==De Galblaas en Lever Reinigingskuur==
Change Page: < 1234 > | Showing page 2 of 4, messages 21 to 40 of 61
Author Message
Fitanne

• Total Posts : 246
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 21-mrt-07 09:12 (permalink)
0
Zijn er mensen, naast Raymond knipoog, die deze kuur geprobeerd hebben?

Zelf ben ik nog niet overtuigd of dit nou goed voor je is.... Kzal nog eens verder googlen blij
<message edited by Fitanne on wo 21-mrt-07 09:27>

Espi

• Total Posts : 21279
    • Scores: 114
    • Reward points : 1522
    RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 21-mrt-07 10:19 (permalink)
    0

ORIGINAL: DonaldTrump

ORIGINAL: sharkattack

had het ook niet over yakult maar meer over Jarro Dophilus EPSâ„¢ en Acidophilus 4x6 enzo, dat is wel iets beter als yakult

Espi, verkoop je die tabletten?

Het zijn geen tabletten maar enterisch gecoate capsules. De bacteriën overleven zo de maag , wat bij de meeste zuiveldrankjes met probiotica erin niet het geval is.
    Wij zijn in NL de importeur van Jarrow Formulas.

ErEf

• Total Posts : 12431
      • Scores: 108
      • Reward points : 1311
      RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 16-jul-07 18:58 (permalink)
      0

ORIGINAL: Fitanne

Zijn er mensen, naast Raymond knipoog, die deze kuur geprobeerd hebben?

Zelf ben ik nog niet overtuigd of dit nou goed voor je is.... Kzal nog eens verder googlen blij
      ja ik heb het vorige week gedaan.

Ik vond de volgende morgen 10-talle galsteentjes in me ontlasting en een paar eigenaardige vetklompies die ook vol zaten met die korrels. De korrels waren zo groot als erwten en donkergroenig. Ik denk dat ik er wel een tennisbal mee had kunnen vullen zo veel waren het er.

Ja je voelt je 's nachts ff niet lekker, de volgende dag voel je je alsof je de dag ervoor over je nek bent gegaan, leeg gevoel en niet echt trek in eten, maar dat geeft niet .. de dag daarop wil je toch alleen maar lichte dingen eten zoals fruit. 's avonds had ik wel weer gewoon trek.

magnesium sulfaat is als product van Bloem verkrijgbaar en dan zitten er ook andere dingen in. Het werkte imho net zo goed. Het product heet dan Acitri.. willekeurige link: http://www.accense.nl/product_info.php/cPath/19_117/products_id/353537001

Ik heb alleen gebruik gemaakt van rode grapes.. witte vind ik niet lekker en de rode grapes maskeren de smaak van olie voldoende. Acitri zelf smaakt prima omdat ze er suiker aan toegevoetgd hebben.

Aankomend weekend zal ik weer zo'n leverreiniging uitvoeren, en kijken of er dan nog meer van die korrels uitkomen. Als er weer veel uitkomt zal ik 2 weken later weer zo'n kuur doen totdat er minder korrels verschijnen, dan zal ik het 1 x per jaar blijven doen. Het heeft mij iets meer energie opgeleverd na deze leverreiniging.

Zoals de tekst van Raymond (Het recept van Dr. Hulda is ook gepubliceerd op curezone.com in het engels) heeft iedereen talloze van deze korrels in de lever en gal zitten.

Zoals ik het deed:
      1.25 dl Olijf olie
      2 grote (rode) Grapefruit
      4 eetlepels acitri
      800 cc water of grapefruit

14:00 Pers 1 Grapefruit uit, meng 4 eetlepels maagzout er door en vul aan tot 800 cc water zet het in de koelkast om koud te worden.
                  Dit is voor 4 porties
      18:00 drink de eerste portie 200 cc van het mengsel

20:00 drink weer een glas 200 cc van het mengsel

21:45 doe de 125 cc olijf olie in een groot glas. Was de grapefruit 2x met heet water (waarschijnlijk vanwege de oliën in de schil)
                  Pers de grapefruit uit. Fruitpulp verwijderen. Je mag limonade toevoegen. (deed ik niet)
      Olie er bij. Daarna goed schudden, grape mengt goed met olie, het wordt een emulsie. Ga naar het toilet, en maak je klaar om te gaan slapen. Als je klaar bent om naar bed te gaan, schudt dan de olie/grapefruitsap nog en keer en drink het op. (ik dronk het in 1 teug, des te minder proef je de olie) Aangeraden wordt om 22:00 de oliemengsel te drinken maar niet later dan 22:15. Ik dronk 't om 22:00
      Als het voor jou niet goed weg te slikken is neem dan evt wat honing er bij, of salade dressing. Met een rietje is het evt beter weg te drinken.

