Change Page: < 12345678910.. > >> | Showing page 3 of 13, messages 41 to 60 of 248
|
Author |
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
Status: offline
|
Re:De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
wo 03-feb-10 13:27
( permalink)
Vanaf vandaag kan men via www.sportstudiolochem.nl de Challenge LOGO aanklikken voor nadere info betreffende stand van zaken. Uiteraard blijven wij posten om jullie op to date te houden.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
wo 03-feb-10 20:55
( permalink)
Klik  ....yoooo site is mooi geworden Chris !!!!!, hoe meer Body&Fitness/Netpulzzz Ultimate Challenge op het net hoe beter, ha, ha !. Op mijn site is op de nieuwspagina ook al het e.a. te vinden  . Morgen weer losss met de ijzers maatje !  .
|
|
|
|
Fitness Fonnie
-
Total Posts
:
127
-
Reward points
:
162
-
|
do 04-feb-10 09:42
( permalink)
gave challenge hoor, heel veel succes en ga jullie zeker volgen
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 04-feb-10 12:03
( permalink)
Fitness Fonnie gave challenge hoor, heel veel succes en ga jullie zeker volgen Dank je...wat ik leuk vindt is dat je op deze manier een hoop mensen uit de sport gaat ontmoeten en vindt het ook al helemaal top dat mensen uit onze sport het ook gaan volgen. Volg zelf ook altijd veel atleten op weg naar een wedstrijd of iets anders en dat maakt bij mij altijd het vuurtje weer wakker  . Ik heb van Chris net begrepen, dat Richard Rosales die voor de Antillen aan de Arnold Classic zal mee doen naar de sportschool toe komt om met ons te trainen, wat fototjes te maken, wat beeld opnamen etc., die zullen we hier natuurlijk straks als eerste posten. Verder lopen er nog wat meer dingetjes met bekende atleten maar daarover natuurlijk later meer...het is hier af en toe een gekkenhuis maar we willen alles zo goed mogelijk doen  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 04-feb-10 21:36
( permalink)
Morgen weer aan de bak, zeker even hamstrings en kuiten + dat Ronald Gijsberts weer wat opnamen gaat maken. Veel mailtjes in de mailbox vandaag, zitten echt weer interessante dingen bij...zal stapsgewijs steeds wat posten.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
Lekker en goed getraind !
vr 05-feb-10 20:57
( permalink)
Tjonge  heftige rug en hamstringstraining met Chris gedraaid, veel schijven, platen, hoog tempo...alles er op en er aan. Volgens mij heeft Ronald Gijsberts wel weer wat leuk beeld materiaal bij elkaar. Nu ff een weekendje rust...
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
Re:Lekker en goed getraind !
vr 05-feb-10 21:29
( permalink)
dus als ik het goed begrijp komt er nog een filmje?
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 05-feb-10 22:43
( permalink)
Als alles een beetje voorspoedig loopt...moet er ergens nog een uit te persen vallen  maar alles natuurlijk op zijn tijd  .
<message edited by Dave Hawk on za 06-feb-10 20:08>
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
za 06-feb-10 16:27
( permalink)
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12431
-
Reward points
:
1311
-
|
zo 07-feb-10 01:28
( permalink)
hoe ziet een weektraining er uit? Hoe lang duurt een trainingssessie? Welke oefeningen per spiergroep trainen jullie. Welke rep range. aka.. vertel 's hoe de training in elkaar steekt in de voorbereiding.
|
|
|
|
misteraad
-
Total Posts
:
27
-
Reward points
:
284
-
|
zo 07-feb-10 12:38
( permalink)
Tjemig  Als ik dit hele topic nog een keer door wil lezen Robbert ben ik een halve dag kwijt haha! Ik moet zo werken dus dat doe ik morgen nog wel een keer Ziet er wel uitdagend uit inderdaad ik zie dat je ook flink aan het buffelen bent
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
zo 07-feb-10 13:59
( permalink)
Binnen 3 dagen hebben wij nieuwe beeldmateriaal over de voorbereiding van de CHALLENGE. Het gaat lekker heftig aan toe.
