Change Page: 12345678910.. > >> | Showing page 1 of 13, messages 1 to 20 of 248
|
Author |
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
Status: online
|
De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
ma 25-jan-10 00:35
( permalink)
Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge 29/30 mei 2010 De Body & Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge is een initiatief en samenwerking van Body & Fitness Forum, Netpulzzz, NBBF, Chris Rosales en Robbert-Jan van Heeckeren. Chris Rosales en Robbert-Jan van Heeckeren gaan een poging doen om in een zo snel mogelijke tijd in alle provincies (12) van Nederland een training van een uur neer te zetten in de stijl die we kennen binnen de bodybuilding-sport. Doel is om de sport via een heel andere manier te promoten onder een groot publiek en er dus het gegeven kracht, uithoudingsvermogen en snelheid aan te koppelen. Chris Rosales en Robbert-Jan van Heeckeren zijn geen onbekenden binnen de sport, Chris draaide in de jaren tachtig en begin jaren negentig diverse bodybuilding wedstrijden waaronder de Open Gelderse, Iron Man, Grand Prix van Nederland en de NK en is eigenaar van Sportstudio Lochem, Robbert-Jan kennen we als wereldrecordhouder met de langste workout ooit in de geschiedenis van de bodybuilding-sport en natuurlijk van het shockborstprogramma Robbert's Tripple (www.robberts-tripple.nl) dat wereldwijd gebruikt wordt door vele krachtsporters en bodybuilders. Komende maanden zullen Chris en Robbert-Jan alle ontwikkelingen rond de "Challenge" posten op Body&Fitness Forum en hopen op 30 mei a.s. een scherp NBBF Nederlandsrecord neer te zetten. Body&Fitness Forum, Chris en Robbert-Jan bekijken de mogelijkheden om ook op 29/30 mei iedereen up to date te houden maar daarovernatuurlijk later meer. Met Occasion Fitness uit Amersfoort is er o.a. de logistieke samenwerking, om een goede invulling te geven aan de locaties, routes op 29/30 mei en ook over deelnemende sportscholen, zal iedereen straks op het forum uitgebreid geinformeerd worden. De poging zal 30 mei a.s. eindigen bij Sportstudio Lochem te Lochem, waar iedereen natuurlijk straks van harte welkom is om het einde van deze unieke record-poging te aanschouwen. Bedrijven, sportscholen, fysiotherapeuten etc. die geinteresseerd zijn in deze unieke 'challenge' en eventueel kennis willen maken met alle benefits van dit project kunnen contact zoeken met Sportstudio Lochem 0573-255570 of neem contact op met Chris en Robbert-Jan van via het forum.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8785
-
Reward points
:
1153
-
Status: offline
|
Re:De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
ma 25-jan-10 07:15
( permalink)
Wel stoer, maar hadden we dan niet een meeting geplanned? In Halsteren? Of is ie nu in Lochem
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 25-jan-10 09:57
( permalink)
Geweldig dit, dank aan Body&Fitness Forum en Netpulzzz (Hermke), NBBF etc. voor het mogelijk maken van de hele 'Challenge'...zonder deze fantastische medewerking en het bieden van mogelijkheden, kun je het e.a. nooit van de grond krijgen. Voor mij weer een dijk van een uitdaging, het zal een hel worden kwa uitputting maar ben superrrr enthousiast om de slag samen met Chris te volbrengen in een zo snel mogelijke tijd. De voorbereiding is een tijdje geleden al van start gegaan, alles loopt lekker en van Chris hoor ik gelukkig ook goede verhalen want je moet elkaar er door heen slepen. We maken gebruik van de kennis, ervaring die we hebben opgedaan bij de langste workout ooit en kijken wat we allemaal kunnen toepassen in deze voorbereiding, het blijft constant afwegen maar een hoop blijf je op gevoel doen kwa training en voeding. Komende tijd zullen Chris en ik proberen zoveel mogelijk proberen te posten hier op het forum want er gebeurd natuurlijk van alles, ha, ha, ha wordt er nu al af en toe gek van, ha, ha, ha....maar het is tof om van zo'n evenement deel uit te maken, dank ook aan Juliette Bergmann die alles binnen de NBBF snel in het overleg heeft gegooid en alles snel terugkoppelde dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Echt super om weer in voorbereiding te zijn voor een evenement als dit. Trouwens we zijn aan het bekijken of we Halsteren (Branbant), waar 29-5 de meeting is, in ons tourschema op kunnen nemen.....natuuuuurlijk is ook iedereen op 30 mei a.s. welkom bij Sportstudio Lochem waar de 'challenge' zal eindigen. Gewoon twee B&F-Forummeetings in een weekend, zo is er voor iedereen een plekkie in de buurt.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21279
-
Reward points
:
1522
-
|
ma 25-jan-10 12:09
( permalink)
Gaaf idee!
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4667
-
Reward points
:
1402
-
|
ma 25-jan-10 13:11
( permalink)
goed iniatief, veel succes met de voorbereidingen!!!
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 25-jan-10 16:47
( permalink)
Hey bedankt allemaal !...allemaal spannend hoor, heb net met Chris getraind en nu het allemaal staat gaat dan toch een knopje om hoor, echt een lekker intensieve en zware training en er gingen wat gewichten naar boven waarvan ik ze normaal laat lopen  .....voor mij is het nog niet klaar vandaag, even uitrusten en hoppa nog een rugsessie, goede test..rusten en weer lossss, dat wordt straks ook een valkuil. Chris zal vanavond nog even het e.a. posten want hij heeft misschien al wel een aardig nieuwtje te melden  .