Na het opdrinken direct gaan liggen op je rug. Heel belangerijk!!Blijf 20 minuten stil liggen op je rug. Het origineel beschreef dat je je lever wellicht al voelt werken. Ik voelde niets.
      ('s nachts werd ik wat beroerd wakker rond een uur of 3.. moest nodig een grote boodschap doen, dat was te verwachten. Ik moest ook wat boeren, en die olielucht is niet lekker. Daarna weer gaan slapen.)
      De volgende ochtend maar niet voor 06:00 uur drink je de 3de portie maagzout/water-grapefruit mengsel. Daarna weer naar bed gaan. (tegen deze tijd ben je toch wel wakker super blij.. je voelt je zeker niet optimaal, maar dat gaat wel over, en je zult waarschijnlijk last hebben van dunne ontlasting waarin je het resultaat van je lever zult kunnen onderscheiden.)
      2 uur later (rond 08:00) neem je de laatste en 4de mengsel acitri/water-grapefruit mengsel. Ik bleef hierna nog wat liggen en ging om 9:30 me bed uit. 
      2 uur later kan je wat eten . Neem wat vruchtensap. Een half uur later kan je wat fruit eten, zoals een appel. Een uur later is een licht ontbijt toegestaan.
      Je zult die dag nog regelmatig naar het toilet moeten en nog meer korrels zien die uit je lever komen.

Ik dacht zelf dat het bij mij niet zou werken, maar achteraf ben ik wel blij dat 't er uit is.

Ik vermoed dat het de normale werking van de lever is om die korrels te maken en zo gifstoffen te lozen. Deze korrels zullen normalerwijze ook door de gal in je ontlasting komen. Sommige personen kunnen deze stenen zich ophopen en een ontsteking veroorzaken in de gal. Als er 100-den van deze korrels in de lever zitten, vraag ik me af wat het effect er van is op de werking van de lever.. kan volgens mij niet goed zijn.

Ik vond deze link ook wel nuttig om te lezen:
      http://www.kanker-actueel.nl/index.asp?blz=ka_so.leverkanker&nieuws=5415

My Bodyblog Homepage Forum start Body & Fitness Hyves
      Het gaat er niet om wat je doet, het gaat er om wat voor effect het heeft. 
      3-12-2010 gewicht 122,8kg
      15-7-2011 gewicht 105,1kg

18-7-2011 gewicht 104,5kg

Espi

RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 16-jul-07 19:21 (permalink)
        0
        Interessant zeg Richard!

Waarom deed jij deze kuur eigenlijk? En is dit evt nuttig voor Georgia's man?

Georgia_

• Total Posts : 574
          RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 16-jul-07 19:26 (permalink)
          0
          Zat ik ook al aan te denken!

Fitanne

• Total Posts : 246
            RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 16-jul-07 19:38 (permalink)
            0
            Dank je wel Eref, dat je je bevindingen met ons deelt!

Marcus

• Total Posts : 6582
              • Scores: 220
              • Reward points : 1540
              RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 16-jul-07 19:48 (permalink)
              0
              wat ik me afvraag: hoe weet je dat die korrels die je in je ontlasting aantreft daadwerkelijk die galstenen zijn en niet 1 of ander product dat ontstaat uit de lever kuur ingredienten?
              No-Nonsense Training Forum: http://www.no-nonsense-training.tk/

There is only one path that will take you past pain and fear...unfortunately that path is directly through them. So either lean into pain and fear or become overwhelmed by them.

MarkieMannetje

• Total Posts : 126
                • Reward points : 242
                RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== di 17-jul-07 02:09 (permalink)
                0
                Interessant, misschien ook eens overwegen te gaan doen... alleen nog wat geschikte dagen zien te vinden dan.

Ik lees op wat andere sites dat men eerst een parasieten dodend kuurtje dient de nemen, voordat je aan zo'n kuur begint. Heb ik daar overheen gelezen of moet dat ook? En waarmee doe je dat?

Sharkie

• Total Posts : 3710
                  • Reward points : 891
                  RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== di 17-jul-07 09:42 (permalink)
                  0
                  Ik heb er ook nog over gelezen alleen was men erg sceptisch en vermoedde men dat de 'stenen' die eruit komen niets anders is dan de olijfolie en andere dingen die je speciaal inneemt tijdens deze kuur.

Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is.
                  Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek.

