Change Page: < 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 51 of 51
|
Author |
Colombo
-
Total Posts
:
1048
- Scores: 0
-
Reward points
:
716
-
Status: offline
|
RE: Conditie verbeteren + boslopen
ma 11-aug-08 00:16
( permalink)
- Kan er mij iemand een goeie opwarming aanraden voor 5km lopen? Ik vind zeer weinig op internet. - Zou ik baat hebben bij het supplement glucosamine, choindritine en msm ter verbetering v gewrichten en pezen?
Get the F#CK in the gym, hit the weights as hard as you can, and get out and recover!!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
|
ma 11-aug-08 12:20
( permalink)
Warming up: stevig doorwandelen en wat hehoi zegt, een lichte snelle looppas op de plaats (dribbelen). Glucosamine zou kunnen, de ene persoon ervaart echt resultaat tijdens het gebruik, een ander weer niet, of jij er baat bij hebt.. geen idee, maar het is op zich wel het proberen waard.
|
|
|
|
Paris
-
Total Posts
:
776
-
Reward points
:
0
-
|
ma 11-aug-08 18:38
( permalink)
ORIGINAL: hehoi Een hoge hartslag betekent dat je een slecht conditie hebt. Is dat wel echt zo? Ik ken een jongen die in die hockeyt in de NL eredivisie (of hoe dat ook heet bij hockey). En die heeft een rusthartslag die flink hoger ligt dan de mijne (zat iets van 10 slagen tussen).
That's Hot  !
|
|
|
|
Colombo
-
Total Posts
:
1048
-
Reward points
:
716
-
|
ma 11-aug-08 20:56
( permalink)
PFF.. je gelooft het niet.. ik wil na 't werk start to run les 10 doen, ok ff gewandeld en dan aan de les begonnen, na 5 minuutjes kreeg ik last van beide schenen, iedere keer ik neerkwam voelde ik een steekje in m'n scheen.. Wat is dit nou weer??! Ik heb alleszinds gestopt en teruggewandeld en daarna gekoeld met ijs.. Hoe dikwijls moet je nu koelen? Wat kan ik nu het beste doen? Best een tijdje niet lopen zeker? Ik begrijp het niet, ik volg een schema voor beginners, laat telkens 2 dagen tussen, forceer mezelf niet en toch krijg ik last..
Get the F#CK in the gym, hit the weights as hard as you can, and get out and recover!!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
ma 11-aug-08 21:53
( permalink)
Verkeerde schoenen, verkeerde houding, te grote belasting, toch te weinig voorbereiding, dat soort dingen kunnen het zijn. Je kunt wat langer de tijd nemen tussen de trainingen, en dat koelen zou een paar keer per dag mogen, maar ik denk dat het nu nog wel meevalt als het de eerste keer is dat je er last van hebt. (dan is vaak koelen nog niet nodig)
|
|
|
|
Colombo
-
Total Posts
:
1048
-
Reward points
:
716
-
|
di 12-aug-08 00:13
( permalink)
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
di 12-aug-08 01:09
( permalink)
ORIGINAL: Colombo - Kan er mij iemand een goeie opwarming aanraden voor 5km lopen? Ik vind zeer weinig op internet. - Zou ik baat hebben bij het supplement glucosamine, choindritine en msm ter verbetering v gewrichten en pezen? Dan zoek je niet goed. Je wordt echt doodgeslagen met informatie en trainingsschema's voor lopen hoor. Ben zelf een fervente niet-loper (je wil niet weten welke afstanden ik al niet gelopen heb), dus... Die sups schijnen wel te helpen. Doe er wat omega3 capsules bij.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
di 12-aug-08 08:16
( permalink)
Een coldpack gaat normaal gesproken in de vriezer. Als je het gebruikt, zorg er dan wel voor dat er een stukje doek tussen het pack en je huid zit, anders kan je huid bevriezen.
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
di 12-aug-08 09:41
( permalink)
Je loopschoenen, was ook mijn eerste reactie, maar dat zit blijkbaar wel goed (als het een echte hardloop zaak was zou dat moeten.....). Maar schenen.......zeker niet doorlopen. Ik zou eens langs gaan bij de fysiotherapeut, en je eens flink informeren over lopen. Er zijn zoveel sites, forums etc. Bijv. hardloopschema.nl, prorun.nl, loopwereld.nl Een forum: http://www.runners.meetingpoint.nl/ Niet opgeven hoor!!!! Dit zijn beginnerskwaaltjes.
|
|
|
|
Colombo
-
Total Posts
:
1048
-
Reward points
:
716
-
|
di 12-aug-08 10:10
( permalink)
The day after... jep, ik voel het nog steeds aan m'n schenen..  verdomme.. ok dus 4X daags goed koelen met cold pack en weekje rust... Misschien zijn m'n scheenbeenspieren niet sterk genoeg ofzo? Je vind idd veel info maar ook 1001 oorzaken..
|
|
|
|
Colombo
-
Total Posts
:
1048
-
Reward points
:
716
-
|
ma 27-okt-08 14:23
( permalink)
Hoi lezers, ff een update; we zijn nu 2,5 maand verder en de scheenbeenklachten zijn stilletjes aan verdwenen. Een weekje rust en goed koelen heeft wel geholpen. Daarna ben ik het wat rustiger aan gaan doen (lees: trager lopen) en zo weer stilltjes aan gaan opbouwen (lees: sneller lopen). Ik ga nu 2X / week gaan lopen en dat gedurende zo'n 20 a 25 minuten continu at the moment. Het start to run programma ben ik gestopt na 22 lessen. Ik probeer nu elke week langer te lopen tot ik 30 minuten continu kan lopen. Dat is het eerste einddoel. Ok, maar nu waarover deze post gaat. Ik heb al een paar weken last van m'n rechterkuit. Tijdens het lopen voel ik zo'n pijntje rechtsachter en ik vroeg me af wat nu het beste is dat ik kan doen: - Gewoon verdertrainen en de pijn negeren, zal wel vanzelf beteren. - Direct stoppen met trainen, zo weinig mogelijk kuitspier belasten. - Toch verder trainen maar joggen, proberen en stoppen (wandelen) als je iets voelt aan de kuit. Qua behandeling, wat kan ik het beste doen: - Niks, gewoon zo laten - Koelen - Verwarmen - Insmeren met flexium gel Maw, hoe geraak ik hier het beste/snelste vanaf, het is geen grote blessure, maar toch, ik wil op tijd naar m'n lichaam luisteren..
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|