Change Page: << < ..111213 > | Showing page 12 of 13, messages 221 to 240 of 248
|
Author |
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
Status: offline
|
Re:De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
di 25-mei-10 22:45
( permalink)
Na een kleine rust van 3 dagen, vandaag heel licht getraind. Borst, schouders en biceps. Morgen train ik op dezelfde manier te weten Rug, benen en triceps. Met hele lichte gewichten getraind zuiver op de doorbloeding. Donderdag en vrijdag rust. Voor deze methode gekozen omdat ik denk dat mijn lichaam een terugslag zou krijgen als ik een langere rustpauze voor de challenge zou inlassen. Mijn lichaam is deze ritme gewend, qua training. Het uiteindelijke doel is het behalen van de challenge.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 25-mei-10 23:04
( permalink)
Ben net ook klaar...rustig wat rug en armen getraind, alleen wat pomp werk, veel bloed in de spier laten lopen en de spieren actief houden. Vanaf morgen begin ik met het creatine laden en mijn koolhydraten iets op te voeren   . Morgen gaan Chris en ik onze laatste training voor de challenge doen, puur om het goede gevoel te krijgen en vast te houden. We zijn rustig, voelen ons goed en hebben er zin in..  .
|
|
|
|
misteraad
-
Total Posts
:
27
-
Reward points
:
284
-
|
wo 26-mei-10 11:00
( permalink)
Zoals ik het lees, moet dat een goede voorbereiding zijn  Anders ben je ook erg vermoeid straks met de challenge, succes mannen!!
|
|
|
|
blondje
-
Total Posts
:
115
-
Reward points
:
133
-
|
wo 26-mei-10 13:20
( permalink)
Jeetje nog een paar dagen en dan is het al zover. Dan zal blijken of de voorbereiding voldoende was. Als ik het lees wel maar goed de practijk zal het laten zien.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
wo 26-mei-10 18:01
( permalink)
Vandaag de laatste training...lekker rustig aan gedaan en geen risico's. Alles is het laatste halfjaar zo snel gegaan, nu alleen nog de bus ophalen en de kleding etc. bij Hermke en dan zijn we klaar voor het grote werk  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 27-mei-10 12:20
( permalink)
Wordt een lange dag vandaag...ik stap zo in de auto en gaan chris en ik richting Almere om van Paul Lans enekele van zijn Pure Legends Nutrition supplementen overhandigd te krijgen, daarna direct door naar Wageningen waar we van Hermke onze recordkleding krijgen  . Fototjes volgen...  .
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
do 27-mei-10 12:56
( permalink)
Lichaam en geest voelt goed. Inderdaad de uitvoering. Hebben het volste vertrouwen. Rustig en geconcentreerd trainen. (je zelf en elkaar niet gek lopen/laten maken, zijn zo op elkaar ingespeeld dat mits je geen blessures krijgt dit goed moet komen)
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
do 27-mei-10 12:58
( permalink)
Klasse Harold, Je ziet ons straks verschijnen, niet vergeten de eiwit shake klaar te zetten voor Robbert-Jan ik neem wel een pilsje.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10390
-
Reward points
:
1766
-
Status: online
|
do 27-mei-10 13:18
( permalink)
Dan zal ik toch even bier moeten halen  ) Vloeibare amino's heb ik wel hier.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
NinaWoman
-
Total Posts
:
476
-
Reward points
:
481
-
|
do 27-mei-10 13:33
( permalink)
Haha, goed bezig zo te lezen! Er worden foto's gemaakt 's nachts dan komt er een ruime week later een artikel van jullie SUPER-Challenge in de plaatselijke krant
|
|
|
|
javarij
-
Total Posts
:
11
-
Reward points
:
166
-
|
do 27-mei-10 18:53
( permalink)
En vanavond staat het gesponsorde busje van Occasion Fitness klaar. Ik ga ff kijken.. Javarij
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10390
-
Reward points
:
1766
-
|
do 27-mei-10 20:22
( permalink)
Chris en Robbert-Jan zijn net weg hier, leuke gasten en dit is in de sport waar het allemaal om draait, pure enthousiasme en ik geniet er van.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
do 27-mei-10 20:38
( permalink)
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 27-mei-10 23:01
( permalink)
NinaWoman Haha, goed bezig zo te lezen! Er worden foto's gemaakt 's nachts dan komt er een ruime week later een artikel van jullie SUPER-Challenge in de plaatselijke krant Geweldig Nina !!!!....echt helemaal top, als we zo wat positieve aandacht kunnen genereren voor onze sport dan hebben we al genoeg gewonnen. En....we zien er naar uit om jullie te ontmoeten in Halsteren, zo tof  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 27-mei-10 23:11
( permalink)
Hermke Chris en Robbert-Jan zijn net weg hier, leuke gasten en dit is in de sport waar het allemaal om draait, pure enthousiasme en ik geniet er van. Harold...ook geweldig om je te ontmoeten en tof dat je ook zo positief bezig bent met de sport en we eigenlijk heel veel dezelfde ideeen delen. Enthousiastme en lekker met de sport bezig zijn daar draait het allemaal om, de randverschijnselen is euuuhhh tjaaa, ha, ha, ha  . Echt giga mooie kleding van Netpulzzz gekregen waar we ons door heel Nederland mee kunnen laten zien, echt helemaal top en ....we hebben fototjes, die al onderweg zijn voor het forum. Het was een flinke reis vandaag...eerst naar Almere naar Paul Lans waar we de nodige supplementjes van hebben gekregen voor onderweg en daarna door naar Wageningen (mini challenge  ) maar een prachtige dag. Ha, ha Hermke we hebben het gewoon 3 uur lang over bb gehad, ha, ha...en we hadden het er nog wel 3 uur over kunnen hebben, echt heeeeeel blij dat we met Netpulzzz en het forum sponsors hebben die er voor gaan, anders hadden we dit nooit van de grond gekregen. In een woord GEWELDIG !!!!.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
do 27-mei-10 23:18
( permalink)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
do 27-mei-10 23:20
( permalink)
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 27-mei-10 23:26
( permalink)
Je bent echt snel Sis  . Er komen ook nog wat fototjes z.s.m. waarin we helemaal in de kleding zitten...Harold heeft echt kwaliteits kleding neer gezet en dat mag wel ff gezien worden en natuurlijk die mooie B&F-Forum reclame er op    .
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10390
-
Reward points
:
1766
-
|
do 27-mei-10 23:34
( permalink)
Leuke foto's. En een super leuk bezoek van jullie hier. Ik heb er echt van genoten en dan weet je tenminste waar je het voor doet. Heel succes morgen en ik zie jullie zaterdag in halsteren.
|
|
|
|
Guest
-
Total Posts
:
164
-
Reward points
:
0
-
|
do 27-mei-10 23:47
( permalink)
He hallo beste sportvrienden. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Ik geloof er helemaal in. De Challenge zal zeker slagen. Ik ben er helemaal klaar voor en zal mijn uiterste best doen om de 2 heren van begin tot eind bij te staan als masseur en als coach. Werkelijk top wie er allemaal aan mee willen werken. Dat zijn pas echte vrienden. Robbert-Jan en Chris, ik ben zeer vereerd dat jullie mij hebben benaderd voor de Challenge. Ik geloof in jullie en ik zal mijn uiterste best doen. warme groeten, Hans van Essen Mederwerker Challenge Team
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|