Hallo eenieder.
Ik was vandaag eens aan het rondgooglen en kwam op deze site uit waar ik veel nuttige informatie heb opgedaan,
En gezien ik nog steeds veel vraagtekens bij mezelf heb dacht ik goh wellicht kan ik lid worden van het forum.
Wat ik aan Sport / Sportieve dingen gedaan heb :
Ik ben na mijn VMBO meteen naar het Oriëntatiejaar van Defensie gegaan, wat mij goed beviel.
In die tijd was ik al volop bezig met Fitness / Krachttraining en dat ging me erg goed af.
Ik ben na dat jaar bij de Mariniers gegaan waar ik in week 31/33 vrijwillig gestopt ben vanwege motivatieproblemen.
Een half jaar later kreeg ik toch heimwee naar Defensie en ben ik bij de Luchtmobiele Brigade gegaan.
Ik had mijn plek gevonden, echter in week 17 (voor de kenners Falcon Returns) uitgevallen met een zware enkelblessure,
Waar ik op de dag van vandaag nog steeds mee zit en ik kan aan cardio / conditie haast niets verrichten.
Nou vond ik dat nog niet heel erg, maar toen Defensie mij voor 4 maanden naar Revalidatie Centrum Doorn stuurden,
Mocht ik daar van mijn Fysiotherapeuten absoluut geen Fitness / Krachttraining doen : - S
Ofterwijl inmiddels 2,5 jaar na dit hele verhaal was alles voor niets en ben ik terug bij af.
Ik zit nu op omscholing naar de ICT te wachten, en ben ik op eigen houtje weer beginnen met Fitness met
zowel de bedoeling sterker/breder te worden als af te vallen.
Die eerste lukt redelijk maar de 2de zit zwaar tegen en ik hoopte voor beiden advies te kunnen krijgen.
Echt aan Sport heb ik gedaan :
- Van mijn 5e t/m 8e en 13e t/m 15e Voetbal,
- Op mijn 9e heel eventjes Schermen,
- Van mijn 16e tot hedendaags Fitness / Krachttraining,
- Van mijn 17e t/m mijn 20e en hopelijk spoedig weer Boksen.
Op het moment ben ik :
- 20 jaar
- 1.80 lang
- 100 kilo zwaar
- Vetpercentage van ong. 28
- En ik ben er sterk van overtuigd dat ik het lichaamstype Endomorf ben.
Mocht je verder nog iets willen weten uit interesse of voor advies, schroom niet het me te vragen : - )
Groetjes Michael.