De reden om te gaan bodybuilden/krachttrainen
Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 22 of 22
Author Message
bunecarera

• Total Posts : 1535
  • Scores: 11
  • Reward points : 744
  • Status: offline
Re:De reden om te gaan bodybuilden/krachttrainen zo 23-jan-11 23:50 (permalink)
+1
Ik ben altijd sportgek geweest en kan me nog levendig voor de geest halen hoe leuk ik intervaltrainingen bij het voetballen vond. In december in de regen en de kou, 1 groot voetbalveld met 4 kegeltjes op. Rechte lijnen rustig, diagonale lijnen sprinten. 1u lang. Zalig!!

Later met KT begonnen omwille van een simpele vraag: Hoe sterk kan ik worden in normale omstandigheden?

Ik ben er een hele tijd uit geweest. Met moeite 1x per week naar de gym gaan. Simpel omdat de motivatie en de fun er niet was. Omwille van allerlei redenen. En pas sinds kort zijn die terug. Opnieuw met ijzer sleuren en weer anders over je lichaam beginnen denken en je anders/gezonder/fitter gaan voelen. Heerlijk...
I hurt myself today,
to see if I still feel.
I focused on the pain,
the only thing that's real.

forceman

• Total Posts : 1017
    • Scores: 32
    • Reward points : 987
    • Status: offline
    Re:De reden om te gaan bodybuilden/krachttrainen ma 24-jan-11 12:45 (permalink)
    +1
    ja, hermke, zal ik zeker weer doen,
    ja, heb lange tijd grote twijfels gehad hoe ik verder ging gaan, maar de liefde voor het trainen heeft het toch overwonnen, ga ermee door op mijn manier
    nieuw doel is mijn lichaam zo mooi mogelijk aftrainen,en neit meer perse een grote spierbundel willen worden
    train nu voorlopig ( kan  nog maand duren) geen benen, heb op 10 januari mijn enkelbanden verrokken en gekneusd door van een trap te vallen, dus zal ze dan nadien zo goed mogelijk weer trachten bij te trekken, kan dan extra keer squatten thuis bv
    k vind dak nu wel goede basis heb voor mijn doel, en ga er heel het jaar keihard aan werken, we zien wel he

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
      Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 22 of 22

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
      • No New Messages
      • Hot Topic w/ New Messages
      • Hot Topic w/o New Messages
      • Locked w/ New Messages
      • Locked w/o New Messages