- the locust

ErEf

RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 18-jul-07 10:59 (permalink)
                    0

ORIGINAL: Marcus

wat ik me afvraag: hoe weet je dat die korrels die je in je ontlasting aantreft daadwerkelijk die galstenen zijn en niet 1 of ander product dat ontstaat uit de lever kuur ingredienten?

maar marcus.. Dat is precies wat het is.. en product ten gevolge van de leverreinigingskuur, dus wat is je vraag precies super blij J/K

ik ben er van overtuigd dat het galsteentjes/korrels zijn door de volgende punten:
                    1 er zit ontzettend veel gal in je ontlasting de volgende dag, wat logisch is vanwege de olie, wat aantoont, dat de lever enorm zijn best heeft gedaan om gal te produceren.
                    2 er staan foto's op internet (curezone.com) van operatief verwijderde galblazen die opengesneden zijn en vol met deze korrels zitten.
                    3. er zijn foto's te vinden (ook op curezone.com) waar men levers van dieren opengesneden heeft en men de bile canaliculi (galwegen in de lever) liet zien waarin zich de korels bevinden.
                    4. voor mij wel het duidelijkste.. ik had lichte steken in me lever. voor degene die willen vragen, hoe weet ik dat het me lever was? Een aantal bloedonderzoeken hebben aangetoond dat me leverfunctie niet optimaal is. Volgens de arts altijd slechte leverwaarden en dit was zo sinds ik pfeiffer heb gehad. Ik heb nu geen zeurderige pijntjes in me leverstreek meer. Ik zal binnenkort me huisarts nog eens om zo'n onderzoek vragen.
                    5. door de eerste 2 porties met acitri moest ik 's nachts naar de wc en om 't maar plat te zeggen.. de darmen compleet leeggescheten. De volgende dag wat dunne ontlasting met de korrels.

Een verbetering die ik bij mezelf heb opgemerkt.. ik word met wat meer energie wakker. Ik heb niet het gevoel dat ik altijd had - 's morgens.. pfff.. nu al wakker, ik ben nog zo moe. Nu als ik wakker word heb ik gewoon de energie / zin om op te staan.

ErEf

RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 18-jul-07 11:02 (permalink)
                      0

ORIGINAL: MarkieMannetje

Interessant, misschien ook eens overwegen te gaan doen... alleen nog wat geschikte dagen zien te vinden dan.

Ik lees op wat andere sites dat men eerst een parasieten dodend kuurtje dient de nemen, voordat je aan zo'n kuur begint. Heb ik daar overheen gelezen of moet dat ook? En waarmee doe je dat?

Ik had dit product genomen
                      http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c=1&pid=5830&at=0

daar zit alles zeg maar in. Ik heb 't gedaan, tja omdat het er staat blij hoeveel bewijs er voor dit product is weet ik niet. Maar ik heb in een periode van 3 weken voor de leverreinigingskuur 1 1/2 potje verbruikt en het kost amper wat.

Ik heb hier niet iets bijzonders van gemerkt, maar het is iets van kruidnagel .. alle andere mensen die het gebruikt hebben leven ook nog super blij

ErEf

RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 18-jul-07 11:04 (permalink)
                        0

ORIGINAL: sharkie

Ik heb er ook nog over gelezen alleen was men erg sceptisch en vermoedde men dat de 'stenen' die eruit komen niets anders is dan de olijfolie en andere dingen die je speciaal inneemt tijdens deze kuur.

Waar zou dat dan uit blijken? Zijn daar bewijzen voor om deze vermoedens te voeden?

aangezien dus operatief verwijderde galblazen (galwegen bij dieren) zulke korrels bevatten.

Lai

• Total Posts : 2300
                          • Scores: 334
                          • Reward points : 1095
                          RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 18-jul-07 11:31 (permalink)
                          0
                          Daarnaast poep je toch ook steeds minder van die korrels/stenen uit, ten teken dat je gereinigd wordt, als het een restproduct van de kuur zou zijn, zou het aantal korrels/stenen gelijk blijven, lijkt mij.

Ik zit er ook over te denken het te doen, maar vraag me ernstig af of ik het kan volhouden..

'Expect Nothing, Receive Everything'

ErEf

RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== do 19-jul-07 16:37 (permalink)
                            0
                            het gaat op zich snel voorbij de kuur hoor

de acitri/grapefruit mix is goed te drinken. De olie mix is wat moeilijker weg te gieten, maar als je dat in 1x achterover slaat lukt dat ook nog wel.. alleen die olie smaak later, bij een evt boertje.. de volgende dagen wilde ik die geur van olie ook niet echt ruiken blij

Het duurt dus in principe van 's avonds 10 uur als je 't inneemt tot de volgende ochtend.

En ja.. het worden inderdaad steeds minder van die korrels als je de ervaringen van anderen leest. En zo niet, dan ga ik elke dag in de spiegel kijken of er niet zo'n pluizebolletje op me achterste begint te groeien blij

Espi

RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== wo 14-mei-08 20:54 (permalink)
                              0
                              Kennelijk wordt deze info ook door niet-leden gretig gelezen, want ik lees zojuist over iemands ervaringen. Ze had enorm pijnlijke aanvallen vanwege galstenen (ze is erfelijk belast ondanks redelijk jonge leeftijd) en zag op tegen een operatie, ook omdat kennelijk mensen niet altijd pijnvrij zijn na afloop. Dit dus omdat er ook galstenen in de lever kunnen zijn blijven zitten.
                              Ze heeft nu dit proces met succes doorlopen en een flinke hoeveelheid steentjes verloren, waaronder enkele zeer grote. Met dank aan Raymond Han's post dus!

