Doorschijnende Sportleggings

Author
LVDx
Feather Weight
2015/04/21 23:07:09 (permalink)
0

Doorschijnende Sportleggings

Hello girls,

Ik zit met een probleem aangezien ik er recent achter ben gekomen dat mijn sportbroeken doorschijnen............... en niet zo'n beetje ook (dit geld alleen bij het doen van squats, deadlifts etc). Ik dacht dat het te maken had met de kwaliteit van de broek (ze waren redelijk cheap). Ik had me er al bij neergelegd dat ik voor een duurdere sportbroek moest gaan. Ik heb meer dan 15 verschillende sportbroeken gepast van Nike tot Adidas in de prijs categorie 40eu-90eu en ze schijnen ALLEMAAL door. Ik ben me ten einde raad en weet echt niet meer wat ik nu moet doen. In een joggingbroek trainen zit super irritant dus ik wil liever wel in een legging blijven trainen, iemand tips?

Ik hoor t graag! 

6 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Doorschijnende Sportleggings 2015/04/22 18:58:39 (permalink)
    0
    Tja.. inderdaad nieuwe shoppen en blijven zoeken, of je neerleggen bij het feit dat ze doorschijnen, of kniebroeken kopen van ander materiaal. 
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Doorschijnende Sportleggings 2015/04/23 13:39:03 (permalink)
    0
    Gewoon mooi ondergoed eronder knipoog
    3XL
    Senior Moderator
    Re: Doorschijnende Sportleggings 2015/09/26 14:35:18 (permalink)
    0
     Als en broek standaard strak zit weet je dat de boel op rekt bij bepaalde oefeningen. Oplossing => gewoon een minder strakke trainingsbroek aantrekken op "bukdagen"
    Lalalalove
    Feather Weight
    Re: Doorschijnende Sportleggings 2015/10/29 13:22:24 (permalink)
    0
    Ik heb er een zwarte sportlegging gekocht bij scapino en hij schijnt alleen door als ik er een onderbroek onder doe. Daarom doe ik altijd een string aan die niet zichtbaar is eronder. Ook heb ik hem in maat L genomen. Zit net iets ruimer voor als je dus die bukoefeningen moet doen. En natuurlijk andere been oefeningen waarbij ik niet wil dat een legging scheurt ofzo. 😂
    Eaty
    Feather Weight
    Re: Doorschijnende Sportleggings 2016/02/14 13:34:03 (permalink)
    0
    ik heb wel redelijk goede leggings vind ik van USA PRO blij ze zijn wat dikker van stof (maar ademt nog genoeg knipoog ) en schijnen niet door ! Ze waren trouwens niet zo duur knipoog 
    Karma79
    Middle Weight
    Re: Doorschijnende Sportleggings 2016/03/07 17:19:14 (permalink)
    0
    Hai, ik heb laatst een broek gekocht van Asics, strak maar 0 doorschijn. En het schijnt dat onderstaande legging squat proof is....Op de site van je deze.

https://frvr.fit/

Ik support hun overigens niet, geen aandelen enzo ;-)
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0