Auw..
Vandaag tijdens het trainen een hak vol op mijn enkel gekregen, was een beste klap.. Deed op het moment pijn, maar gewoon doorgetraind.. Daarna 2 uurtjes met Kain wezen wandelen.. Ging op vlakke stukken prima..
Eenmaal thuis, gekookt.. Deed mn voet/enkel toch wel heeel veel pijn.. Kon niet bewegen en mij viel op dat hij toch wel erg scheef stond..
Ik vond het niet nodig om naar het ziekenhuis te gaan, maar Yordi heeft dienst nu, dus had even overlegd met de artsen.. rade me toch maar even aan om langs te komen.. Goed, mn moeder gebeld (kon zelf niet rijden) en naar het ziekenhuis..
Besloten om geen foto's te maken omdat ik gewoon 2 uur er op kon lopen en ik elke beweging al dan niet met veel pijn kan maken. Goed, zwaar gekneust.. Weekje rust houden en een druk verbandje..
Pff met dat verbandje doet het meer pijn dan zonder

Nu moet ik dus verplicht rust nemen en al helemaal vanavond. pfff.. Ik ga maar een filmpje kijken ofzo.
Mn voet die klopt als een gek.. De arst vond het ook nodig om mijn voet in de juiste houding te duwen zonder mij daar van op de hoogte te stellen.. AUUWWWW.. Het zweet brak me uit.. Ze had het best even mogen zeggen..
Nu nog maar beetje eten, dat kon ik net niet doen en op de bank liggen...
Fijne avond allemaal!