Mede daarom is dit een  meer dan waard.

clarien

• Total Posts : 2
                                RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 02-feb-09 11:29 (permalink)
                                0
                                Over de reinigingskuur: Deze is werkelijk ongelooflijk en supereffectief. Twee jaar geleden werden bij mijn vriend galstenen geconstateerd, nadat hij vaker enorme pijnaanvallen in de galstreek kreeg. De dokter had al een afspraak voor een operatie geregeld, maar ik ging nog even zoeken op internet of er nog andere mogelijkheden waren en stuitte op deze kuur. Nadat hij de eerste keer deze kuur had gedaan heeft hij mooit meer last gehad van een galaanval (operatie gecanceld, dat begrijp je). En echt ongelooflijk wat eruit komt! Zelf heb ik de kuur nu ook drie keer gedaan (vandaag toevallig mijn laatste (7e) dag en hoewel ik geen last heb van galaanvallen zijn er bij mij ook zo'n twintig galstenen (verg. doperwten) en de nodige groene korrels (verg. groene linzen) uitgekomen. Ik promoot dan ook bij iedereen deze kuur.
                                Zelf hebben we geen klisma's gebruikt, maar doen we altijd dedarmspoeling met himalayazout en citroen. Niet erg lekker, maar met een rietje achter in je mond gaat het best. Ff doorbijten. Wij nemen deze darmspoeling een uur, in plaats van een half uur zoals Raymond beschrijft, voordat je de olie met grapefruitsap gaat drinken. Beter een uur omdat je anders in de knel komt met toiletbezoek (je komt dan in tijdnood zeg maar).
                                Ik wil deze Raymond Han dan ook van harte bedanken! Je ziet wel meer van dit soort kuren op internet staan, maar dan altijd met een pakket dat je erbij moet bestellen voor een pak geld, terwijl dat dus helemaal niet nodig is. Gewoon simpele dingen die overal verkrijgbaar zijn en niet te duur. Nogmaals, onze hartelijke dank Raymond!     

sis

• Total Posts : 30125
                                  • Scores: 495
                                  • Reward points : 1758
                                  RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 02-feb-09 12:08 (permalink)
                                  0
                                  Goed nieuws clarien, dat je vriend niet geopereerd hoefde te worden  

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Wreckless

• Total Posts : 12553
                                    • Scores: 19
                                    • Reward points : 1250
                                    RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 02-feb-09 12:17 (permalink)
                                    0
                                    Hoe zou het gaan met goeie ouwe Raymond Han eigenlijk?
                                    []======[] []======[]
                                    I guess God wanted to make
                                    something ugly but in great shape
                                    []======[] []======[]

clarien

• Total Posts : 2
                                      RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 02-feb-09 12:21 (permalink)
                                      0
                                      Ja, zekers. Weet je wat zo raar (lees: dom) is, dat die dokters hier totaal geen interesse hebben in deze kuur om op een natuurlijke wijze de galstenen te verwijderen. Ze gaan liever opereren, met alle (vervelende) gevolgen van dien. Ze zouden die kuur aan alle mensen moeten voorschrijven die die problemen hebben, zeker als je leest dat je na het verwijderen van je galblaas nog steeds dezelfde problemen kan houden. Een kennis van ons heeft haar galblaas ook moeten laten verwijderen (kende deze kuur dus niet) en nu kan ze geen vet meer verdragen. Dus bij alles wat ze eet moet ze opletten (geen boter meer etc.), dat is ook een handicap. Heb jij de kuur weleens gedaan? Veganistisch eten hoeft helemaal geen probleem te zijn, we zijn net een jaar in Azie geweest, waarvan een aantal maanden in India, waar ze zeer goed zijn in de vegetarische en veganistische keuken. Je voelt je echt lekker gezond. Nu bij terugkomst de kuur gedaan en volgende maand weer. Ik heb me speciaal geregisteerd op deze site omdat ik graag aan iedereen wil laten weten dat deze kuur fantastisch is.     

sis

• Total Posts : 30125
                                        • Scores: 495
                                        • Reward points : 1758
                                        RE: ==De Galblaas en Lever Reinigingskuur== ma 02-feb-09 12:27 (permalink)
                                        0
                                        Nee, ik heb de kuur nog niet gedaan, heb er nog geen aanleiding toe gezien.

En bedankt voor je enthousiasme en complimenten aan Raymond!

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: < 1234 > | Showing page 2 of 4, messages 21 to 40 of 61

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 11 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9