Change Page:
< 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 57 of 57
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
Status: offline
|
Re:Daar lig ik dan met mn pootje omhoog
di 09-mrt-10 22:27
( permalink)
Warm water kan het makkelijker maken om te bewegen als je het straks weer gaat belasten. Warm en koud dat zal gericht zijn op doorbloeding maar ik vraag me af of dat goed helpt als je niet weet wat je wilt doorbloeden (wat er kapot is). In mijn logica zou koud-warm dan de volgorde zijn. Mijn persoonlijke ervaring is, dat koelen in de eerste fase van een trauma wel nut heeft, maar naarmate je herstelt, dat het minder nut heeft en juist de boel stijver maakt. Even zelf aanvoelen of je er wat aan hebt
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
- Scores: 11
-
Reward points
:
612
-
|
vr 12-mrt-10 01:42
( permalink)
Heb niet tot weining meer gekoeld. ik voel met lopen geen pijn meer. Als ik mijn enkel draai wel nog wat pijnscheuten.. Ik train morgen wel gewoon BJJ mee. Al is het om technieken te oefenen. Bepaalde dingen met warming up zal ik niet kunnen doen. En met sparren ook even aangeven dat ze voorzichtig met mn enkel moeten zijn.
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
vr 12-mrt-10 07:59
( permalink)
Fin dat het weer beter gaat met je voet. Het zal nog wel een poos duren eer je er niets meer van merkt. Je bent in elk geval weer op de been.
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
-
Reward points
:
612
-
|
vr 12-mrt-10 16:36
( permalink)
Tjonge jonge. Mn enkel doet alleen met buigen pijn.. Maar ik verzwik me om de 10 meter Wat zeggen jullie?? Steunverbandje erom??
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points
:
678
-
|
vr 12-mrt-10 17:05
( permalink)
Elke keer je zwakke plek oprekken lijkt me zeker geen goed idee.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
vr 12-mrt-10 17:46
( permalink)
Ja, verbandje lijkt me een goed idee. In ieder geval om jezelf eraan te herinneren dat je wat mankeert. Je hoeft het niet continu te steunen, dan maak je het weer te makkelijk voor je enkel en dan gaat 'ie zich niet sterker maken. Kan geen kwaad om tijdens de BJJ training ook zo'n ding te dragen. Tape of verbandje of zo'n strakke sok zonder hiel en teen.
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
-
Reward points
:
612
-
|
za 13-mrt-10 14:09
( permalink)
ben niet gaan trainen  Gister mn enkel weer zo verrekt.. Leek me geen onverstandig idee om niet te gaan.. Aangezien ik morgen 'wedstrijd' met Kain heb, zou ik mn pootje graag willen gebruiken..
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
za 13-mrt-10 15:01
( permalink)
Ik vond het ook al redelijk vroeg om weer er tegenaan te gaan maar je klonk vrij overtuigd van de training Gewoon even de tijd nemen hoor, je BJJ carriere hangt niet van een paar weken af toch. Succes met de wedstrijd, wat moet je doen, examen van het 1 of ander waarbij die braaf moet luisteren e.d.?
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3145
- Scores: 313
-
Reward points
:
1849
-
|
zo 14-mrt-10 00:29
( permalink)
Iets te vroeg gejuicht! kneuzingen hebben de tijd nodig! Nog even lekker laten verwennen door je mannetje! Pootje omhoog blijven houden wanneer 't kan en niet teveel gebruiken.. en wedstrijd van Kain miss aan je mannetje overlaten?
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
-
Reward points
:
612
-
|
zo 14-mrt-10 01:16
( permalink)
Tis een 'gewone' show.. Geen gehoorzaamheid of behendigheid waarin ik veel moet rennen.. Ohh dat gaat wel goed komen.. Heb veel geoefend thuis.. Met mn pootje zal het goed komen.. Ik denk dat ie de keurmeester iets te blij zal begroeten..
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3145
- Scores: 313
-
Reward points
:
1849
-
|
zo 14-mrt-10 01:28
( permalink)
Nou dan zal t met je pootje wel meevallen!! Prettige wedstrijd (bedoel t positief! Ben ook zo'n muts die alles over heeft voor...)(in mijn geval mijn meiden). Ik duim voor je! Maar laat je "stiekem" nog even verwennen door!
<message edited by India on zo 14-mrt-10 01:41>
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
zo 14-mrt-10 13:25
( permalink)
En, hoe is het gegaan, heeft Kain een poging gedaan om de keurmeester omver te likken?
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
|
zo 14-mrt-10 14:33
( permalink)
Ja, laat eens horen? Misschien een idee om het echt goed in te laten tapen als je de enkel zwaar wil belasten. Heb mijn linkerenkel ooit op 15 jarige leeftijd of zo verzwikt en heb er nog jaren lang last van gehad. 't Is zelfs zo dat ie bij de hiel nog steeds dikker is.
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
-
Reward points
:
612
-
|
zo 14-mrt-10 17:15
( permalink)
JAAA we zijn 3de geworden!! Yes yes!! oke oke.. Wel 'maar' van de 5 hondjes.. Maar voor Kain en mij was het beide de eerste keer.. Kain heeft zich super netjes gedragen!Liet netjes de tandjes kijken.. Hij sprong wel een keer beetje blij op, maar daar bleef het ook bij.. Dat was niet erg.. Ik ben erg trots op mijn kleine man! Toen hij zo rustig bleef met betasten had ik voor mijn gevoel al gewonnen! De vijfde plaats werd omgeroepen, ik was helemaal verrast dat ik dat niet was. De vierde plaats was ik ook niet.. Boh.. Ik ga nu lekker op de bank hangen, want ben doodmoe nu.. Kain ook.. Die ligt nu lekker te pitten op zijn nieuwe verdiende kleedje!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
zo 14-mrt-10 17:19
( permalink)
Gefeliciteerd jullie 2! Heel goed gedaan voor de eerste keer!
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
-
Reward points