Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 25 of 25
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1326
-
Status: offline
|
Re:Daar gaan we dan!
ma 10-mei-10 22:28
( permalink)
Dat zwaarder zijn als je eigenlijk volgens jezelf lichter moet zijn heb ik als volgt uitgedokterd: Als je weegt bij vloed ben je lichter dan bij eb, vanwege de aantrekkingskracht van de maan Logisch niet??? zal vast wel 3 gram of zo schelen...
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
|
ma 10-mei-10 22:37
( permalink)
Jaja... als je het nu over de maan(d)stonde had dan had het geklopt. Kom tegenwoordig ongeveer precies er tussenin het meeste aan, dat is vaak meer dan van een dag bunkeren. Mgoed... vocht vasthouden van trainingen is ook heel normaal, precies zoals twirre uitlegde.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
ma 17-mei-10 10:10
( permalink)
Ik wilde net eens komen kijken hoe het hier met de kilo's gaat Even tussendoor: ik ben ook altijd zwaarder na het trainen. Lekker volgepompte spieren... Kilo's willen er hier niet zo af. Ben druk met m'n huis en dan pak je vaak snel een gemakkelijke hap tussendoor, wat niet altijd verantwoord is! Ik ben wel altijd rond de 70 kg. Het zijn niet dezelfde 70 kilo's dan een jaar geleden. Dat kan ik wel in de spiegel zien. De spier/vet verhouding is duidelijk verbeterd. Ik maak er ook niet zo'n punt van. Ik heb een gezond gewicht. Wil alleen mijn muffin een beetje kwijt. Een beetje rond de 68 kg zou mooi zijn. Gezond eten, fit en me lekker voelen vind ik het belangrijkste. Succes allemaal. Het is nog geen bikini-weer. We hebben dus nog even de tijd
|
|
|
|
miemie
-
Total Posts
:
7861
- Scores: 73
-
Reward points
:
1631
-
|
ma 17-mei-10 11:26
( permalink)
Miepie Succes allemaal. Het is nog geen bikini-weer. We hebben dus nog even de tijd Gelukkig!!!Het kleurtje heb ik al maar de body,das iet anders zunne Wil wel eens weetn hoe het met de kilo'tjes van Nadia gaat,en!?!? Hier hangen ze er nog aan,maar ik heb dan ook tante maria op bezoek...........dus wegen geeft een vertekend beeld nu (moet ergens de courage uit halen he  )
 "Het leven is een klim,maar het uitzicht is prachtig"
|
|
|
|
Lizzy38
-
Total Posts
:
224
- Scores: 0
-
Reward points
:
217
-
|
ma 17-mei-10 22:07
( permalink)
ach ja de spiegel zegt meer dan 1000 weegschealen hè
Ben ik ff blij dat ik me niks van roddels aantrek, anders was ik nu geflipt....
|
|
|
|