin alles goed schoongemaakt en toen naar de zolder gesleept. Er is veel te vinden op Marktplaats. En zelfs met een paar dumbells kom je al een heel eind. Daarnaast heb ik nog een squatrack, dumbbels en nog een halter. Beetje bij beetje schijven bijgekocht.
I was born an original and won't die a copy.
|
|
|
|