'Dringend' hulp nodig met eetschema! Ik blijf afvallen.
Change Page: < 12345678910 > | Showing page 9 of 10, messages 161 to 180 of 189
Author Message
fitforlife

• Total Posts : 99
  • Scores: 3
  • Reward points : 179
  • Status: offline
Re:'Dringend' hulp nodig met eetschema! Ik blijf afvallen. zo 21-aug-11 18:53 (permalink)
0
Lai

Ik moet zeggen dat ik me vandaag ook wat opgeblazen voel, zal wel iets hormonaals zijn. (Of van de alcohol van gister, ben dat niet meer gewend)
Ik heb geen ervaring met die weegschalen, ik vertrouw ze niet zo.

Ik vertrouw ze ook niet zo, ik geloof nooit dat mijn vetpercentage rond de 4% zit, dat kan gewoon nooit!
Maar qua gewicht zal die wel prima zitten lijkt me

Kan kloppen.. En ik ben ook aan het einde van mijn pilstrip, ik ga wel doorslikken, maar misschien heeft mijn lijf dat door? Of heeft die daar dus echt geen benul van wanneer ik bijna aan het einde van mijn strip ben haha? Ik heb de laatste dagen wel wat donkerdere afscheiding (ew, lady talk haha, sorry guys). Misschien dat ik daarom toch wat "voller" voel de laatste dagen. 

Lai

• Total Posts : 2365
    • Scores: 346
    • Reward points : 1269
    Re:'Dringend' hulp nodig met eetschema! Ik blijf afvallen. zo 21-aug-11 19:08 (permalink)
    0
    Ik slik geen pil, en weet niet of je lijf dat allemaal doorheeft als je doorslikt of niet. Weet wel dat het lichaam heel slim is knipoog
    Laten we het erop houden dat het idd vast iets hormonaals is super blij

'Expect Nothing, Receive Everything'

fitforlife

Re:'Dringend' hulp nodig met eetschema! Ik blijf afvallen. zo 21-aug-11 19:09 (permalink)
      0
      Lai

Ik slik geen pil, en weet niet of je lijf dat allemaal doorheeft als je doorslikt of niet. Weet wel dat het lichaam heel slim is knipoog
      Laten we het erop houden dat het idd vast iets hormonaals is super blij

Pfff vrouw zijn is soms maar een vage gebeurtenis inderdaad..