|
Author |
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
Status: offline
|
De grote 3 en hulpoefeningen in videootjes!
di 20-jul-04 10:42
( permalink)
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
RE: De grote 3 en hulpoefeningen in videootjes!
di 20-jul-04 11:15
( permalink)
oei, het laden van sommige filmpjes duurt wel wat lang. wel leuk dat alle oefeningen bij elkaar staan, scheelt een hoop zoekwerk.
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
di 20-jul-04 21:46
( permalink)
Mmm, ja, nu merk ik het verschil tussen mijn 1 Mbps-verbindinkje van nu en die 100 Mbps van vroeger wel, inderdaad! Maar: handige links!  LOL, volgens mij heb ik in mijn eentje de Romanian deadlift opnieuw uitgevonden, want ik vond de smalle stand bij de straight-back SLDL niet zo prettig en ging daarom breder staan (ook met bredere greep) en inderdaad rug recht/iets hol en benen net niet gestrekt. Precies zoals die vent, maar wel met iets minder gewicht  Ik snap verder eerlijk gezegd niet zo goed, wat nou het verschil tussen Romanian DL en straight-back SLDL is, volgens mij zijn 't gewoon 2 namen voor 1 ding?! [url="http://athletics.colgate.edu/powerperformance/Instruction/Exercises/ExerciseTechnique/RDL.htm"]Hier[/url] wordt ie ook voorgedaan, maar ook al zeggen ze daar, dat je je knieën niet op slot moet doen, volgens mij doet ie dat wél in sommige delen van de oefening!
Verhef u niet op de grote of mooie gestalte van uw lichaam, dat immers door een lichte ziekte ondermijnd of mismaakt kan worden uit: De navolging van Christus - Thomas a Kempis www.slank-en-sterk.nl
|
|
|
|
nilsjei1234
-
Total Posts
:
1269
-
Reward points
:
767
-
|
wo 21-jul-04 18:10
( permalink)
heee espi, ik moet toegeven DIT VIND IK ECHT EEN GOEDE POST VAN JE
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
wo 21-jul-04 19:16
( permalink)
Mooie duidelijke filmpjes. Goeie post Espi.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1816
-
|
do 22-jul-04 16:42
( permalink)
|
|
|
|
Pors
-
Total Posts
:
744
-
Reward points
:
0
-
|
do 22-jul-04 16:46
( permalink)
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
za 07-aug-04 16:55
( permalink)
ORIGINEEL: wateengedoe2 Mmm, ja, nu merk ik het verschil tussen mijn 1 Mbps-verbindinkje van nu en die 100 Mbps van vroeger wel, inderdaad! Maar: handige links! LOL, volgens mij heb ik in mijn eentje de Romanian deadlift opnieuw uitgevonden, want ik vond de smalle stand bij de straight-back SLDL niet zo prettig en ging daarom breder staan (ook met bredere greep) en inderdaad rug recht/iets hol en benen net niet gestrekt. Precies zoals die vent, maar wel met iets minder gewicht Ik snap verder eerlijk gezegd niet zo goed, wat nou het verschil tussen Romanian DL en straight-back SLDL is, volgens mij zijn 't gewoon 2 namen voor 1 ding?! [url="http://athletics.colgate.edu/powerperformance/Instruction/Exercises/ExerciseTechnique/RDL.htm"]Hier[/url] wordt ie ook voorgedaan, maar ook al zeggen ze daar, dat je je knieën niet op slot moet doen, volgens mij doet ie dat wél in sommige delen van de oefening! Je bedoeld 100 bps ipv Mbps neem ik aan....grinzzz Ja, met mijn adsl verbinding van 2,2 Mbps is het goed te doen  En ik ben het met je eens WEG2, volgens mij is zijn de Romanian DL en straight-back SLDL exact dezelfde oefening met een andere naam. Ik doe deze namelijk ook altijd en dacht dat het de Straight-back SLDL was. Maar jouw beschrijving en dit filmpe is exact hetzelfde. Och ja.....sommige dingen hebben nou eenmaal 2 namen...hoezo verwarrend Maar goede link Espi
I like climbing mountains, but sometimes I can't resist moving them
|
|
|
|
wateengedoe2
-
Total Posts
:
3846
-
Reward points
:
0
-
|
ma 09-aug-04 15:29
( permalink)
Ze zijn bij nader inzien toch wel verschillend, bij Romanian buig je je knieën iets meer en doe je je kont iets meer naar achteren dan bij straigh back SLDL. offtopic En nee, ik bedoelde 100 Mbps, had ik op mijn oude studentenflat ... (al schijnt het niet meer te zijn wat het was, aldus een topic van espi op Algemeen) Ooit eens StarOffice (80 MB) in een halve minuut gedownload  Extern haalde ie niet meer dan dat (goeie 3 MB/s als de andere server ook snel was), maar op het interne netwerk kwam het wel dicht bij zijn max af en toe ... alleen mijn harde schijf kon niet snel genoeg schrijven
Verhef u niet op de grote of mooie gestalte van uw lichaam, dat immers door een lichte ziekte ondermijnd of mismaakt kan worden uit: De navolging van Christus - Thomas a Kempis www.slank-en-sterk.nl
|
|
|
|
calibre_
-
Total Posts
:
493
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
di 08-mrt-05 16:35
( permalink)
|
|
|
|
robocop
-
Total Posts
:
95
-
Reward points
:
0
-
|
wo 09-mrt-05 19:46
( permalink)
|
|
|
|
Merauder
-
Total Posts
:
101
-
Reward points
:
0
-
|
zo 24-jul-05 14:21
( permalink)
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|