Droogtrainen...?
Author Message
GeroosterdeAmandel

• Total Posts : 5
  • Scores: 0
  • Reward points : 100
  • Status: offline
Droogtrainen...? wo 06-okt-10 17:03 (permalink)
0
Hallo allemaal!

Ik ben hier nieuw, dus ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 25 jaar, 1.68m met een gewicht van 60-61kg.

Sinds een maand of 4 ben ik aan het fitnessen en dit bevalt me tot nu toe erg goed! Ik ben voor mijn lengte niet te zwaar, maar ik wil gewoon wat strakker in m'n vel zitten. Ik sport ongeveer 5x per week, waarvan ik 3x krachttraining doe. Ik doe dan per oefening 3 sets van 12 herhalingen en belicht dan de meeste spiergroepen. Ik doe die 3 dagen ongeveer dezelfde oefeningen. De overige 2x doe ik 40 minuten cardio (crosstrainer, ligfiets).

Nou merk ik wel dat mijn spieren wat groter/ steviger worden, maar de huid eromheen verdoezeld dat nog een beetje. Je ziet nog niet echt lijnen lopen ofzo... (ik vind het wel mooi als je een beetje de contouren van je spieren ziet, niet bodybuilder-achtig, maar mooi vrouwelijk).

Ben ik nu op de goede weg met mijn manier van trainen en moet ik gewoon wat meer geduld hebben, of kan ik het beter anders aanpakken??

Hopelijk hebben jullie tips!

SheRu

• Total Posts : 11199
    • Scores: 580
    • Reward points : 2052
    Re:Droogtrainen...? wo 06-okt-10 17:33 (permalink)
    0
    Als je droger wilt worden, zit 'm dat toch voor het allergrootste deel in je eetpatroon.  Ik zou in het voedingsforum posten hoe je nu eet en wat je doel is. knipoog
    You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

Luppie

• Total Posts : 2332
      • Scores: 59
      • Reward points : 1036
      Re:Droogtrainen...? wo 06-okt-10 17:54 (permalink)
      0
      Idd ik ga met Sheru mee posten die handel. Ik schat nu al te weining voer in hehe sorry
      WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD 

sis

• Total Posts : 30859
        • Scores: 614
        • Reward points : 2064
        Re:Droogtrainen...? wo 06-okt-10 18:11 (permalink)
        0
        Allereerst welkom, Amandel. Geinige nickname. super blij

Ik denk dat je inderdaad op de goede weg bent. Resultaat gaat vaak niet zo snel als je zou willen. Als je spieren nog wat meer groeien dan krijg je er ook meer vorm in. Het nog verder verlagen van je vetpercentage kan daar ook voor zorgen.

Doe je die 4 maanden dezelfde oefeningen en aantallen herhalingen? Dan is wat variatie daarin ook een goede zet, voor je motivatie en voor het resultaat.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

GeroosterdeAmandel

Re:Droogtrainen...? wo 06-okt-10 19:40 (permalink)
          0
          Okee, wat eet ik zoal op een dag... Dit verschilt natuurlijk wel enigzins, maar ik zal een dag opschrijven:

Ontbijt
          Dit kunnen 2 boterhammen met kaas en komkommer zijn, maar het is ook vaak muesli met allbran en dan met een scheut eiwitshake (diverse soorten fruit, alpro soya, yoghurt en whey poeder) De rest van de shake maak ik later die dag op.

Tussendoor 1
          De helft uit mijn shakebeker. (soms ook een portie witte druiven en cherry tomaatjes).

Lunch
          2 donkervolkoren boterhammen met pindakaas (of soms kipfilet) en een appel + sinaasappel/ peer.

Tussendoor 2
          Rozijntjes en gedroogde cranberries (ongeveer 30 gram) + 30 gram nootjes (mix van amandelen, walnoten, hazelnoten, paranoten).

Meestal ga ik nu ongeveer sporten (17.00 - 18.00)

Tussendoor 3
          De rest van de shake of 2 crackers met la vache qui rite light en een plakje rookvlees.

Avondeten
          Dit verschilt sowieso per dag. De ene keer is het een salade met kipfilet of gerookte zalm. De andere keer volkoren pasta met veel groenten en gehakt, maar ik eet ook regelmatig tortilla's met kipreepjes, tomaat en sla.

Toetje
          Ik eet elke avond een ijsje als toetje. Dit kan een waterijsje zijn, maar ook wel eens een minimagnum. Ik weet dat dat een van de dingen is die niet goed is, maar ik geniet hier zo van, dat als ik dat zou moeten laten, ik het misschien op den duur niet volhoud en nog meer vreetbuien krijg! knipoog

NB: tussendoor 3 doe ik voor het eten, omdat we door de werk- en sporttijden van mijn vriend vaak pas laat eten. Ik hou het dan echt niet vol tot het avondeten en eet daarvoor al wat.

En ook belangrijk: Waar ik doordeweeks alle koekjes en taart etc. af probeer te slaan, eet ik in het weekend meer. Er gaat sowieso wel een zak chips doorheen en op een verjaardag eet ik gezellig een stukje taart mee.

Kunnen jullie hier wat mee???

GeroosterdeAmandel

Re:Droogtrainen...? di 12-okt-10 18:44 (permalink)
            0
            Hallo?? blij

SheRu

• Total Posts : 11199
              • Scores: 580
              • Reward points : 2052
              Re:Droogtrainen...? di 12-okt-10 18:59 (permalink)
              0
              Ik vind het er niet gek uit zien, wel wat weinig naar mijn idee,  maar ik moet ook zeggen dat voedingsplannen niet zo mijn ding zijn, ik doe wat voor mij aardig werkt maar droog worden is nooit zo m'n doel geweest. Ik had eigenlijk verwacht dat een van de anderen al geantwoord had.  knipoog

Maar, in vier maanden tijd, hoe hou je je resultat en bij? 

en ik zou langzamerhand je training wat verzwaren. Minder herhalingen, meer gewicht. knipoog
              You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

sis

• Total Posts : 30859
                • Scores: 614
                • Reward points : 2064
                Re:Droogtrainen...? di 12-okt-10 22:56 (permalink)
                0
                Ik vind het wel compleet eruit zien. Ik heb niet zozeer gelet op de verhoudingen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten maar wel op de aanwezigheid ervan. Misschien nog wat weinig eiwitten.

Is die shake later op de dag nog een beetje weg te krijgen? Ik guts hem liever meteen helemaal achterover of maak kleine hoeveelheden, maar laten staan vind ik nooit zo'n succes.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                  • No New Messages
                  • Hot Topic w/ New Messages
                  • Hot Topic w/o New Messages
                  • Locked w/ New Messages