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
ma 25-jan-10 20:39
( permalink)
heeey jongens GAAF idee ga zo door suc6 ermee
|
|
|
|
sportstudiolochem
-
Total Posts
:
91
-
Reward points
:
126
-
|
ma 25-jan-10 20:46
( permalink)
Dave lekker zwaar getraind vanmiddag (borst en biceps). We hebben vanmiddag echt gestappeld. Hoog tempo, zware gewichten wat wil je nog meer? Afgelopen zondag was Paul bij ons op bezoek hier in Sportstudio Lochem. Wederom met Paul over onze Challenge gehad. Paul was super enthousiast. Paul gaat een nieuwe voedingslijn opzetten onder de naam PURE LEGEND (Paul Lans) Nutritions. Ik heb Paul als personal Sponsor en evenementen sponsor voor onze Ultimate Challenge binnegehaald. Morgen ga ik mijn benen laten gillen/knallen/scheuren. Als laatste wil ik mijn dank uitspreken aan Body & fitness Forum, Netpulzzz, NBBF, Occasion Fitness, XXl-nutritions en Pure Legend Nutritions die dit samen voor ons mogelijk maken.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
ma 25-jan-10 20:54
( permalink)
Wat een goed nieuws, en super dat Paul betrokken is bij het geheel! (Chris, je hebt nog geen avatar!)
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 25-jan-10 20:56
( permalink)
Yes helemaal goed Chris....geweldig dat Paul Lans ons evenement gaat sponsorren en dat hij jou persoonlijke sponsor wordt met Pure Legends Nutrition. Geweldig ook dat we Almere aan doen tijdens de tour en in de sportschool van Paul trainen. Paul is zowiezo altijd een van mijn helden geweest in al die jaren en zie er naar uit met hem te trainen en weer te ontmoeten. Chris...die laatste extra rugsessie van mij was ff over de hill hoor...ik zit hier nu te gapen, ha, ha, ha, ha..
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10390
-
Reward points
:
1766
-
|
ma 25-jan-10 21:33
( permalink)
Coooooool Paul Lans, doen we ook een sponsor bijeenkomst?? 
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
forceman
-
Total Posts
:
1017
-
Reward points
:
987
-
|
ma 25-jan-10 21:43
( permalink)
erg tof initiatief, en idd moest onze forummeet er deel kunnen van uitmaken, dat zou de max zijn!
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14700
-
Reward points
:
1220
-
|
ma 25-jan-10 21:45
( permalink)
Klinkt allemaal zeer goed!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30125
-
Reward points
:
1758
-
|
ma 25-jan-10 21:53
( permalink)
Avatar Chris gefixed  enne.. mooie titel, Chris!
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 26-jan-10 11:51
( permalink)
Hermke Coooooool Paul Lans, doen we ook een sponsor bijeenkomst??  Dat is best een idee hoor  ...kunnen we daar wat leuke fototjes van maken  en straks de Body&Fitness Forum/Netpulzzz shirtjes etc. presenteren  . Misschien dat Richard Rosales dan ook gelijk langs komt, Chris zijn broer doet nl mee aan de Arnold Classic dit jaar.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10390
-
Reward points
:
1766
-
|
di 26-jan-10 11:56
( permalink)
Leuk, ben ik voor, heb Paul ook al een tijdje niet meer gesproken en Richard komt uit voor de antillen toch?
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
di 26-jan-10 12:14
( permalink)
Hermke Leuk, ben ik voor, heb Paul ook al een tijdje niet meer gesproken en Richard komt uit voor de antillen toch? Paul heb ik eigenlijk voor het eerst mogen ontmoeten op de Opendag van Chris zijn Sportschool een tijdje terug, al jaren een voorbeeld voor de sport. Richard komt idd uit voor de Antillen...er zitten daar een paar goede genen in de familie bij Chris, hij heeft nog een broer, draait geen wedstrijden maar ook gewoon 105 kg echte beef.
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4667
-
Reward points
:
1402
-
|
di 26-jan-10 13:44
( permalink)
cool dat Paul ook meehelpt echt een topgozer!!!
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2626
-
Reward points
:
1766
-
|
De eerste info over de challenge, exclusief voor BFF!
wo 27-jan-10 11:26
( permalink)
Veel leuke reactie's van toppers uit de sport en ook daarvan veel medewerking. We hebben al een aantal sportscholen die we aan gaan doen en die zijn ook allemaal van bekende mensen binnen de sport...onderweg straks dus een paar leuke fototjes maken  . Komende tijd ga ik regelmatig in overleg met Occasion Fitness die ons logistiek gaat helpen om zicht te krijgen op de snelste route en sportscholen...m.b.t. het tourschema zal ik over een tijdje een topic openen met een overzicht. Rond 13.30 uur samen met Chris aan de bak, benen staat zeker op het programma. Misschien dat Chris straks nog zal doorgeven wanneer er een speciale bijlage bij zijn site komt, ik weet dat zijn webmaster daar mee bezig is  . Gisteren ook met Rene van XXL Nutrition al een hoop info weer uitgewisseld, er zal binnenkort ook op zijn site een bloq komen voor alle atleten waarvan hij sponsor is, daar gaat natuurlijk ook info opkomen m.b.t. de Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge.
|
|
|
|
creafan
-
Total Posts
:
36
-
Reward points
:
4
-
|
wo 27-jan-10 16:19
( permalink)
 netjes hoor jongens ga zo door doen jullie nu ook s'nachts trainen of dat nog niet?
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|