De laatste kilo's...
Author Message
Karbonkel

• Total Posts : 8
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
De laatste kilo's... vr 02-mrt-07 18:21 (permalink)
0
Sinds een jaar, laten we zeggen ruim 2 jaar ben ik begonnen om van mijn overgewicht af te komen.

ik het begon woog ik 90 kilo en nu zit ik op een gewicht van 73/74 kilo.  Ben nu trouwens 18 jaar.
Over het resultaat ben ik erg tevreden.

Ik ben dunner geworden en ook gespierder. Enige wat nu overblijft is mijn buikje. Wil zover gaan dat ik net de definities van mijn buikspieren kan zien.

Drie weken geleden ben ik begonnen op mijn voeding te letten.

Smorgens ontbeet ik, een paar boterhammen met smeerkaas. Rond tien uur at ik een liga ofzoiets. Twaalf uur at ik dan weer iets kleins. Drie uur in de middag at ik een boterham met kipfilet of smeerkaas.
En dan om 6 uur at ik dan een bord met zilvervliesrijst en tonijn gebakken in surinaamse pepers etc.

Ondertussen deed ik ook vaak cardio en de spieren. (Snelle lange sets met lichte gewichten) Cardio deed ik altijd na het doen van de spieren. Zo zou ik dus meer vet verbranden dan andersom.

Dit hield ik dan een week of twee vol en verloor 3 kilo. Daardoor ben ik gekomen op een gewicht van 73 kilo nu. Mijn buikomtrek daalde ook wat.

Maar nu lijkt het alsof ik maar niet verder zak. Misschien weten jullie tips hoe ik verder kan? Tips qua voeding of combinatie van fitness?

Ook blijf je strieën/striemen/stretchmarks houden voor de rest van je leven, of bestaat er iets ertegen?

maf!

Boe!

sis

• Total Posts : 30859
    • Scores: 614
    • Reward points : 2064
    RE: De laatste kilo's... vr 02-mrt-07 22:06 (permalink)
    0
    Je eet veel koolhydraten. Je zou wat rauwkost bij je maaltijden kunnen doen voor de vezels en de afwisseling.

Wat voor brood eet je, en hoeveel drink je per dag? Eet je ook fruit?

Striemen blijven altijd bestaan maar ze worden wel wat smaller en lichter in de loop van de tijd.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Karbonkel

• Total Posts : 8
      • Scores: 0
      • Reward points : 0
      RE: De laatste kilo's... vr 02-mrt-07 23:11 (permalink)
      0
      Hmm, rauwkost lijkt me wel lekker. blij

Ik probeer zovaak mogelijk volkoren brood te krijgen anders neem ik gewoon bruin brood. ik drink wel veel. Zo ongeveer 2 spa flessen per dag.

Fruit eet ik heeel erg weinig. Maar zo af en toe neem ik wel eens een glaasje vruchtensap.

Boe!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
        • No New Messages
        • Hot Topic w/ New Messages
        • Hot Topic w/o New Messages
        • Locked w/ New Messages
        • Locked w/o New Messages