Change Page:
< 12345678910.. > >> | Showing page 8 of 13, messages 141 to 160 of 248
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
Status: online
|
Re:Lekker en goed getraind !
wo 24-mrt-10 17:05
( permalink)
Fotootjes staan hier: klik
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
Status: offline
|
di 30-mrt-10 21:21
( permalink)
Er zijn contacten met twee sportscholen m.b.t. de laatste locaties  , even afwachten of we het e.a. kunnen afronden komende weken. Mijn site is ook al weer iets aangepast door VMMP m.b.t. info over de challenge, komende dagen wordt er nog het e.a. aangepast  .
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
di 30-mrt-10 21:58
( permalink)
hoepel netjes DAT het snel rond is suc6 ermee kerel
|
|
|
|
misteraad
-
Total Posts
:
27
-
Reward points
:
284
-
|
do 01-apr-10 15:10
( permalink)
Succes Robbert en Chris!
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 01-apr-10 20:43
( permalink)
Bedankt manne !...de contacten zien er goed uit maar er is nog even werk winkel, misschien dat we snel al weer wat nieuws kunnen melden. Morgen is er geloof ik contact met een sportschool in Assen....wie weet dus  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
za 03-apr-10 20:18
( permalink)
Net nog even contact gehad met Body Centre Adonis in S'Heerenbroek waar we starten op 29 mei a.s.. De Stentor (krant) wil in de voorbereiding alvast een artikel schrijven m.b.t. de challenge en zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn bij de start nemen we aan. Ik heb gevraagd het stukkie aan ons toe te zenden als er wat verschijnt, dan posten we het hier natuurlijk weer even. Mooie manier om ook iets terug te doen voor de sportscholen die enthousiast meewerken aan het evenement. Zelf hebben we ook contact met een 10-tal media, die volgen trouwens ook alles op Body&Fitness Forum en de verschillende site's.
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 06-apr-10 18:13
( permalink)
Lekker getraind net...eigenlijk stond rug en biceps op het programma maar Chris en ik hebben het iets omgegooid en we zijn gegaan voor borst en triceps...was zwaar vooral de 6 a 7 sets dips  . We hebben allebij een goed gevoel over de training, voeding, plan etc....Chris brengt zit ook weer op zijn oude lichaamsgewicht van 105 kg en we zien duidelijk dat we stappen hebben gemaakt. Deze week blijven we volop trainen, Zaterdag hebben we onze 2e nachttraining en daarvoor mogen we best al moe zijn..de ideale situatie om processen na te bootsen tijdens de challenge.
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
do 08-apr-10 10:12
( permalink)
Vandaag staat de basis oefeningen voor de benen en schouder training op het programma. A.s zaterdag 10 april vanaf 23.00 uur tot 05.00 uur staat wederom een nachtraining op het programma. Een kleine groep hard core jongens van de sportstudio willen dit ook mee ervaren. Een ieder is van harte welkom. Tevens heb ik mijn voeding (met MANNA aangevuld) en supplementen inname wat opgeschroefd. Voel mij sterker en minder blessure gevoelig. De MANNA van Scitec Nutrition (complete maaltijd vervanger) is heel goed als aanvulling en makkelijk te nuttigen. 100% whey eiwit.
|
|
|
|
blondje
-
Total Posts
:
115
-
Reward points
:
133
-
|
do 08-apr-10 14:43
( permalink)
Heel veel succes en veel leer momenten gewenst zaterdag nacht, zal aan jullie denken als ik in die tijd wakker wordt
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 13-apr-10 10:01
( permalink)
blondje Heel veel succes en veel leer momenten gewenst zaterdag nacht, zal aan jullie denken als ik in die tijd wakker wordt Is allemaal goed verlopen zoals we hadden gehoopt  . Wat me heel goed stemt is dat WE HELEMAAL ROND ZIJN   ...in alle 12 provincies hebben we nu sportscholen op de snelle route. Gisteren kregen we het groene licht van Bodylanguage uit Assen en zo is ook de laatste provincie heeeeel goed ingevuld. Nu wordt het alle puntjes op de i zetten en genieten dat dit dus al allemaal is gelukt en we gewoon nog 7 weken hebben te gaan kwa voorbereiding  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
do 15-apr-10 10:13
( permalink)
Afgelopen week contact gehad met Fitness Models, op hun site www.fitnessmodels.nl staat inmiddels een groot artikel over de challenge. Verder lopen er nog een aantal contacten m.b.t. leuke dingetjes maar daarover horen we binnenkort meer  ....a.s. Vrijdag dus al een (vervolg) interview op Berkelstroom FM om 19.40 uur !.
