Change Page: < 12345678910.. > >> | Showing page 10 of 13, messages 181 to 200 of 248
|
Author |
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
Status: offline
|
Re:De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
vr 30-apr-10 09:08
( permalink)
Robbert..het begint er sterk op te lijken dat we ff gaan handje schudden bij Body Language
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 30-apr-10 20:55
( permalink)
DennisW Robbert..het begint er sterk op te lijken dat we ff gaan handje schudden bij Body Language Yoooo leuk man  ...dit is een van de leukste dingen rond de challenge, de mensen ontmoeten die je kent van het forum of ergens anders van. Normaal maak je niet gauw zo'n reisje maar dit wordt alles in een...   Bodylanguage is de tweede locatie die we aan doen dus dan ben ik nog redelijk fris en herken ik nog mensen  .
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
vr 30-apr-10 21:27
( permalink)
hahaha...ja leuk joh.....maar euh...hoe laat ga je dan precies komen??
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 30-apr-10 21:35
( permalink)
DennisW hahaha...ja leuk joh.....maar euh...hoe laat ga je dan precies komen?? Ongeveer om 12.00 uur komen we aan in Assen, volgens de planning  ....we hebben gelukkig een goede chauffeur dus ga uit dat we precies die planning halen  , moet ook wel anders lopen we anders direct achter en moeten we de rest van de challenge flinkt door knallen. Als het goed is heeft Laurens al ergens de hele planning..  .
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
vr 30-apr-10 21:39
( permalink)
oke..thnx planning zal die vast hebben....maar had nog niks gezien omdat ikzelf in Dubai zit
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 30-apr-10 21:45
( permalink)
DennisW oke..thnx planning zal die vast hebben....maar had nog niks gezien omdat ikzelf in Dubai zit Ha, ha Dubai geweldig !...beetje trainen in een jurk enzo ?  ...maar vertel, heb je daar al iets moois ontdekt wat op een sportschool lijkt want dat zullen ze daar vast wel hebben. Misschien dat ik eens met zo'n sheik kan overleggen of we volgend jaar de challenge daar kunnen doen  .
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
za 01-mei-10 04:15
( permalink)
jajaja  .....trainen in jurk! Heb een goeie sportschool op 5 min. loopafstand.....en ze zijn gek op challenges hier.....dus dat zal geen probleem zijn hier
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
za 01-mei-10 13:49
( permalink)
DennisW jajaja .....trainen in jurk! Heb een goeie sportschool op 5 min. loopafstand.....en ze zijn gek op challenges hier.....dus dat zal geen probleem zijn hier Ha, ha, ha volgend jaar de challenge-versie in de Verenigde Arabische Emiraten  ...wel lekker dat je een goede gym op loopafstand hebt, leuk ook om in zo'n land te trainen. Heb zelf weleens een verschillende keren b.v. in Spanje getraind maar daar hadden ze b.v. helemaal geen bb-cultuur. Zal Eref, Hermke en Sis ff vragen contacten te leggen met het body&Fitness Forum in Dubai voor de samenwerking, ha, ha, ha  .
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
za 01-mei-10 16:15
( permalink)
nou en of ze hier een bb-cultuur hebben..... tot grote verbazing ben ik zelfs al gevraagd of ik interesse had in AS....en dat in Dubai waar je voor het minste geringste voor lange tijd achter tralies kunt komen te zitten.
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1646
-
Reward points
:
446
-
|
za 01-mei-10 20:23
( permalink)
Hoe laat verwachten jullie in Sneek te zijn?
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
zo 02-mei-10 11:59
( permalink)
twirre Hoe laat verwachten jullie in Sneek te zijn? Rond 15.30 uur ongeveer hopen we daar aan te komen, is onze 4e provincie  .
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
ma 03-mei-10 11:38
( permalink)
Eindelijk is onze lijst compleet. Een masseur was het laatste wat er aan ontbrak. Hans gaat zijn gegevens doormailen en wordt één en ander op het Forum vermeld. Hans alvast bedankt voor je bereidwilligheid.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 03-mei-10 20:35
( permalink)
GEWELDIG !!!  ....De masseur is de ontbrekende schakel, dit is echt mooi nieuws en maakt als strak kwa organisatie. Volgende week worden er trouwens foto's  genomen door de Stentor, een grote regionale krant hier en kreeg net het bericht dat 'Kijk Lochem' ook weer het e.a. op haar site heeft geplaatst. Af en toe is het niet bij te benen, ha, ha, ha  .
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
Status: online
|
ma 03-mei-10 22:01
( permalink)
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 04-mei-10 23:03
( permalink)
Bedankt Sis, ondanks de kwaliteit vond ik het toch wel leuk hem hier op te zetten. Vroeger was het altijd een droom ooit eens in zo'n blad te staan...en nu staan we er in ! + dat er nog het e.a. komt in de volgende uitgave.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12431
-
Reward points
:
1311
-
|
di 04-mei-10 23:31
( permalink)
congrats bro.. sta je er eindelijk in dan !
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 04-mei-10 23:36
( permalink)
ErEf congrats bro.. sta je er eindelijk in dan ! Bedankt  ....de laatste jaren heb ik toch een beetje mijn droom kunnen realiseren door o.a. artikeltjes te krijgen in de Flex, Sport&Fitness Magazine, MuscleMag, Reps etc.. Ik blijf het altijd leuk en bijzonder vinden dat die bladen de moeite voor je nemen.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
wo 05-mei-10 16:43
( permalink)
Het affiche van de challenge is inmiddels klaar, ErEf heeft er al een mooi topic van gemaakt. Nogmaals dank aan Jeroen Vermeer van VMMP voor alle tijd en moeite die hij erin heeft gestoken + dat hij ook met regelmaat nogeens mijn site up to date houdt.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 06-mei-10 14:33
( permalink)
Vanmorgen iets moois  ...waren we net borst aan het trainen, belde de Stentor (regio kampen) voor een interviewtje  ...ha, ha tussen het trainen door wat info gegeven en hoppa weer onder de bank  . Komt als het goed is van het weekend in de regio Kampen (Overijssel) in de Stentor. Ze gaan een krantje naar ons opsturen omdat we niet in die regio woonachtig zijn, zal proberen er weer een scan van te maken voor hier op het forum.
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
do 06-mei-10 17:34
( permalink)
Ben ook voor je bezig  .....heb iemand gevraagd om de lokale krant en/of tv Drenthe bij BodyLanguage te krijgen......zelf regelen is lastig omdat ik zelf 7000km verderop zit.......hoop dat het gaat lukken.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|