Change Page: 123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 20 of 43
|
Author |
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
Status: offline
|
het lichaam: [image]local://upfiles/2/Fd919941694.jpg[/image]
|
|
|
|
TjallaRick
-
Total Posts
:
906
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
RE: De spieren
za 06-mrt-04 23:35
( permalink)
damn , zooitje spieren hebben we eigelijk zeg , best grappig om dat eens zo te zien.
|
|
|
|
XxDrAgOnxX
-
Total Posts
:
1444
- Scores: 1
-
Reward points
:
997
-
|
zo 07-mrt-04 12:33
( permalink)
heb zo'n Nederlandstalig boek over bodybuilding/powertraining dat volledig in die vorm is weergegeven, zal is checken naar titel... ik vind het in ieder geval heel makkelijk om wat op te zoeken. groet
The way you train is the way you fight
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1838
-
|
zo 07-mrt-04 15:40
( permalink)
Krachttraining, een anatomische ...................... F DeLavier ? ? ? ? ? ? ? Chamorro heeft trouwens wel z'n naam erbij gezet, maar de plaatses komen me wel heeeeeeeeeeeeel bekend voor. Is volgens mij uit "Kinesiology of Exercise" van Michael Yessis
< Message edited by 3XL -- 3/7/2004 15:50:48 >
|
|
|
|
Goku
-
Total Posts
:
420
-
Reward points
:
0
-
|
zo 07-mrt-04 16:20
( permalink)
ORIGINAL: 3XL Krachttraining, een anatomische ...................... F DeLavier ? ? ? ? ? ? ? .....benadering Ik ken het boek ook. Mooie prentjes. Bevat helaas achterhaalde informatie en ik vind het ook vervelend dat op de prenten de Latijnse benamingen worden weergegeven terwijl in de tekst zelf enkel gerefereerd wordt aan de Nederlandse benamingen.
We don't raise to the level of our expectations. We fall to the level of our training.
|
|
|
|
Frewak
-
Total Posts
:
1494
-
Reward points
:
331
-
|
zo 07-mrt-04 16:30
( permalink)
Om maar meteen een vraag te stellen nav dit plaatje, wat zijn goede specifieke oefeningen voor: Biceps lange kop Triceps laterale kop Triceps mediale kop ??
|
|
|
|
XxDrAgOnxX
-
Total Posts
:
1444
- Scores: 1
-
Reward points
:
997
-
|
zo 07-mrt-04 17:35
( permalink)
ORIGINAL: 3XL Krachttraining, een anatomische ...................... F DeLavier ? ? ? ? ? ? ? Chamorro heeft trouwens wel z'n naam erbij gezet, maar de plaatses komen me wel heeeeeeeeeeeeel bekend voor. Is volgens mij uit "Kinesiology of Exercise" van Michael Yessis Yep, dat is het boek
The way you train is the way you fight
|
|
|
|
marcosbague
-
Total Posts
:
245
-
Reward points
:
0
-
|
zo 07-mrt-04 19:24
( permalink)
Rent nu naar de winkel om hem te kopen........!!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
|
zo 07-mrt-04 19:57
( permalink)
Hihi.. dat moet idd wel een plaatje voor de anatomie van een BB-er zijn. De gewone plaatjes zijn minder ontwikkeld Als je ooit echt spieren wilt zien, is Korperwelten een aanrader. Een expositie van echte lichamen, maar dan geprepareerd en in allerlei posities neergezet. Veel mensen hebben hun lichaam ter beschikking gesteld aan de expositie, heel bijzonder. Was in Dusseldorf en Brussel (daar heb ik hem gezien) en ik dacht dat die daarna naar Japan en America zou gaan. Edit: momenteel in Frankfurt! [url="http://www.korperwelten.de/de/pages/home.asp"] klik hier[/url]
< Message edited by sis -- 3/7/2004 20:05:11 >
|
|
|
|
Hans
-
Total Posts
:
2939
-
Reward points
:
0
-
|
zo 07-mrt-04 20:07
( permalink)
"You eat someone else's cake again, and Imma give you a slice of my own PAIN CAKE!!! And you WON'T want seconds of THAT!" - Terry Tate, Office Linebacker
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
-
Reward points
:
1838
-
|
ma 08-mrt-04 09:05
( permalink)
