Change Page:
< 12345678910 | Showing page 10 of 10, messages 181 to 189 of 189
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
Status: offline
|
Re:'Dringend' hulp nodig met eetschema! Ik blijf afvallen.
vr 26-aug-11 11:03
( permalink)
Zal even een voorbeeldje in de groep gooien, afgelopen weekend was ik buiten de deur en heb noodgedwongen anders gegeten dan normaal. Netto resultaat was 2,3 kg gewicht toename. Na 4 dagen normaal eten (lees: mijn eigen voer) is er weer 2 kg af. Zo kan het dus schommelen in korte tijd
|
|
|
|
fitforlife
-
Total Posts
:
99
- Scores: 3
-
Reward points
:
179
-
|
vr 26-aug-11 11:10
( permalink)
Klopt, vooral als je redelijk veel sport, dan is je stofwisseling gewoon hoog en dan gaat je lijf vanzelf weer naar het gewicht wat bij het andere eetpatroon hoort.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
vr 26-aug-11 11:24
( permalink)
Je hoeft bij een reactie op het vorige bericht niet de quote functie te gebruiken, het ligt voor de hand dat je op het voorgaande bericht reageert In mijn geval was het gewichtverschil puur vocht vasthouden van het eten met zout, smaakversterkers en veel meer KH dan ik gewend ben, ik merkte dat ook aan lichte zwelling rond mijn ogen.
|
|
|
|
fitforlife
-
Total Posts
:
99
-
Reward points
:
179
-
|
ma 29-aug-11 07:06
( permalink)
Het was bij mij de afgelopen week denk ik ook echt vocht want ik voel me nu een stuk beter! Ik heb trouwens altijd enorm veel mijn buikspieren getraind (vraag me niet waarom, het was altijd iets wat ''moest" van mezelf anders was mijn work out niet compleet) met als gevolg dat ik echt bestwel behoorlijke buikspieren heb. Vooral de buikspieren op mijn maag zijn echt heel erg aanwezig. En vanaf profiel gezien is er dus nog maar weinig taille over vind ik zelf. Er ligt echt een blok op.. Nu ben ik dus gestopt met buikspier oefeningen apart te doen, want ik train ze toch wel met andere oefeningen. Maar hoelang duurt het ongeveer voor dat "blok" op mijn maag gaat verdwijnen? Mijn maag is nu 'groter' dan dat hij was toen ik een kilo of 2/3 meer woog. Ik heb namelijk een foto gemaakt en deze vergeleken. Mijn billen/benen en armen zijn dunner dan een paar maanden geleden, maar mijn buik is groter... geen patser dus. Stoor me er heel erg aan. Ik doe nu 3x per week krachttraining (+ 1x xco groepsles, + 1x buiten bootcamp training), dat lijkt me neem ik aan ook genoeg om aan te komen in spieren en niet in een lading vet op mijn buik? Ik merk namelijk wel dat het bovenste gedeeldte van mijn lijf nog steeds achter blijft. Die blijft knokig, terwijl alles onder mijn ribben er weer prima uit ziet!! (mijn armen zijn nu ook weer prima, heb ze flink getraind, alleen borstkast/schouders etc zien er nog niet uit....)
<message edited by fitforlife on ma 29-aug-11 07:29>
|
|
|
|
fitforlife
-
Total Posts
:
99
-
Reward points
:
179
-
|
za 17-sep-11 23:23
( permalink)
Momenteel 46 kilo Was het een beetje beu allemaal, ben a 3000 kcal gaan "vreten" en ben in 2/3 weken tijd als een speer aangekomen. Zit nu op een gewicht wat ik erg prima vind. Vanaf nu weer een normaal eetpatroon zien te vinden (ben wel echt gewend geraakt aan het vele en vooral savonds eten.... heb nu echt hele erge honger omdat ik normaal nog extra boterhammen at!) en kijken waar het me brengt!! Heb namelijk ook niet altijd de meest gezondste keuzes gemaakt. Heb een beetje een "suikerbuikje" nu maar die train ik er na 1 a 2 weken normaal eten en sporten er zo weer vanaf! Op de fitness zijn nieuwe kettlebells, de enige die ze eerst hadden was me te iets zwaar. Heb vandaag al wat geoefend, morgen flink ermee trainen!  Ben benieuwd.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
zo 18-sep-11 00:00
( permalink)
Leuk, ik heb vandaag ook met kettlebells staan jongleren
|
|
|
|
fitforlife
-
Total Posts
:
99
-
Reward points
:
179
-
|
zo 18-sep-11 00:04
( permalink)
Moet zeggen dat trainen met de kettlebell me altijd heeft aangesproken, kon er alleen niet echt veel mee omdat die ene die ze hadden me te zwaar was! Dus vind ik het wel tof dat ik er nu eindelijk mee aan de slag kan En dat opnieuw "normaal" eten word ik denk echt een uitdaging.. ik heb het namelijk echt te pakken haha..
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
-
Reward points
:
2064
-
|
zo 18-sep-11 00:23
( permalink)
Op zich is het niet erg om in de avond nog wat te eten, misschien kun je wat kwark of huttenkase ofzo nemen? Of in ieder geval de boel zo spreiden dat er ruimte is voor een hapje.
|
|
|
|
Inge
-
Total Posts
:
11
-
Reward points
:
1052
-
|
ma 14-mei-12 12:10
( permalink)
Ben zo benieuwd hoe het nu met je is Fitforlife, nog steeds "normaal" aan het eten?? Hoop het voor je.
|
|
|
|