Change Page:
< 12345678910.. > >> | Showing page 5 of 13, messages 81 to 100 of 248
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
Status: offline
|
Re:Lekker en goed getraind !
vr 12-feb-10 20:01
( permalink)
Klasse dat wij Body Fit in Halsteren ook mogen aandoen en het lijkt mij fantastisch om Jack en Nina een keertje in het echt te ontmoeten. Lijkt mij ook een keertje leuk om samen te trainen en van gedachten te wisslen.
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
vr 12-feb-10 20:11
( permalink)
Juliette wij zitten goed op schema. Alles gaat nog steeds volgens planning. In ieder geval nog bedankt voor jullie steun. Morgen gaan wij een dagje trainen bij Be-Active bij Paul L in Almere samen met mijn broertje Richard R.
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
Re:De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
vr 12-feb-10 20:14
( permalink)
Wordt op prijs gesteld. Neem je trainingsspullen maar mee. Ik vind het altijd prettig om met anderen te trainen en ervaringen te delen. Leuk man......
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
vr 12-feb-10 20:16
( permalink)
Zaterdag staat zeker op de planning om met Richard te trainen.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 12-feb-10 21:22
( permalink)
Ms. Olympia Jullie zijn goed bezig en het promo filmpje ziet er zeer professioneel uit! De NBBF is heel blij met jullie initiatief en volgt het op de voet. Bedankt Juliette !  ...kijk dit vind ik geweldig, een Ms. Olympia in dit topic, yessss. Voor ons een eer om dit weer voor de NBBF te doen, ook omdat we toch met iets komen dat buiten het hele podium gedeelte om gaat...het blijft altijd leuk om op een positieve wijze met de sport bezig te zijn. Nogmaals dank aan de NBBF voor alle medewerking  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
creafan heey Robbert-Jan ga je zaterdag nog naar Almere met de jongen trainen? Yep, het is gelukt...morgen gaan Chris en ik richting Almere, alvast een mooie test kwa reizen, trainen etc.. We zijn morgen te gast bij Be-Active van Paul Lans, de sportschool die we ook aandoen tijdens de challenge, Paul is ook sponsor van de challenge Pure Legends Nutrition....Richard Rosales zal er ook bij zijn dus dat gaat een geweldige dag worden. Bij babbelen met Paul en buffelen met Chris en Richard. Fototjes zullen we hier binnenkort posten, ook van van de week want de vrouw van Chris heeft een paar leuke fototjes gemaakt  . Voor mij een van de mooie momenten binnen de hele voorbereiding !.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 12-feb-10 21:36
( permalink)
Hermke Ziet er goed uit heren en ik wil echt wel even een keer komen kijken bij een training of nog beter gewoon lekker mee doe. Je bent helemaal welkom Hermke, lekker trainen en bijbabbelen, fototjes voor het forum  ...top !.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
vr 12-feb-10 21:41
( permalink)
creafan hier is het nieuwe Body & Fitness Forum / Netpulzzz Ultimate Challenge! Filmpje: Hey CreaMonster  ...nogmaals goed werk kerel.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
za 13-feb-10 18:21
( permalink)
Even een bedankje tussendoor m.b.t. XXL Nutrition, die ons heeft voorzien van een hoop snoepgoed, kunnen we echt een strakke voorbereiding draaien zonder consessies  . Superrrr Rene !.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
Status: online
|
za 13-feb-10 20:17
( permalink)
Fotooo: Chris, Paul, Robbert-Jan en Richard
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
zo 14-feb-10 12:01
( permalink)
 mooie foto jullie hebben zeker hard getraind. toppie
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
zo 14-feb-10 12:12
( permalink)
creafan mooie foto jullie hebben zeker hard getraind. toppie Jooohhh best wel...heb o.a. op zo'n speciaal squatapparaat 6-8 sets gemaakt + 4 sets kuiten er achteraan, was goed werk weer. Tijdens de challenge kunnen we bij Be-Active ook zeker goed uit de voeten...ben vergeten er mee te stoeien maar zag ook dumbell's van 50 kg liggen  . Goede test was het gisteren en helemaal top om Paul Lans ook te spreken want buiten dat hij straks de sportschool beschikbaar stelt, suppjes heeft hij natuurlijk ook altijd weer wat leuke en bruikbare tips  .
|
|
|
|
misteraad
-
Total Posts
:
27
-
Reward points
:
284
-
|
ma 15-feb-10 12:17
( permalink)
Leuke foto Robbert  Die dumbell's gaan daar inderdaad een stuk hoger dan bij Strada! Zo kan je tenminste progressie boeken, hoe hoog zit je nu?
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 15-feb-10 16:24
( permalink)
misteraad Leuke foto Robbert Die dumbell's gaan daar inderdaad een stuk hoger dan bij Strada! Zo kan je tenminste progressie boeken, hoe hoog zit je nu? Hier gaat het tot 40 kg en Chris is van plan dit jaar nog wat grotere blokken staal aan te schaffen dus een mooi vooruitzicht  .
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
ma 15-feb-10 18:40
( permalink)
heey jongens loopt de voorbereiding nog volgens plan of niet?
|
|
|
|
blondje
-
Total Posts
:
115
-
Reward points
:
133
-
|
wo 17-feb-10 13:50
( permalink)
Hé mannen daar ben ik dan eindelijk met een reactie op dit goede initiatief en super idee. Ziet er goed uit hoor. Leuk die filmpjes. Ik ga zelf proberen om bij de laatste trainning in Lochem er bij te zijn. Ben wel flink druk maar desnoods neem ik de kids mee Veel succes met de verdere voorbereidingen en ik blijf jullie volgen
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
wo 17-feb-10 19:39
( permalink)
Hij mannen daar ben ik dan eindelijk met een reactie op dit goede initiatief en super idee. Ziet er goed uit hoor. Leuk filmpjes sterven. Ik ga zelf proberen om bij de laatste Trainning in Lochem er bij te zijn. Ben wel flink druk maar desnoods neem ik de kids mee Veel succes met de Verdere Voorbereidingen en ik blijf jullie volgen Yooooooo  ...dat je nog tijd hebt met 3 jonge kindjes en een fulltime baan en dan denk ik dat ik het soms druk heb  . edit sis: quote gefixed
<message edited by Dave Hawk on wo 17-feb-10 19:52>
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
wo 17-feb-10 20:07
( permalink)
creafan heey jongens loopt de voorbereiding nog volgens plan of niet? Het loopt lekker, als we dit vasthouden zijn we dik tevreden .... ook alles er omheen loopt voorspoedig En dat kun je Alleen maar hopen.
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
wo 17-feb-10 22:00
( permalink)
Bij deze wil ik XXL Nutritions en PURE LEGEND Nutritions alvast bedanken voor de supplementen en benodigheden welke wij hebben ontvangen ter ondersteuning van onze voorbereiding naar de Challenge
|
|
|
|
misteraad
-
Total Posts
:
27
-
Reward points
:
284
-
|
vr 19-feb-10 10:17
( permalink)
Ben echt benieuwd heb er in ieder geval de volste vertrouwen in, zo ver ik Robbert- Jan ken is het een vechter
|
|
|
|