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
zo 07-feb-10 14:26
( permalink)
Ik maak meestal 12 heralingen to failure. Wat wij nu vaker doen is stappelen tot wij niet meer kunnen zo vaak mogelijk reps met zoveel mogelijke gewicht in ieder geval 6-8 (Heavy). Binnen 1 uur hebben wij meestal 1 grote en 1 kleine spiergroep getraind. In principe train ik mijn spiergroepen 1 keer in de week. Het kan soms voorkomen dat ik één spiergroep 2 keer in de week train. maandag Borst-Biceps (dumbell work, flatdumbell presses, schuin dumb presse, flys schuin, dips of pullovers) Af en toe halerstang. Biceps (Ez curl, dumbel curls, scott curls) dinsdag Benen, kuiten (leg extensions, leg presses, squats, ) Kuiten (zittend en af en toe donkey calf raises) woensdag cardio en buik donderdag schouder-triceps ( zittend dumbell press, side raises, front raises, zittend achterkant) triceps (push downs, cable triceps extensions above the head, one arm extensions, binnenkant) ( meestal 3 oefeningen) vrijdag rug, hamstrings en trapesium (pulldowns, achter licht, voor zwaar, zittend roeien, t-bar rows) Rug brengen wij veel variaties in dit daar wij hier verscheidene rug apparaten hebben staan. iin principe pakken wij 2x alt pull downs bewegingen en 2 roeiende bewegingen voor de rug training) Hamstrings (Hamstrings/deadlift, zittend hamstrings curl, ligggend hamstrings curls ook tot het uisterste) Trapez. ( dumbell shruggs, halterstand front shruggs en behind the back shruggs) to faillure. zaterdag/zondag rust of cardio
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 08-feb-10 20:07
( permalink)
sportstudiolochem Ik maak meestal 12 heralingen to failure. Wat wij nu vaker doen is stappelen tot wij niet meer kunnen zo vaak mogelijk reps met zoveel mogelijke gewicht in ieder geval 6-8 (Heavy). Binnen 1 uur hebben wij meestal 1 grote en 1 kleine spiergroep getraind. In principe train ik mijn spiergroepen 1 keer in de week. Het kan soms voorkomen dat ik één spiergroep 2 keer in de week train. maandag Borst-Biceps (dumbell work, flatdumbell presses, schuin dumb presse, flys schuin, dips of pullovers) Af en toe halerstang. Biceps (Ez curl, dumbel curls, scott curls) dinsdag Benen, kuiten (leg extensions, leg presses, squats, ) Kuiten (zittend en af en toe donkey calf raises) woensdag cardio en buik donderdag schouder-triceps ( zittend dumbell press, side raises, front raises, zittend achterkant) triceps (push downs, cable triceps extensions above the head, one arm extensions, binnenkant) ( meestal 3 oefeningen) vrijdag rug, hamstrings en trapesium (pulldowns, achter licht, voor zwaar, zittend roeien, t-bar rows) Rug brengen wij veel variaties in dit daar wij hier verscheidene rug apparaten hebben staan. iin principe pakken wij 2x alt pull downs bewegingen en 2 roeiende bewegingen voor de rug training) Hamstrings (Hamstrings/deadlift, zittend hamstrings curl, ligggend hamstrings curls ook tot het uisterste) Trapez. ( dumbell shruggs, halterstand front shruggs en behind the back shruggs) to faillure. zaterdag/zondag rust of cardio Yep, ga ook van het oldschool principe uit, hoog tempo en er vol op knallen met veel basisoefeningen. Ik kan duidelijk merken dat de spierconditie toe neemt en het lichaam begint te wennen aan het geweld, dat hebben we natuurlijk nodig anders wordt het moeilijk om straks 12 trainingen te doen in 24/25 uur tijd. Helemaal top om op deze wijze met Chris te trainen want er zit een goede gedachte achter. Eind volgende maand gaan we beginnen met de schema's die we gaan hanteren tijdens de challenge, die moeten er in slijten en makkelijker worden naarmate het lichaam went. Rust is een belangrijke factor tussen onze sessies in, daarin moet goed gegeten in worden en alles kloppen kwa supplementie. Binnenkort gaat wel onze cardio iets omhoog omdat we straks in iedere provincie beginnen met cardio om de spiertjes opnieuw warm te krijgen en een goede conditie is dan essentieel.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
Status: online
|
ma 08-feb-10 21:54
( permalink)
Klinkt allemaal goed. Hoe lang gaan jullie straks die warmup-cardio doen per training?
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 09-feb-10 12:42
( permalink)
In de voorbereiding wil ik persoonlijk dit gaan opvoeren naar 30 min. (of meer) een aantal malen p.w., tijdens de challenge starten we dan ook straks iedere training met 15 min. cardio  voor we los gaan met het ijzer geweld.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 09-feb-10 17:39
( permalink)
Goed getraind vanmiddag, benen en biceps...we zijn er weer vol opgeklommen en kan zeggen dat ik echt leeg ben nu  . O.a. frontsquat's gedaan, zat een setje met 100 kg tussen...dat was diepppppp.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
Status: online
|
di 09-feb-10 20:10
( permalink)
Ahja, 15 minuten is wel een goed plan tijdens de challenge. Ik neem het me wel eens voor, cardio als warmup maar na een paar minuutjes ben ik dat eigenlijk alweer zat.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
wo 10-feb-10 11:43
( permalink)
sis Ahja, 15 minuten is wel een goed plan tijdens de challenge. Ik neem het me wel eens voor, cardio als warmup maar na een paar minuutjes ben ik dat eigenlijk alweer zat. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan cardio  , dat 30 min. redelijk vaak in de voorbereiding voor mij al een directe ramp is  . Doe mij maar gewoon een hoop oud-ijzer.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8785
-
Reward points
:
1153
-
|
wo 10-feb-10 17:08
( permalink)
Die 100 kilo frontsquat, die zou bij mij ook behoorlijk diep gaan ja 1x... Allememachies wat een berg!
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|