Paris
-
Total Posts
:
776
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Cursus spinning instructrice
do 26-okt-06 12:56
( permalink)
Hallo allemaal, aangezien ik mijn contract bij mn vorige baan niet verlengd kreeg, ben ik nu op zoek naar iets nieuws. En nu leek het me leuk om het nuttige met het aangename te combineren en spinning instructrice te worden. Heb een beetje gegoogled maar kom niet echt uit bij iets wat op een cursus spinning instructrice lijkt  Hebben jullie ideeën/ervaringen/adressen? Ik woon in Heerlen (Zuid-Limburg), heb wel een auto, maar spinningcursussen in Amsterdam gaan me toch een beetje ver. Dus het liefst een ietsiepietsie in de buurt! Ik kan geen fulltime sportopleiding gaan doen, daar ik nog full time aan de universiteit studeer, dus een cursus in de avonduren of in het weekend zou fijn zijn! Thnx! Paris
That's Hot  !
|
|
|
|
marenne
-
Total Posts
:
405
-
Reward points
:
705
-
|
RE: Cursus spinning instructrice
do 26-okt-06 14:01
( permalink)
|
|
|
|
Paris
-
Total Posts
:
776
-
Reward points
:
0
-
|
do 26-okt-06 14:27
( permalink)
Hoi marenne, dit is inderdaad ongeveer wat ik zoek. Alleen dan wat meer in de buurt (breda is toch nog een uur en 3 kwartier rijden geloof ik) indien mogelijk. Ik geloof dat er ook een dergelijk instituut in Maastricht zat. Weet iemand daar iets meer van?
That's Hot  !
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
|
do 26-okt-06 18:45
( permalink)
Nee, maar als je bij een sportschool zou kunnen werken die met Les Mills werkt, of een vergelijkbaar concept, dan kan je daar ook les in geven na de instructeursopleiding. Eh, geen idee waar die gegeven wordt.. Scighera weet dat misschien wel.
|
|
|
|
Sport Addicted
-
Total Posts
:
59
-
Reward points
:
0
-
|
do 26-okt-06 19:08
( permalink)
Paris, LesMills verzorgt inderdaad opleidingen overal in het land: Breda, Utrech, Amsterdam, enz. Je moet dan echter wel via een sportschool de opleiding tot RPM instructeur volgen. Zelfstandig kun je je niet bij hen aanmelden. Dit geldt ook voor CluwPower van het concept ClubJoy. Verder worden spinning opleidingen verzorgd door i.d.d. opleidingen 2000, en ook door http://www.c10web.com/contact.htm van Freedom to ride. Van deze laatste ben ik zelf niet echt kapot. Succes!!
|
|
|
|
Scighera
-
Total Posts
:
3726
-
Reward points