Dames, hoe hebben jullie de stap genomen?
Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 30 of 30
Author Message
Nadia

• Total Posts : 3925
  • Scores: 11
  • Reward points : 612
  • Status: offline
RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? di 01-dec-09 17:01 (permalink)
0
Haha, is dat zo?

Miepie

• Total Posts : 903
    • Scores: 14
    • Reward points : 678
    RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? di 01-dec-09 17:16 (permalink)
    0
    Ik train hier in een echt fitnesscentrum. Je weet wel: meer fiets en crosstrainer dan gewichten. voor de gewichten moet ik naar boven.
    Tot nu toe heb ik nog geen vrouw gezien die met zwaardere dumbbells traint dan 4 kg. Als ze al weten wat een dumbbell is. Boven heb ik nog nooit een vrouw gezien. Soms een man, maar als je daar iets aan vraagt lijkt het wel of ze schrikken super blij

Nadia

• Total Posts : 3925
      • Scores: 11
      • Reward points : 612
      RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? di 01-dec-09 17:19 (permalink)
      0
      hahaha

Lyd

• Total Posts : 18
        • Scores: 0
        • Reward points : 0
        RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? wo 02-dec-09 11:08 (permalink)
        0
        Waar ik vooral aan moest wennen toen ik de gewichten afdeling ging bezoeken was dat men daar delen van de tijd niets doet, omdat je nu eenmaal tussendoor rust moet nemen. Dat was ik van andere sporten die ik deed niet gewend. En in het begin wist ik me niet zo goed raad met de rust tussendoor.
        Maar na eenmaal gewichten aangeraakt te hebben ben ik me steeds meer gaan interesseren voor de sport. En ja, ik ben een van de weinige vrouwen, maar als ik om me heen kijk dan heb ik soms toch de arrogantie te denken dat ik beter weet waar ik mee bezig ben dan menig man om mij heen. De uitvoer van sommigen is bij tijden belabberd, haha. En nu ik een regelmatige bezoeker ben in de gym merk ik dat je ook steeds meer contact krijgt met de anderen, wat gelijk iets te doen geeft als je ff rust neemt tussendoor, haha.
        Nu ben ik elke keer blij als een kind als ik weer de fitness in mag!

Woppie

• Total Posts : 436
          • Scores: 2
          • Reward points : 662
          RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? wo 02-dec-09 15:43 (permalink)
          0
          En zo train je zomaar tussendoor je kaakspieren! Ik denk ook wel eens: ehh.. zo is 't toch niet helemaal de bedoeling bij het uitvoeren maar als ik dan kijk naar wat voor kleerkast naast me in de spiegel staat...  (als 't maar effect heeft?)
          everyday a new challenge

sis

• Total Posts : 30859
            • Scores: 614
            • Reward points : 2064
            RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? wo 02-dec-09 18:33 (permalink)
            0
            Haha, ja, die kaakspieren! Bij ons babbelen de heren er op los, terwijl dames de naam hebben. Zo lang het tussen mijn setjes is babbel ik wel mee, geen probleem.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

teddybeerke

• Total Posts : 4763
              • Scores: 88
              • Reward points : 1654
              RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? do 03-dec-09 12:00 (permalink)
              0
              Kan alleen maar respect hebben voor vrouwen die echt trainen.
              Heb een tijdje een vriendin meegehad om benen mee te trainen en die hield van de pijn na het squatten.
              Nooit ga ik nog zo'n trainingspartner hebben die zo graag de benen trainde

ptje

• Total Posts : 16
                • Reward points : 163
                RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? zo 13-dec-09 14:57 (permalink)
                0
                Bij mijn gym heb je geen apart krachthok, alles staat op een leuke manier door elkaar. Ik ben in het begin steeds met een instructeur nieuwe oefeningen gaan leren en al snel had ik er geen problemen mee om alleen tussen de mannen te trainen. Als ik er ben zijn er ook bijna altijd wel andere vrouwen aan het trainen...

helskinky

• Total Posts : 19
                  • Reward points : 0
                  RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? zo 10-jan-10 21:01 (permalink)
                  0
                  Ooit (jaren geleden)wat in de sportschool gedaan, maar verder geen begeleiding en toen nog de overtuiging dat cardio beter was om vet te
                  verbranden. Na een aantal jaren wat lessen bodypump,toch wel lekker dat gewicht. Meer gaan lezen, ook in combinatie met dieten/stofwisseling
                  op nul en aankomen van 1000 cal. Op mijn (dames) sportschool geen echte stang met gewichten wel wat apparaten, maar niets schokkends,dus naar een semi prive plek
                  gegaan,daar kan ik me nu lekker uitleven en het is een kick om steeds meer te kunnen,en goed te kunnen eten en niet direct dat te zien op mijn
                  toch al niet te kleine kont knipoog
                  Voorlopig ga ik hier fijn mee door, en ik geloof dat ik mijn dochter ook heb aangestoken
                  I'am born to shine bright

freakylady

• Total Posts : 1307
                    • Reward points : 71
                    RE: Dames, hoe hebben jullie de stap genomen? di 12-jan-10 21:51 (permalink)
                    0
                    het zijn maar mannen huh?! verbaasd
                    ik was 14 toen ik me in hardcore gym begaf en er is nooit iemand echt vervelend geweest.
                    Ik denk dat het eerder met je eigen (on)zekerheid te maken heeft, dan daadwerkelijk de mannen waar je mee te kampen hebt...

Voor vrouwen die moeite ermee hebben is het handig als ze iemand meenemen om te trainen.
                    "Het lot leidt ons, zonder rekening met ons te houden."

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                      Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 30 of 30

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                      • No New Messages
                      • Hot Topic w/ New Messages
                      • Hot Topic w/o New Messages
                      • Locked w/ New Messages
                      • Locked w/o New Messages
                      • Read Message
                      • Post New Thread