Bulken loopt deze keer anders: meer buik/minder armen. Why?

Author
bazaarduust
Feather Weight
2015/03/25 09:20:53 (permalink)
0

Bulken loopt deze keer anders: meer buik/minder armen. Why?

Hoi hoi,
 
Even mezelf kort voorstellen, ik heet Ben, 29j, 1m73, nu 69kg.
Fitnessen doe ik ondertussen al 2 jaar en ik ben aan 58kg begonnen.
 
Vorig jaar ben ik aan 65kg beginnen bulken, na ongeveer een maand zat ik aan 69kg, geen buikje bij maar wel serieuze armen/borst/..., ik vond het resultaat goed.
Deze keer ben aan mijn 3e week, weeral 69kg. Maar mijn armen staan minder dik en vooral mijn buik staat op ontploffen tov mijn vorige bulkfase.
 
Training (gebaseerd op 3x8, telkens met gewicht verhoging. Van elk doe ik 4 verschillende oefeningen):
Maandag: Borst, schouders, triceps, benen
Dinsdag: Rug, biceps, buikspieren, benen
Woensdag: rust
Donderdag = maandag
Vrijdag = dinsdag
Zaterdag & Zondag: rust
 
Voeding (x is aantal scoops. Havermout = oats poeder):
8u: shake van 2x whey met water + shake van 1x havermout, 2xbcaa, 1/2 arginine met fruitsap
10u: shake van 2x whey + 1x havermout met water
12u: middageten is broodje/sandwich op het werk + sla + soep
14u: shake van 2x whey + 1x havermout met water
16u45: shake van 2x whey + 1x havermout + 3bcaa + 1/2 arginine + 2kre-alkalyn met water
Net na training: Magnificent + 2bcaa + 1krea
Avond eten: gevarieerd. Vis/vlees/gevogelte + groenten + aardappelen/rijst/pasta
22-23u: 500gr magere verse kaas
 
Voor zowel middag als avond eten vermijd ik vetten en suikers (ala mayonnaise, choco, ...)
In de dag forceer ik me om minstens 1.5l water te drinken (+ water in de shake + water in de fitness)
Over de hele dag drink ik wel 4 à 5 koffietjes (ik kom van 14). Bekertjes cappuccino met 1 suiker (kom van 2 suikers)
 
Graag jullie ongezouten mening over mijn trainingsschema en positieve/opbouwende commentaar is meer dan welkom.
Ik ben echt benieuwd aan wat het zou kunnen liggen. En wat ik nog kan verbeteren natuurlijk.
 
Mvg,
Ben
#1

1 Reply Related Threads

    sis
    NO Sissy !!
    Re: Bulken loopt deze keer anders: meer buik/minder armen. Why? 2015/03/25 17:58:53 (permalink)
    0
    Tja.. 9 eetmomenten op een dag, je alvleesklier draait overuren met insuline en verder eet je veel granen. Dan slaat je lichaam dat op als buikvet. Het ziet geen reden tot verbranden van vet als je de hele dag door koolhydraten eet. Daarnaast kan niet iedereen even goed whey verdragen met de darmen (granen ook niet trouwens). Ik zou zeggen: meer groente, fruit, noten, zaden, pitten, eieren, meer verschillende eiwitbronnen, veel vette vis, veel meer andere goede vetten, en maximaal 4 eetmomenten op een dag. 
     
    Dat is mijn idee maar wie weet komen er nog andere meningen.
    #2
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0