<message edited by Dave Hawk on do 15-apr-10 11:10>
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
za 17-apr-10 13:07
( permalink)
In het topic over ons bezoek aan Berkelstroom FM staan wat fototjes. A.s. Maandag om 08.00-9.00 uur en 17.00-18.00 uur zitten we in de herhaling.
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
za 17-apr-10 13:30
( permalink)
Lees ik het nu goed.....komen jullie ook in Body Language waar ik train? Zoja....wanneer...of staat dit al ergens vermeld hier?
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
za 17-apr-10 13:54
( permalink)
DennisW Lees ik het nu goed.....komen jullie ook in Body Language waar ik train? Zoja....wanneer...of staat dit al ergens vermeld hier? Ha, ha..dat is leuk...yep van de week afspraken gemaak met eigenaar Laurens Defretes dat we in Drenthe zijn sportschool aan doen. Laurens is een echte bb-man en natuurlijk een legende binnen onze sport, binnen 5 min. stonden alle puntjes op de i. In het topic m.b.t. de plaatsen, provincies etc. rond de challenge staat al wat info over Body Language, (29/5) tijden van aankomst gaan we deze week toevoegen  .
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
za 17-apr-10 15:51
( permalink)
idd een legende!!! Leuk leuk leuk !!!! 29 mei...als het een beetje meezit ben ik erbij
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
Bodylanguage - Assen !
zo 18-apr-10 10:21
( permalink)
DennisW idd een legende!!! Leuk leuk leuk !!!! 29 mei...als het een beetje meezit ben ik erbij Helemaal goed, ff een handje schudden straks he  . Dennis traint Laurens zelf ook nog een beetje actief op dit moment ?, was het hem vergeten te vragen...altijd leuk, volgens mij heeft hij nog een aantal wedstrijden gedraaid waar Chris vroeger ook stond.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2306
-
Reward points
:
924
-
|
zo 18-apr-10 11:57
( permalink)
Dave Hawk DennisW Lees ik het nu goed.....komen jullie ook in Body Language waar ik train? Zoja....wanneer...of staat dit al ergens vermeld hier? Ha, ha..dat is leuk...yep van de week afspraken gemaak met eigenaar Laurens Defretes dat we in Drenthe zijn sportschool aan doen. Laurens is een echte bb-man en natuurlijk een legende binnen onze sport, binnen 5 min. stonden alle puntjes op de i. In het topic m.b.t. de plaatsen, provincies etc. rond de challenge staat al wat info over Body Language, (29/5) tijden van aankomst gaan we deze week toevoegen . Hehehe is dat die indo man, mijn pa kent hem persoonlijk die Laurens nogvankampschattenberg waar veel indo mensen kwamen te wonen in oude barraken mijn pa ging altijd met die mensen om daar ipv muziek en vrienden. Hij heeft geloof ik vroeger ook les gegeven in beilen in de jaren 80 Ik weet niet of jij hem persoonlijk kent,maar ik heb idd al veel van hem gehoord alleen niets gezien. Mijn pa wil haast zeggen de groeten uit Beilen van Derk Ludwig haha (ook een bekende hier in drenthe alleen nie topsport gebied maar muziek).
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
zo 18-apr-10 14:50
( permalink)
@Dave: Handje schudden gaan we zeker doen Maar Laurens traint nog steeds hoor...geloof dat zijn laatste wedstrijd in 2006 was maar weet het niet zeker.....maar als je hem ziet zou hij zo het podium weer opkunnen  ...heb echt respect voor die man @Luppie: Ja...ken Laurens persoonlijk en zal hem wel de groeten als ik weer terug ben van mijn lange werk vakantie  Maar je hebt hem nog nooit gezien dus.......dan moet je de 29e gewoon komen dus....is maar 10 minuutjes rijden voor jou
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2306
-
Reward points
:
924
-
|
ma 19-apr-10 09:15
( permalink)
Hehe ik moet haast wel komen hé lijkt me ook wel erg leuk overgens.
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
ma 19-apr-10 15:21
( permalink)
gewoon komen en het is ook niet zo ver weg voor jou.... hoop zelf wel dat ik dan weer terug ben van mijn werk"vakantie" in dubai
|
|
|
|