bramme
-
Total Posts
:
59
- Scores: 0
-
Reward points
:
661
-
Status: offline
|
Een nieuwe stap in de goede richting.
ma 21-mrt-11 19:27
( permalink)
Beste collega-sporters, ik heet Bram en ben uit Leuven (Belgiƫ) afkomstig. Ik ben al jaren nieuwsgierige lezer op dit forum. Toen ik een 5-6 tal jaren geleden hier begon te lezen was het mijn bedoeling om massa op te bouwen, ik heb hier destijds veel nuttige tips ontdekt over training en voedingsschema's waardoor ik toen van 69kg bij 1m86 ben gegroeid naar 83 kg op een periode van 3 - 4 jaar. Ik ben toen gestopt met trainen omdat ik het allemaal wel even gezien had. In de tussentijd is het zowel op vlak van voeding als op vlak van training van kwaad naar erger gegaan. Op mijn zwaarste woog ik 110 kg, als ik op deze manier zou blijven leven zou ik binnen een paar jaar 150 kg e wegen en dit is zeker niet de bedoeling. Dus ik heb besloten het heft weer in eigen handen te nemen. Ik ben ondertussen begonnen met 3 maal per week aan cardio te doen volgens een start to run schema en sinds twee weken heb ik ook krachttraining aan mijn trainingsschema toegevoegd. Zowel conditie als kracht zijn al merkbaar verbeterd. Momenteel ben ik terug 8 kg lichter, we hebben nog een lange weg te gaan maar het trainen werkt terug verslavend dus we gaan er terug volop voor om in shape te geraken. We gaan nog trainen en zweten maar dan komen we er wel.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11199
- Scores: 580
-
Reward points
:
2052
-
|
Re:Een nieuwe stap in de goede richting.
ma 21-mrt-11 19:28
( permalink)
Alvast gefeliciteerd met je resultaten tot nu toe, en welkom hier!
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30859
- Scores: 614
-
Reward points
:
2064
-
|
ma 21-mrt-11 22:19
( permalink)
Welkom terug Bramme, succes met je training en doel
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4763
- Scores: 88
-
Reward points
:
1654
-
|
di 22-mrt-11 08:49
( permalink)
welkom en succes met het bereiken van je doelen
|
|
|
|
Nim
-
Total Posts
:
30
- Scores: 0
-
Reward points
:
1284
-
|
do 31-mrt-11 15:02
( permalink)
Welkom en veel succes!
Vergeef mijn onwetendheid, ik doe mijn best.
|
|
|
|