ORIGINAL: Frewak Om maar meteen een vraag te stellen nav dit plaatje, wat zijn goede specifieke oefeningen voor: Biceps lange kop Triceps laterale kop Triceps mediale kop ?? Isoleren kan niet, maar je kan wel het accent leggen op Biceps lange kop: Curls met een brede greep. Daarnaast speelt de lange kop in het onderste deel van de ROM de grotste rol. Triceps laterale op. Oefeningen met een smalle neutrale grip Triceps mediale kop. Oefeningen met een bredere gesupineerde grip
< Message edited by 3XL -- 3/8/2004 9:06:15 >
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Frewak
-
Total Posts
:
1494
-
Reward points
:
331
-
|
ma 08-mrt-04 11:31
( permalink)
ORIGINAL: 3XL ORIGINAL: Frewak Om maar meteen een vraag te stellen nav dit plaatje, wat zijn goede specifieke oefeningen voor: Biceps lange kop Triceps laterale kop Triceps mediale kop ?? Isoleren kan niet, maar je kan wel het accent leggen op Biceps lange kop: Curls met een brede greep. Daarnaast speelt de lange kop in het onderste deel van de ROM de grotste rol. Triceps laterale op. Oefeningen met een smalle neutrale grip Triceps mediale kop. Oefeningen met een bredere gesupineerde grip Ok. Ik doe alleen nooit meer curls met een rechte barbell stang, krijg ik last van mn polsen. Maar als ik met een EZ stang een brede grip hanteer pak ik dan ook de lange kop wat meer? Een bredere gesupineerde grip, bijv pushdown met je handpalm naar boven gericht?
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
-
Reward points
:
1838
-
|
ma 08-mrt-04 19:48
( permalink)
Yep, [:mierenneuker]alleen heet het dan geen push-down, maar pull-down[/:mierenneuker]
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
ma 08-mrt-04 20:42
( permalink)
zo'n fysiek wil ik nu ook zie, ideaal khoop alleen dat ze me dan niet gaan villen en tentoonstellen op körperwelten... 
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
XAHC
-
Total Posts
:
416
- Scores: 2
-
Reward points
:
284
-
|
wo 31-mrt-04 13:33
( permalink)
Weet iemand ook waar ik een kaart zoals hierboven kan verkrijgen op posterformaat voor in de sportschool?? Thanx!!
|
|
|
|
Rookie2Years
-
Total Posts
:
334
-
Reward points
:
0
-
|
wo 31-mrt-04 13:49
( permalink)
Heelo cool afbeleding.. Als je um op posterformaat wil.. misschien dat je um in Photoshop .. kan opblazen naar A3 of A0 formaat..weet niet of het er dan nog jovel uitziet .. maar je zou jet kunnen proberen
< Message edited by Rookie2Years -- 31/3/2004 13:50:58 >
To be Or Not to Be.... Think BiG... That's to Be To Be BiG.. Train....  Just Startin'
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
wo 31-mrt-04 13:55
( permalink)
mag ik hier een url plaatsen naar het E-Book van krachtraining; een anatomische benadering?
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment
|
|
|
|
Rookie2Years
-
Total Posts
:
334
-
Reward points
:
0
-
|
wo 31-mrt-04 13:55
( permalink)
 /.... wat helemaal mooi zou zijn.. bedenk ik me nu .. als je zo'n plaatje zou hebben .. waarbij elke benoemde spiergroep (door aan te klikken of gewoon in legendavorm) ook voorzien zou worden van oefeningen !!! Weten we dat ook gelijk    Maar inderdaad TOPPLAATJE!!!!!!!!Ga thuis eens kijken hoever ik um op kan blazen
To be Or Not to Be.... Think BiG... That's to Be To Be BiG.. Train....  Just Startin'
|
|
|
|
Rookie2Years
-
Total Posts
:
334
-
Reward points
:
0
-
|
wo 31-mrt-04 13:57
( permalink)
|
|
|
|
Tybalt
-
Total Posts
:
3112
-
Reward points
:
0
-
|
wo 31-mrt-04 14:04
( permalink)
ik heb wel eens websites gezien waar je kan klikken voor een oefening... kan ze nu ff nie vinden.. Maar er zijn nog steeds zat sites waar je de spier kan selecteren en je dan wat oefeningen krijgt.. kijk bijv eens op http://bodybuilding.start.be maargoed hier het boek krachttraining Krachtraining
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|