Coolsculpting

Coolsculpting

Interessant   0% (0)
Pijnlijk   66% (2)
Efficiënt   0% (0)
Proberen waard   0% (0)
Zeker doen   0% (0)
Kostelijk   33% (1)

Total Votes: 3

Voting Ends:
Author
dju_lee
Feather Weight
2013/03/10 21:56:16 (permalink)
0

Coolsculpting

Soms is het zo dat, ondanks een goed dieet en een prima fitnessroutine, je toch nog steeds hier of daar op je lichaam te kampen hebt met ongewenste vetopstapeling. Denk maar aan het buikje of de 'lovehandles'. Liposuctie lijkt zeker voor sporters te drastisch, maar de allernieuwste 'CoolSculpting' technologie komt binnenkort voor het eerst naar West-Vlaanderen in België. (Oostende - dr. Devos)
Het is een techniek uitgevonden door en voor dermatologen, met als doel de onderhuidse vetlagen te verminderen, door deze gedurende een uurtje in een super-tech toestel af te koelen, vandaar de naam Coolsculpting.
Wie heeft er al ervaring mee?
Tevreden over?
Een aanrader?
Ik hoor het graag van jullie body&fitness-fans!

3 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Coolsculpting 2013/03/11 10:18:01 (permalink)
    0
    Volgens mij gezien op tv, en daar duurde het zeker geen uurtje maar het lijkt me hels. En volgens mij zijn de reacties op dingen als ijsbaden zéér uiteenlopend, dus ik vraag het me af. 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Coolsculpting 2013/03/11 12:14:55 (permalink)
    0
    Pijnlijk lijkt mij het meest van toepassing maar ik denk dat vetopslag op bepaalde plaatsen eerder een hormonale disbalans is, dan iets wat je met een harde fysieke ingreep moet willen corrigeren.
    aiza
    Feather Weight
    Re:Coolsculpting 2013/08/22 08:41:04 (permalink)
    0
    Ik heb wel eens gelezen dat het bij sommige typen acne erger word door zonnebanken en bij sommige helpt het wel, dus het kan best kloppen dat het bij jou niet werkt en bij andere wel. Maar denk wel dat je dermatoloog er verstand van heeft dus zou zijn advies volgen.

Jump to:
    © 2018 APG vNext Commercial Version 5.0